Mijn dochter doet het nu ook nog hoor.quote:
* gebrokenglas pakt de tuinslang en zet de straal vol open, richting Mutskequote:
Neuh wel wat andersquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Staat er voor jou ook een zwembadje klaar?
Ja, ik heb de laptop inmiddels uitgezet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Heb je al weekend GG? Lekker lang weekend dit keer
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekendquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Goede afsluiting van de werkweek en een goed begin van het weekend
Nog leuke plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekend![]()
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje.quote:
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje.![]()
![]()
Heb jij speciale plannen?
Welnee, kwestie van afdekken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Ik ga verder maar niet meer in discussiequote:
Nog steeds niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.
Ben het nu zet, telefonisch overleg met hem is niet mogelijk.
Verder niets geen plannen, zal niet veel worden met die hoge temperaturen
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
Ja al meer dan een jaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Dat speelt al een tijd....
O dat meen je niet. Is er geen andere manier hoe je er naar toe kanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |