Zverev - Machac kan wel eens een aardige pot worden. Zverev in vorm, maar blijft toch altijd iets wispelturigs hebben en Machac kan goed ballen. Leuke pot denk ik.quote:
Dat is de avondwedstrijd toch?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Zverev - Machac kan wel eens een aardige pot worden. Zverev in vorm, maar blijft toch altijd iets wispelturigs hebben en Machac kan goed ballen. Leuke pot denk ik.
Oh : not before 20:15
ja, daarom de editquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is de avondwedstrijd toch?
Edit:Ja dus![]()
Kan ze niet vinden op HBO. Ik doe wel even bladeren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
ja, daarom de edit
zou FONSECA - PRIZMIC proberen te pakken, is baan 14, weet niet of daar camera's staan
Bij die eerste 4 games dacht ik echt "dit wordt niks", maar onze Italiaanse vriend was daarna veel te onrustig, gehaast en instabiel. Nette zege van Jesperquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Jesper heeft gelukkig weinig problemen met Cina. Het begin was nog even onwennig, en kwam hij 0-2 en 1-3 achter. Maar uiteindelijk gewoon 6-3 en 6-1 gewonnen!
Oh, namiddag pas.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden op HBO. Ik doe wel even bladeren.
Hoeveel langer dan Jesper heeft Karen al op de baan gestaan??quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:03 schreef GwaiLow het volgende:
Mooi gevecht tussen Khachanov en Trungelliti. Karen pakt 'm, maar was wel een zware pot. Hopelijk is hij wat vermoeid tegen Jesper.
Hij stond ooit al 71equote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Als de Jong wint van Karel Kachel dan hoogste positie ooit voor ‘m (78). Nu de top 100 ingeknald.
Elke baan heeft toch camera's tegenwoordig? Of niet ?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
ja, daarom de edit
zou FONSECA - PRIZMIC proberen te pakken, is baan 14, weet niet of daar camera's staan
HBOMax/Eurosport zendt inderdaad alles uit via de streamsquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Elke baan heeft toch camera's tegenwoordig? Of niet ?
Zeker bij zo'n wedstrijd moeten er wel camera's zijn.
Ik kijk veel liever baan 13 wedstrijden in de beginfase van een GS. Snap dat nooit zo die fixatie op toppers op het moment dat het nog vroeg is in een toernooi.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef yvonne het volgende:
Ik ga toch eerst even Đoković kijken.
39,ongelooflijk toch.
Nee 24 slams heeft hij, niet 39.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef yvonne het volgende:
Ik ga toch eerst even Đoković kijken.
39,ongelooflijk toch.
Sterker nog, dat zijn de minst interessante wedstrijden van het toernooi ja.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kijk veel liever baan 13 wedstrijden in de beginfase van een GS. Snap dat nooit zo die fixatie op toppers op het moment dat het nog vroeg is in een toernooi.
Leeftijd joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |