Hou toch eens op met je gezuig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
Als je posts weg gaat halen speel je geen eerlijk spel meer. Dit ga ik aankaarten.
-knip-quote:
Tot later Robquote:
Ff los laten, maatquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
Wel verstandig, altijd weer een gezellig moment.
Let it go.quote:
Dat zeg ik net ook tegen hem.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil ook biertjes doen met Mario
Worden wel dure biertjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil ook biertjes doen met Mario
Ja dat heet op vakantie gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er ook nog heen he... Karinthie is best een stukkie rijden.
Ga je er echt heen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Bleiburg is te te doen en hij wordt 50.
Met een afvaardiging van DTS erheen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Bleiburg is te te doen en hij wordt 50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |