Ja dus waarschijnlijk expliciet gemeld bij de keukenoplevering.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon echt een aparte regel is, los van de 'openingstijden' (HeksSonja zei gelijk ook al tegen SteffieBitch zonder dat de tijd had genoemd: ''Dat mag niet..''. Maar ik zie dat dus nergens in de Bouwregels... dus ik snap niet zo goed waar dit vandaan komt...
Hufterquote:
fooneeties, manquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
noaberschap bedoel je?
Of doe you spiek fries to me
Broer van Sonja..quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou komt de échte Frank naar boven!!!!![]()
![]()
Binnenkort ook in uw stad: Circus Pleitequote:Op donderdag 21 mei 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb geen beste indruk van het financieel inzicht van Steffi. Zij heeft notabene de meest hardwerkende klusser als partner.
Of: de deadline van de oplevering is uiterlijk om 22:00 uur van de dag (al dan niet klaar). Dan is buiten die tijden automatisch een boete. Denk dat het zo zitquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dus waarschijnlijk expliciet gemeld bij de keukenoplevering.
En niet bij de kamer oplevering, dus Lotti weet van niks en gooit wat karton weg. 500 EURO!!!
Ja, dan kan Gregor die stoelpoten net zo goed gewoon geven aan Frankquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Gelijk erin gooien, je denkt toch niet dat ik dat ding naar boven ga slepen.
Het zijn de geheime geluidsopnames die Frank ontmaskerenquote:
Was een heel sterk advies en ik dacht dat de Circusclown dat op hadden gevolgd idd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
Dacht dat Ray had gezegd dat dat niet mocht, niet meebetalen aan de afvalcontainer.
Welke grap? Die sukkels met z'n tweetjesquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ah nou heeft Frank ineens geen humor meer! Na de grap van Menno en Mono!![]()
![]()
Dat zie je vaker bij die slangenquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Jacky was in het begin zo timide, nu is zij degene die Menno pusht om naar Lotty te gaan.
Jacky groeit in haar rol! Zij maakt Stappen!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Jacky was in het begin zo timide, nu is zij degene die Menno pusht om naar Lotty te gaan.
Dat jij het niet leuk vindt begrijp ik wel. Liefde maakt blindquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke grap? Die sukkels met z'n tweetjes
Team Frankquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zijn de geheime geluidsopnames die Frank ontmaskeren
''Cheese from the Bacon Ontmaskert', met deze keer: Frank, de lul met humor'
Dat was toch geen grap.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat jij het niet leuk vindt begrijp ik wel. Liefde maakt blind
Wat is de grap dan? Ik snap wel dat ze het doen, iets met een bal kaatsen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat jij het niet leuk vindt begrijp ik wel. Liefde maakt blind
Jawel, dat is ook het spel in Het Blok... het is flauw maar het zijn gewoon de regels..quote:
Van hetzelfde niveau als met die tafelpoten... en gewoon hetzelfde terugdoen...quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat is de grap dan? Ik snap wel dat ze het doen, iets met een bal kaatsen.
Ja ik vind het ook wel terecht van Menno en Jackie, ik zie alleen de grap niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Van hetzelfde niveau als met die tafelpoten... en gewoon hetzelfde terugdoen...
Ik krijg vooral tranen in de ogen van de klus nou ja meer nog het wastafeltje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
En we zitten klaar voor een zielig verhaal
Ach begrijp het welquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik krijg vooral tranen in de ogen van de klus nou ja meer nog het wastafeltje.
Niets in het toilet veranderen en dan wel zo'n wastafeltje. Op zijn minst bijzonder.
zolang je er tot je dood zit is er niks aan de handquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach begrijp het wel
Alleen ik ga er vanuit dat het sociale huur is en vraag me af of dit dan wel mag
Hij bracht het als quote, zo van dat hoor je wel vaker.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Heerlijk vrouwvriendelijk die Frank:"vrouwen zijn slangen met tieten".
En dan maar hopen dat de lijm werkt, anders dondert dat ding naar beneden zodra ze die stut er onder weg haalt. En het oude mensje moet dat fonteintje ook niet gebruiken als steun om van de plee te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik krijg vooral tranen in de ogen van de klus nou ja meer nog het wastafeltje.
Niets in het toilet veranderen en dan wel zo'n wastafeltje. Op zijn minst bijzonder.
Ik denk idd dat (gezien de staat van de ondergrond) je geen 5 sterren zou moeten geven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de lijm werkt, anders dondert dat ding naar beneden zodra ze die stut er onder weg haalt.
Je was me voor..quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk idd dat (gezien de staat van de ondergrond) je geen 5 sterren zou moeten geven.
Als er 1 x iemand wat leunt aan dat wasbakje dan ligt hij denk ik idd op de grond.
Ik kan me ook slecht voorstellen dat hij gelijmd zat en dat het met geduld wel los had gekund zonder gebroken tegels.
Nou, lachenquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel terecht van Menno en Jackie, ik zie alleen de grap niet.
Bij Frank zit er nog een soort van humor in omdat de actie vooral is bedoeld om anderen weer verontwaardig en op de snitch toer te krijgen.
Nou Steffi duidelijk niet, want ze wilde er vooral niet teveel op doorgaan, want 'dat was belastend voor die mevrouw'quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat ik dat herkende van mijn eigen oude moeder, die trok zich op van het toilet aan het fonteintje.quote:
Ik vond Dien een lieverd. En volgens mij wilde ze niet per se uit zichzelf een heel zielig verhaal vertellen. Dat zag je ook niet in beeld. En als ze al iets verteld heeft is dat ook logisch want je moet wat zeggen met zo'n Gregor die in de toilet zit te 'prutsen' (woorden van Steff-i)quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik stijg meestal vanzelf omhoog na een goede toiletbeurt..quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik dat herkende van mijn eigen oude moeder, die trok zich op van het toilet aan het fonteintje.
Ook als je 90-plusser bent?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik stijg meestal vanzelf omhoog na een goede toiletbeurt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |