SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:57 schreef DJMO het volgende:
Ik ben maar vast begonnen met de voorpret voor dit jaar.Kerstspullen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Op een koude wc bril zitten in de winter is ook al voldoendequote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Sla maar eens met een hamer op je duim.
Jaquote:
Wat een grote hal, waar is dat dan?quote:
Gideon Italiaander in Aalsmeerquote:
O daar heb je het wel vaker over inderdaad. Keuze zat daar.quote:
Vond het al kijken op een hal van een bloemenveilingquote:
Ik ben fan van deze manquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond het al kijken op een hal van een bloemenveiling
Ik ook. En toen ik aangaf dat ik dankzij hem al weer bezig was voorde fok fhf kerstpakket actie, kreeg ik voor bodemprijje mee.quote:
Ja standaard uitje in het weekend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb je het wel vaker over inderdaad. Keuze zat daar.
Is Rob met je mee gegaan
Gezellig valt genoeg te snuffelen daar.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb het er regelmatig over met hem. Ook vorig jaar veel korting gehad op kerst dingenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig valt genoeg te snuffelen daar.
Ze kennen de Kerstactie van FOK!, leuk dat je korting krijgt
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er regelmatig over met hem. Ook vorig jaar veel korting gehad op kerst dingen
Geen bingo leave.quote:
Geen 13?quote:
Nope plaats 8quote:
quote:
Misschien even tijd geven, kan ook door de operatie zijn he dat er nog wat vocht in zitquote:
Huid is onrustig zei artsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien even tijd geven, kan ook door de operatie zijn he dat er nog wat vocht in zit
O, lekker dan, niet te veel aan zitten dan maarquote:
Nee enkel smerenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, lekker dan, niet te veel aan zitten dan maar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |