quote:De wereld-schilpaddendag begon in 2000 door de “AmericanTortoise Rescue”. Dit is een non-provit organisatie toegewijd tot debescherming van alle schildpadsoorten wereldwijd. De wereld schilpaddendag zet opdeze dag de schildpadden in de schijnwerpers om de mensheid bewust te maken dathun leefgebied gevaar loopt. Dit terwijl ze ook een aandeel hebben om eengezond leefklimaat op aarde te behouden.
Een groot verschil tussen Tortoises en Turtles is dat Tortoises spenderen het grootste gedeelte van hun leven op land en turtles zijn aangepast voor hun leven in water.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ook schildpadden hebben een dag.![]()
Happy wereld-schildpaddendag.![]()
[ afbeelding ]
[..]
www.maptap.gg May 23quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 23
92🎓 99🎯 100🎯 98🎯 88👏
Final score: 949
Waarom niet slim?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Als er een categerie bestond, niet zo slim...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Shit, betrapt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet slim?
Gaat om toch de entertainment? En je kijkt wel
Die laatste was leuk.quote:
Ja kort blijkbaar, er was niets meer van te merken in ieder geval netquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De gemoederen waren verhit op het station.
Je deed gewoon mee met rellen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kort blijkbaar, er was niets meer van te merken in ieder geval net
Nee hoorquote:
Ik hoor wat je zegt,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor
Het was gewoon zelfs rustig op het station net
Ze waren gewoon netjes klaar toen ik het vroegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt,
ze blijven uit je, rellende, buurt
Je hebt je mederelletjes onder de duimquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze waren gewoon netjes klaar toen ik het vroeg
quote:
Even de boodschap nog finetunenquote:
Domni loopt wat achterquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Even de boodschap nog finetunen
Getsiequote:
Maar de meiboomfeesten zijnquote:
Dat zei mijn parkiet ook toen ik het aanzette.quote:
Je hebt Duits en UberDuitsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei mijn parkiet ook toen ik het aanzette.
Hulloquote:
quote:
Heyaquote:
Hoe is het in Leeuwarden?quote:
Hullo Pullupquote:
Warmquote:
Oh dat is rap ja, wij zitten nog in het oranjequote:
Wij ook nog, vind het wel lekkerquote:
Ruilen?quote:
Nope, alhoewel ik alles onder de 30 nog prima vindquote:
Ik heb mijn sokken alweer aangetrokken. Nog steeds warmquote:
Ben blij dat ik hier woonquote:
Alles boven staat open, kan het even goed doorluchten en afkoelenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is rap ja, wij zitten nog in het oranje
Alles boven de 25 is gewoon ***quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, alhoewel ik alles onder de 30 nog prima vind
Om te slapen is het minder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij ook nog, vind het wel lekker
Ik had een lof/mango salade met stukjes gekruide varkenshaasquote:
Je hebt iedereen wel stil gekregen.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef drakin het volgende:
En ik ben dulche de leche aan het maken. Nog 2,5 uur wachten.
Dat is dus wat ik nu aan het doen ben, nog een half uur en dan mag ik de blikjes af laten koelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb het wel eens gemaakt door een paar uur blikjes gecondenseerde melk te koken. Dat pakte ook wonderbaarlijk goed uit.
Oeh, lekker zeg, en goed idee om er ijs van te makenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik nu aan het doen ben, nog een half uur en dan mag ik de blikjes af laten koelen.
En dan er ijs van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |