Sorry dat ik je topic dichtgooidequote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dank je Cots![]()
Ik was wel even in paniek. Gezien gedoe van vorig jaar.
Volgende week vrijdag heb ik de controle afspraak bij de chirurg.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:58 schreef greysbones het volgende:
Goed zelf alles in de gaten houden
Hopelijk gaat het goed en hoef je niet extra naar de wondpoli
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag heb ik de controle afspraak bij de chirurg.
Alleen leek gisteravond het wondje groter te zijn. Ik ben zo mee bezig en paniekeren, maar dat komt ook door wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt.
Nu si mijn darmen nog lekker aan het rammelen. Steeds last van buikkrampen. Ik voel me er niet happy en fit erbij.
Zie/lees ik het goed als ik zeg dat je even fijne en gezellige dingen hebt gehad?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren en zaterdag een klein stukje gelopen. Vandaag een vriend kwam langs te helpen. We hebben boodschappen gedaan en daarna bordspellen gespeeld.
Ik ben vooral aan het borduren geslagen. Ik heb bijna de 2de pagina af van de 9 pagina's tellende patroon.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zie/lees ik het goed als ik zeg dat je even fijne en gezellige dingen hebt gehad?
Fijn dat je hulp kreeg en dat je even buiten bent geweest en boodschappen hebt gedaan
Ik hoop dat het je goed heeft gedaan
Sorry dat ik het verkeerd gelezen hebquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben vooral aan het borduren geslagen. Ik heb bijna de 2de pagina af van de 9 pagina's tellende patroon.
Nee, ik vind fijne en bemoedigende woorden van je.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry dat ik het verkeerd gelezen hebexcuses
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ik vind fijne en bemoedigende woorden van je.
Je hebt gelijk dat ik leuke dingen doe en erop uit ga.
Vanaf volgende week mag ik mijn buik iets meer belasten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Dat is fijn ... hopelijk lukt het een beetje om dingen rustig en langzaam aan, op tempo dat goed voelt voor jou, weer op te bouwen. En dit zeg ik zonder te willen pushen of bagatelliseren.
Bordspellenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren en zaterdag een klein stukje gelopen. Vandaag een vriend kwam langs te helpen. We hebben boodschappen gedaan en daarna bordspellen gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |