abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220841068
:)
-XOXO-
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:10:16 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220841135
TS trapt af.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_220841192
Een simpele game pc.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:20:59 #4
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220841257
Een FOK!abo tot aan m'n dood
pi_220841291
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:26 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Een FOK!abo tot aan m'n dood
Nog maar 19 jaar te leven?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 17:31:05 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220841294
Een base en stuurtje
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220841323
2 paar hardloopschoenen waarmee de marathon onder de 2 uur is gelopen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_220841338
Een gemiddeld studietrompetje. Of als je geluk hebt, een best goede professionele trompet, tweedehands. Of ongeveer 15-20 verschilende dempers (maar je hebt er max een stuk of 5 nodig). Of 8-10 mondstukken. Van dat laatste kun je er nooit genoeg hebben, al zullen de meeste werkeloos in de kast liggen. (ik heb er inmiddels 9 waarvan ik er hoogstens 2-3 van gebruik, maar ik struin toch nog steeds regelmatig MP af op zoek naar nieuwe :D)
pi_220841372
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Genos kopen :')
pi_220841377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Nog maar 19 jaar te leven?
Gaat fok nog zo lang mee dan?
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:52:54 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220841437
Internetplaatje:

Huilen dan.
  FOK!mycroftheld dinsdag 19 mei 2026 @ 17:53:55 #13
128465 Wrapster
graag verwijderen
pi_220841453
425 rollen.
graag verwijderen
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:55:24 #14
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220841611
Een videokaart:
https://tweakers.net/pric(...)-ti-aero-oc-16g.html

Ofja, op 1 euro en 20 cent na dan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220841637
Een leuke gitaar.
pi_220841684
20 Switch spellen. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220841697
Welke hobby? dan moet ik kiezen zeker!? fuck en dat is pittiggg..

- Vissen
1000 euro, heb ik echt te veel aan. Ik heb alle meuk al

- Klussen
1000 euro, dan kan ik eindelijk nog 2 of 3 dure metabo apparaten kopen :9~

- Scripten/programmeren
1000 euro, Misschien een handige NAS maar ik heb nu ook al een leuke.

Dus als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor klussen gaan en het volgende aanschaffen.

Metabo tacker zonder accupack (442 euro :@)
Metabo accu hegschaar, zonder accupack (104 euro)
Metabo schuurmachines (2 stuks, 242 en 124 euro)
----
912,00 euro, kan er ook nog een extra accutje bij..

Maar deze ga ik langzaam wel sparen. Heb al heel veel op accu :@

Op accu:
afkortzaag,
cirkelzaag,
3 schroef machines,
klopboor,
slag,
flex,
multitool,
deco,
recipro,
schaaf,
bladblazer,
strimmer,
lamp (zelf gemaakt),
dc-dc aanpasbare converter + USB (zelf gemaakt)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 18:36:31 #19
42184 crew  DaMart
pi_220841789
Dat verschilt per hobby... ;).

Voor modelspoor 2 a 3 nieuwe locomotieven en met een beetje mazzel nog een paar wagons.

Voor schrijven heel wat pennen en notitieblokjes.

Voor fotografie een nieuwe camera en wat lenzen.

En 40 a 50 nieuwe boeken voor het lezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door DaMart op 19-05-2026 18:41:35 ]
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 18:45:46 #20
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220841839
Jammer dat hier weer met de botte bijl doorheen wordt gezaagd :N ik kan er vast een paar kilometers mee rijden op de blauwe bimmerbaby. Ben je zo wel tevreden?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:29:12 #21
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_220842165
Zweeds design, om muziek mee te maken. Althans, je moet eerst samples hebben. Die zijn gelukkig overal.

https://www.thomann.nl/elektron_digitakt_ii.htm

939,-
pi_220842178
100 kratten bier
pi_220842295
Hangt er van af welke hobby inderdaad.

Gamen:
Halve PC, een videokaart of een goedgevulde Steam library

Vinyl:
Prima platenspeler, of speakers, of een goede collectie platen. Of als je het aan de echte audiofielen vraagt, 3 meter speakerkabel.

Hond:
Ongeveer 10 maanden voer, twee rekeningen bij de dierenarts of twee jaar lang elke week een cursus bij de hondenclub.
  FOK!Fotograaf dinsdag 19 mei 2026 @ 19:41:54 #24
364681 over_hedge
pi_220842307
een halve videokaart
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 mei 2026 @ 19:49:32 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220842407
quote:
Die heb ik lang niet gezien :o _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:54:53 #26
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220842466
Om en nabij de 400 knolbegonia's
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220842480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Of als je het aan de echte audiofielen vraagt, 3 meter speakerkabel.
Haha Amateur. :)

Maar ontopic:



Dell Vostro met I7 13700. Klein kastje met Powerrrr. Beste PC die ik ooit gehad heb.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bart2002 op 19-05-2026 20:01:46 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:09:18 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220842654
Ik zit te wachten op:

20 x gram poeder
20 x vriendin achter raam
pi_220842696
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zit te wachten op:

20 x gram poeder
20 x vriendin achter raam
40 x je zusje of 80 x je moeder. Of 50 x een trio met beide.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220842752
Als ik iets nodig had voor maar ¤1000 had ik het wel gekocht.
Maar in mijn hobby’s is ¤1000,- niet veel.

Bv sportfietsen, wil nog wel nieuwe velgen (+\_ 1,5-2,5 k) een nieuwe draadloze schakelgroep (2,5k)
Doe dan maar een broek, jasje en schoenen (1k+)

Motorrijden, ¤1000,- kun je wel mooi een setje banden plus kettingset of een nieuw pak of een nieuwe navi kopen

Vakanties, da’s ongeveer 1 vakantiedag tegenwoordig. (Voor een gezin denk ik wel gemiddeld)
Vakman pur sang
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:17:07 #31
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_220842771
Protčge moi de mes désirs.
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:56:14 #32
224960 highender
Travellin' Light
pi_220850312
quote:
Las laatst ook zo'n artikel dat ze het signaal door een banaan en door modder lieten gaan en mensen het niet konden onderscheiden.

Zelf doe ik er niet aan mee. Wil wel beetje kwalitatief spul, maarja ik ben uiteindelijk gewoon een muziekliefhebber met halfgare oren. Dus heb geen gouden kabels of 2000 euro cartridges nodig.
pi_220850607
quote:
Het is van alle tijden en er blijven ondanks alle weerleggingen blijkbaar voldoende liefhebbers voor. Het is kwakzalverij in het kwadraat maar niet verboden helaas. Dus als je pure onzin met een mooi zwetsverhaal daarbij wilt verkopen dan mag dat gewoon allemaal.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220889076
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik iets nodig had voor maar ¤1000 had ik het wel gekocht.
Maar in mijn hobby’s is ¤1000,- niet veel.

Bv sportfietsen, wil nog wel nieuwe velgen (+\_ 1,5-2,5 k) een nieuwe draadloze schakelgroep (2,5k)
En dan koop ik voor die ¤1000 wel jouw "oude" fiets tweedehands.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220909173
1 Tot 40 modelbouwkits, lol.
pi_220909186
quote:
Gewone mensen gebruiken hun apparatuur om naar hun muziek te luisteren, audiofielen gebruiken hun muziek om naar hun apparatuur te luisteren :Y
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:36:33 #38
224960 highender
Travellin' Light
pi_220909528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:36 schreef Faxie het volgende:
Gewone mensen gebruiken hun apparatuur om naar hun muziek te luisteren, audiofielen gebruiken hun muziek om naar hun apparatuur te luisteren :Y
Dat is een bekende maar simplistische quote van Alan Parsons inderdaad. Maar goed, ik zou zeggen ga eens Jean Michel-Jarre "The Concerts in China" beluisteren op een hoog volume (85dB op 3 a 4 meter afstand van de speakers). Eerst via een audiofiel systeem, bv Neumann KH420 vervolgens op een 'gewone mensen' systeem bv van Sonos. Wellicht dat je dan begrijpt dat beter geluid de luisterervaring ook beter maakt,
pi_220909538
Een kwart piano. :+ Of een camera.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220909630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:36 schreef highender het volgende:

[..]
Dat is een bekende maar simplistische quote van Alan Parsons inderdaad. Maar goed, ik zou zeggen ga eens Jean Michel-Jarre "The Concerts in China" beluisteren op een hoog volume (85dB op 3 a 4 meter afstand van de speakers). Eerst via een audiofiel systeem, bv Neumann KH420 vervolgens op een 'gewone mensen' systeem bv van Sonos. Wellicht dat je dan begrijpt dat beter geluid de luisterervaring ook beter maakt,
Merk je verschil als de stroom van je zonnepanelen of een kerncentrale komt? Want zo gek zijn die audiofielen nog wel. Heb ondertussen wel zat discussies gelezen op fora. De sceptici komen in de regel met harde data, de fielen komen met gevoelens en ervaringen. Over simplistisch gesproken...

Ik heb vrij dure Audiovectors trouwens, geisoleerd en moeite gedaan om ze correct uit te richten. Dingen die er wél toe doen.

Vind je het niet ironisch dat je een muziekstuk suggereert om naar bepaalde apparatuur te luisteren?

[ Bericht 4% gewijzigd door Faxie op 29-05-2026 00:31:34 ]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:32:28 #41
224960 highender
Travellin' Light
pi_220909685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:11 schreef Faxie het volgende:

[..]
Merk je verschil als de stroom van je zonnepanelen of een kerncentrale komt? Want zo gek zijn die audiofielen nog wel. Heb ondertussen wel zat discussies gelezen op fora. De sceptici komen in de regel met harde data, de fielen komen met gevoelens en ervaringen. Over simplistisch gesproken...

Ik heb vrij dure Audiovectors trouwens, geisoleerd en moeite gedaan om ze correct uit te richten. Dingen die er wél toe doen.
:') Check anders even die links waarop je eerst reageerde, die gaan enkel over objectieve audio prestaties.Damn.
pi_220909729
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:32 schreef highender het volgende:

[..]
:') Check anders even die links waarop je eerst reageerde, die gaan enkel over objectieve audio prestaties.Damn.
ASR ken ik ja :') Audioholics ook wel eens rondgekeken, die houden ook wel van doormeten, blinde tests en mythes doorbreken. :')
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:15:43 #43
224960 highender
Travellin' Light
pi_220909755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:11 schreef Faxie het volgende:
Ik heb vrij dure Audiovectors trouwens, geisoleerd en moeite gedaan om ze correct uit te richten. Dingen die er wél toe doen.
Van de Audiovector website:
quote:
NCS molecular realigment Natural Crystal Structure is one of the many invisible technological improvementss of our Arreté models. By freezing components down to -238° C, the copper molecules realign themselves to their natural positions and will therefore reduce resistance. The result is a clear and more detailed sound quality.
En, hoor je het verschil dankzij de diepgevroren componenten? :D :') Daarbij geen enkele relevante specificatie zoals een cta-2034.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:26:11 #44
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220909765
Ik denk twee kasten met alle toebehoren. En misschien ook met volken, afhankelijk van oa grootte en seizoen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220909787

30cm dob.
pi_220909809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:15 schreef highender het volgende:

[..]
Van de Audiovector website:
[..]
En, hoor je het verschil dankzij de diepgevroren componenten? :D :') Daarbij geen enkele relevante specificatie zoals een cta-2034.
Heb je de pagina van je monitortjes eigenlijk gelezen voordat je reageerde?

Oh en een kleine zoekopdracht: https://www.sciencedirect(...)ii/S2238785425008427

En nee, dit maakt voor een speaker geen fluit uit. Het is net alsof alle merken full of marketing shit zijn he?
pi_220909810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 01:54 schreef -Sigaartje het volgende:
[ afbeelding ]
30cm dob.
30cm en dan zo'n plaatje posten op Fok _O-

Gelukkig hebben we context _O-
  vrijdag 29 mei 2026 @ 03:00:30 #48
224960 highender
Travellin' Light
pi_220909838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 02:16 schreef Faxie het volgende:

[..]
Heb je de pagina van je monitortjes eigenlijk gelezen voordat je reageerde?

Oh en een kleine zoekopdracht: https://www.sciencedirect(...)ii/S2238785425008427

En nee, dit maakt voor een speaker geen fluit uit. Het is net alsof alle merken full of marketing shit zijn he?
Marketing is noodzakelijk, maar bullshit claims maken zoals Audiovector doet zeker niet. En geen idee wat je met 'je monitortjes' bedoelt maar als het gaat om die Neumann speakers, die heb ik zelf niet, maar het zijn wel objectief gezien topluidsprekers die uitgebreide meetresultaten publiceren die dat bevestigen. Geen idee over welke pagina jij het hebt maar aan relevante specs ontbreekt het in ieder geval niet,
pi_220911635
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 03:00 schreef highender het volgende:

[..]
Marketing is noodzakelijk, maar bullshit claims maken zoals Audiovector doet zeker niet. En geen idee wat je met 'je monitortjes' bedoelt maar als het gaat om die Neumann speakers, die heb ik zelf niet, maar het zijn wel objectief gezien topluidsprekers die uitgebreide meetresultaten publiceren die dat bevestigen. Geen idee over welke pagina jij het hebt maar aan relevante specs ontbreekt het in ieder geval niet,
Dat is het 'm nou net, het is geen bullshit claim. Het is een natuurkundig gegeven. Of je het verschil merkt is een tweede, maar dat kan je net zo goed zeggen van "Rotatable elliptical Mathematically Modelled Dispersion™ (MMD™) waveguide" of "Extremely Linear Force Factor™ (ELFF™)", "Low resonance Integral Molding™ (LRIM™)" en "Accelerated Heat Tunneling™ (AHT™)"
pi_220911685



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')