quote:De wereld-schilpaddendag begon in 2000 door de “AmericanTortoise Rescue”. Dit is een non-provit organisatie toegewijd tot debescherming van alle schildpadsoorten wereldwijd. De wereld schilpaddendag zet opdeze dag de schildpadden in de schijnwerpers om de mensheid bewust te maken dathun leefgebied gevaar loopt. Dit terwijl ze ook een aandeel hebben om eengezond leefklimaat op aarde te behouden.
Een groot verschil tussen Tortoises en Turtles is dat Tortoises spenderen het grootste gedeelte van hun leven op land en turtles zijn aangepast voor hun leven in water.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ook schildpadden hebben een dag.![]()
Happy wereld-schildpaddendag.![]()
[ afbeelding ]
[..]
www.maptap.gg May 23quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 23
92🎓 99🎯 100🎯 98🎯 88👏
Final score: 949
Waarom niet slim?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Als er een categerie bestond, niet zo slim...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Shit, betrapt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet slim?
Gaat om toch de entertainment? En je kijkt wel
Die laatste was leuk.quote:
Ja kort blijkbaar, er was niets meer van te merken in ieder geval netquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De gemoederen waren verhit op het station.
Je deed gewoon mee met rellen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja kort blijkbaar, er was niets meer van te merken in ieder geval net
Nee hoorquote:
Ik hoor wat je zegt,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor
Het was gewoon zelfs rustig op het station net
Ze waren gewoon netjes klaar toen ik het vroegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt,
ze blijven uit je, rellende, buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |