Zverev - Machac kan wel eens een aardige pot worden. Zverev in vorm, maar blijft toch altijd iets wispelturigs hebben en Machac kan goed ballen. Leuke pot denk ik.quote:
Dat is de avondwedstrijd toch?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Zverev - Machac kan wel eens een aardige pot worden. Zverev in vorm, maar blijft toch altijd iets wispelturigs hebben en Machac kan goed ballen. Leuke pot denk ik.
Oh : not before 20:15
ja, daarom de editquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is de avondwedstrijd toch?
Edit:Ja dus![]()
Kan ze niet vinden op HBO. Ik doe wel even bladeren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
ja, daarom de edit
zou FONSECA - PRIZMIC proberen te pakken, is baan 14, weet niet of daar camera's staan
Bij die eerste 4 games dacht ik echt "dit wordt niks", maar onze Italiaanse vriend was daarna veel te onrustig, gehaast en instabiel. Nette zege van Jesperquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Jesper heeft gelukkig weinig problemen met Cina. Het begin was nog even onwennig, en kwam hij 0-2 en 1-3 achter. Maar uiteindelijk gewoon 6-3 en 6-1 gewonnen!
Oh, namiddag pas.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden op HBO. Ik doe wel even bladeren.
Hoeveel langer dan Jesper heeft Karen al op de baan gestaan??quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:03 schreef GwaiLow het volgende:
Mooi gevecht tussen Khachanov en Trungelliti. Karen pakt 'm, maar was wel een zware pot. Hopelijk is hij wat vermoeid tegen Jesper.
Hij stond ooit al 71equote:Op woensdag 27 mei 2026 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Als de Jong wint van Karel Kachel dan hoogste positie ooit voor ‘m (78). Nu de top 100 ingeknald.
Elke baan heeft toch camera's tegenwoordig? Of niet ?quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
ja, daarom de edit
zou FONSECA - PRIZMIC proberen te pakken, is baan 14, weet niet of daar camera's staan
HBOMax/Eurosport zendt inderdaad alles uit via de streamsquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Elke baan heeft toch camera's tegenwoordig? Of niet ?
Zeker bij zo'n wedstrijd moeten er wel camera's zijn.
Ik kijk veel liever baan 13 wedstrijden in de beginfase van een GS. Snap dat nooit zo die fixatie op toppers op het moment dat het nog vroeg is in een toernooi.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef yvonne het volgende:
Ik ga toch eerst even Đoković kijken.
39,ongelooflijk toch.
Nee 24 slams heeft hij, niet 39.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:07 schreef yvonne het volgende:
Ik ga toch eerst even Đoković kijken.
39,ongelooflijk toch.
Sterker nog, dat zijn de minst interessante wedstrijden van het toernooi ja.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kijk veel liever baan 13 wedstrijden in de beginfase van een GS. Snap dat nooit zo die fixatie op toppers op het moment dat het nog vroeg is in een toernooi.
Leeftijd joh.quote:
Ben ik wel met je eens hoor, maar ik zie hem graag spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kijk veel liever baan 13 wedstrijden in de beginfase van een GS. Snap dat nooit zo die fixatie op toppers op het moment dat het nog vroeg is in een toernooi.
Ja, pik ik het restje nog even mee.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
ja, daarom de edit
Zou leuk zijn als Fonseca zo'n pot eens pakt, goed partij gegeven tegen Sinner, Alcaraz en Zverev dit jaar maar steeds net nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:18 schreef mitt het volgende:
Voor het affiche zou hype Fonseca tegen Djokovic wel geweldig zijn.
Ja zou ook gezond zijn maar zie het nog steeds niet gebeuren eigenlijk..quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Fonseca zo'n pot eens pakt, goed partij gegeven tegen Sinner, Alcaraz en Zverev dit jaar maar steeds net niet
quote:Jakub Mensik staat in de derde ronde van Roland Garros, maar het heeft hem wel ettelijke levens gekost. De Tsjech - het 26ste reekshoofd in Parijs - stond 4u en 41 minuten op het veld en won pas na vijf sets tegen Mariano Navone: 6-3, 2-6, 6-4, 1-6 en 7-6 (11).
Na het matchpunt viel Mensik op de grond, volledig uitgeput door het tennisgevecht en de Franse warmte. Pas na een tiental minuten stond de Tsjech recht, na verzorging van het medische team.
Gelukkig voor Mensik staat zijn clash met achtste reekshoofd Alex de Minaur pas vrijdag gepland.
quote:IJskoude sfeer na bloedhete wedstrijd op Roland Garros: controversiële call leidt tot discussie aan het net
Tamara Korpatsch en Wang Xinyu zullen voorlopig niet de beste vriendinnen worden. De Duitse klopte het Chinese 32ste reekshoofd verrassend in de tweede ronde op Roland Garros, maar een handdruk kwam er niet. De reden: een discussie over een call in de tweede set. Wang ging toen zelfs haar gelijk halen aan de kant van haar tegenstandster, wat haar een waarschuwing opleverde.
Stukje wijven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Stukje kutnijd. Korpatsch heeft tussendoor ook nog een code violation gehad voor hindrance.
quote:Vreselijke blessure en pijnkreten van opkomend tennistalent overschaduwen zonnige dag op Roland Garros
Drama voor Hailey Baptiste. De 24-jarige Amerikaanse moest in de tweede ronde van Roland Garros opgeven nadat ze een ogenschijnlijk zware knieblessure opliep in haar partij tegen Xiyu Wang. De pijnlijk kreten van het 26ste reekshoofd gaan door merg en been. “Waarom, waarom?!”, gilt ze.
Baptiste was spijtig genoeg bezig aan haar beste seizoen ooit. Ze versloeg nummer één van de wereld Aryna Sabalenka op het toptoernooi in Madrid en stond onlangs op haar hoogste positie uit haar carrière (25ste). Nu wacht haar waarschijnlijk een maandenlange revalidatie. Ze werd alleszins met een rolstoel van het Parijse gravel gereden.
Jaaaaaaaa, hallo!!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef wimderon het volgende:
Jakub Mensik staat ligt in de derde ronde van Roland Garros,
Balenquote:
IPTV abonnementje en gewoon ander land kijken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wat tijd over nu en ik wilde Sinner - Cerundolo kijken
Eurosport zendt een zaadetappe uit van de Giro. Die duurt gelukkig nog maar 150 km en iedereen wist vooraf al dat Vingegaard ging winnen en dan ook alleen maar omdat Pogacar niet meedoet.
Geen andere zender heeft RG.
Gelukkig heb ik een HBO account. Maar daar kan ik ook geen tennis kijken, want betalen voor streamen is niet genoeg, ik heb een add-on sport nodig. Fuck die shit.
Het is 2026 en er is dus gewoon geen manier om Roland Garros te kijken?
Eurosport 2 zent Sinner uit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wat tijd over nu en ik wilde Sinner - Cerundolo kijken
Eurosport zendt een zaadetappe uit van de Giro. Die duurt gelukkig nog maar 150 km en iedereen wist vooraf al dat Vingegaard ging winnen en dan ook alleen maar omdat Pogacar niet meedoet.
Geen andere zender heeft RG.
Gelukkig heb ik een HBO account. Maar daar kan ik ook geen tennis kijken, want betalen voor streamen is niet genoeg, ik heb een add-on sport nodig. Fuck die shit.
Het is 2026 en er is dus gewoon geen manier om Roland Garros te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |