Ga jij ook mee naar die bergen in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een afvaardiging van DTS erheen.
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ook mee naar die bergen in Oostenrijk?
Met zijn alle jodelen in de bergenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.
Deze gaat ook mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zo hoog als in de Alpen zijn ze daar niet meer.
Ik zou opslag vragenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef _UserName_ het volgende:
Anders steven je even af naar een recordomzet op de eerste leidinggevende dag, zo vlak voor de vakantie
Neuh, liever wat vaker een zaterdag vrij is ook primaquote:
Nou Steven dat voorspelde ik je al.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef _UserName_ het volgende:
Anders steven je even af naar een recordomzet op de eerste leidinggevende dag, zo vlak voor de vakantie
Ik wist ook wel dat het stampersdruk zou gaan wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou Steven dat voorspelde ik je al.![]()
Mooi man.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat het stampersdruk zou gaan worden
En na werk gelijk door naar een verjaardagquote:
Talentjes hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een ander meisje in AGT:
Bekijk deze YouTube-video
Jury ging stuk.
Ja, ook spectaculair.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Talentjes hoor.
Geen Jodel maar deze dan ?
Bekijk deze YouTube-video
Jodelen kan je overalquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zo hoog als in de Alpen zijn ze daar niet meer.
Je moet een hamer altijd met 2 handen vasthouden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Sla maar eens met een hamer op je duim.
Mahindraquote:
Dan hoef je niet eens muzikaal te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Sla maar eens met een hamer op je duim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:57 schreef DJMO het volgende:
Ik ben maar vast begonnen met de voorpret voor dit jaar.Kerstspullen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Op een koude wc bril zitten in de winter is ook al voldoendequote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Sla maar eens met een hamer op je duim.
Jaquote:
Wat een grote hal, waar is dat dan?quote:
Gideon Italiaander in Aalsmeerquote:
O daar heb je het wel vaker over inderdaad. Keuze zat daar.quote:
Vond het al kijken op een hal van een bloemenveilingquote:
Ik ben fan van deze manquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond het al kijken op een hal van een bloemenveiling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |