Je hebt je mederelletjes onder de duimquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze waren gewoon netjes klaar toen ik het vroeg
quote:
Even de boodschap nog finetunenquote:
Domni loopt wat achterquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Even de boodschap nog finetunen
Getsiequote:
Maar de meiboomfeesten zijnquote:
Dat zei mijn parkiet ook toen ik het aanzette.quote:
Je hebt Duits en UberDuitsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei mijn parkiet ook toen ik het aanzette.
Hulloquote:
quote:
Heyaquote:
Hoe is het in Leeuwarden?quote:
Hullo Pullupquote:
Warmquote:
Oh dat is rap ja, wij zitten nog in het oranjequote:
Wij ook nog, vind het wel lekkerquote:
Ruilen?quote:
Nope, alhoewel ik alles onder de 30 nog prima vindquote:
Ik heb mijn sokken alweer aangetrokken. Nog steeds warmquote:
Ben blij dat ik hier woonquote:
Alles boven staat open, kan het even goed doorluchten en afkoelenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is rap ja, wij zitten nog in het oranje
Alles boven de 25 is gewoon ***quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, alhoewel ik alles onder de 30 nog prima vind
Om te slapen is het minder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij ook nog, vind het wel lekker
Ik had een lof/mango salade met stukjes gekruide varkenshaasquote:
Je hebt iedereen wel stil gekregen.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef drakin het volgende:
En ik ben dulche de leche aan het maken. Nog 2,5 uur wachten.
Dat is dus wat ik nu aan het doen ben, nog een half uur en dan mag ik de blikjes af laten koelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb het wel eens gemaakt door een paar uur blikjes gecondenseerde melk te koken. Dat pakte ook wonderbaarlijk goed uit.
Oeh, lekker zeg, en goed idee om er ijs van te makenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik nu aan het doen ben, nog een half uur en dan mag ik de blikjes af laten koelen.
En dan er ijs van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |