Ik ben fan van deze manquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond het al kijken op een hal van een bloemenveiling
Ik ook. En toen ik aangaf dat ik dankzij hem al weer bezig was voorde fok fhf kerstpakket actie, kreeg ik voor bodemprijje mee.quote:
Ja standaard uitje in het weekend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb je het wel vaker over inderdaad. Keuze zat daar.
Is Rob met je mee gegaan
Gezellig valt genoeg te snuffelen daar.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb het er regelmatig over met hem. Ook vorig jaar veel korting gehad op kerst dingenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig valt genoeg te snuffelen daar.
Ze kennen de Kerstactie van FOK!, leuk dat je korting krijgt
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er regelmatig over met hem. Ook vorig jaar veel korting gehad op kerst dingen
Geen bingo leave.quote:
Geen 13?quote:
Nope plaats 8quote:
quote:
Misschien even tijd geven, kan ook door de operatie zijn he dat er nog wat vocht in zitquote:
Huid is onrustig zei artsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien even tijd geven, kan ook door de operatie zijn he dat er nog wat vocht in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |