Ja je hebt wel gelijk. Ik zie nu ook het afscheid dat hij krijgt.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich niet zo raar dat ze hem aanmoedigen bij z'n mogelijk laatste wedstrijd hier?
Anders hadden ze hem vast ook op een andere baan gezet vandaag
Toch net zoveel Grand Slams gewonnen als Murray, Zverev, Nalbandian, Berdych, Tsonga, Dimitrov, Ruud, Tsitsipas, Raonic, Nishikori en Berrettini samenquote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef mitt het volgende:
Iedereen krijgt ook maar een ceremonie tegenwoordig.
En met een paar legendarische wedstrijden tegen Djoko ookquote:Op maandag 25 mei 2026 16:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Toch net zoveel Grand Slams gewonnen als Murray, Zverev, Nalbandian, Berdych, Tsonga, Dimitrov, Ruud, Tsitsipas, Raonic, Nishikori en Berrettini samen
Ze zeiken te veel die dames .... Gaan ze een 5 setter spelen ?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hebben de vrouwen al geklaagd dat de avondwedsessie op PC de eerste drie dagen telkens een herenwedstrijd is?
Hij stopt natuurlijk eind van dit jaar, maar als hij van Gaston verliest zou ik direct stoppen. Kom op zeg Gael!quote:
Dat is wel heel matig jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Grieklul van 6-2* naar 6-8 in de tiebreak![]()
![]()
Zienerquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:41 schreef Szura het volgende:
Botic trouwens angstgegner F Cerundolo geloot, dit wordt niks. Tarrel tegen Arnaldi, die hier al eens de vierde ronde haalde. Ook dit wordt niks.
KENNERSPUBLIEKquote:
Drillrappedquote:
quote:Alexander Blockx (ATP 37) heeft dinsdagochtend tijdens een training tegen de Braziliaan João Fonseca zijn enkel geblesseerd en moet daardoor forfait geven voor de tweede ronde van Roland Garros, zo bevestigt Tennis Belgium op X.
De 21-jarige Antwerpenaar zou het woensdag opnemen tegen de Australiër Alex De Minaur (ATP 7). In de plaats daarvan keert hij morgen terug naar België voor medisch onderzoek, aldus de federatie.
quote:Tenniswoelwater Daniil Medvedev raakt alweer niet voorbij eerste ronde op Roland Garros en wordt op z’n plek gezet door zijn vrouw: “Gedraag je!”
De Rus Daniil Medvedev (30), de huidige nummer acht van de wereld, heeft zich dinsdag niet kunnen plaatsen voor de tweede ronde op Roland Garros, het tweede grandslamtoernooi van het seizoen.
De voormalige nummer een van de wereld en het zesde reekshoofd aan de Porte d'Auteuil botste in de openingsronde op Court Suzanne-Lenglen op de Australiër Adam Walton, de nummer 97 van de wereld die met een wildcard aan het toernooi was begonnen: 6-2, 1-6, 6-1, 1-6, 6-4 na een stevige slijtageslag in de tropische hitte.
Voor de winnaar van de US Open in 2021 was het al de zevende keer op tien deelnames in Parijs dat hij strandde in de openingsronde. Logischerwijze was Medvedev - een openlijke ‘hater’ van gravel - zeer gefrusteerd tijdens de wedstrijd. Hij gebaarde regelmatig richting zijn box, maar zijn vrouw diende hem op een bepaald moment van antwoord: “Iedereen heeft het warm, iedereen heeft het moeilijk. Gedraag je”, riep Daria Medvedeva terug.
Niemand buiten Alcaraz is momenteel bestand tegen het geweld van Sinner. Zou althans niet weten wie het m dit jaar moeilijk kan gaan maken. De enige die m van de eindzege kan weerhouden is Sinner zelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Pff wat een geweld van Sinner zeg. Dit is niet te doen voor Clement Tabur. Hoe goed die gozer ook is...
Je ziet hem kijken met een gezicht van: ''Bij de plaatselijke club win ik met 2 vingers in mijn neus van iedereen, en nu kan ik nauwelijks een game pakken''
Misschien kan een uitschieter van Zverev Sinner stoppen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:03 schreef EP3 het volgende:
[..]
Niemand buiten Alcaraz is momenteel bestand tegen het geweld van Sinner. Zou althans niet weten wie het m dit jaar moeilijk kan gaan maken. De enige die m van de eindzege kan weerhouden is Sinner zelf.
Maar ik laat me graag verrassen.
Nee, ik zie ook niemand kans maken. Vind het al razend knap dat deze Tabur 8 games heeft gepakt van Sinner. Vooraf zei ik dat 5 games de max zou zijn voor hem. Goede speler!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:03 schreef EP3 het volgende:
[..]
Niemand buiten Alcaraz is momenteel bestand tegen het geweld van Sinner. Zou althans niet weten wie het m dit jaar moeilijk kan gaan maken. De enige die m van de eindzege kan weerhouden is Sinner zelf.
Maar ik laat me graag verrassen.
En ook de 3e set wint ie met 6-3 door naar de volgende rondequote:Op woensdag 27 mei 2026 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Jesper heeft gelukkig weinig problemen met Cina. Het begin was nog even onwennig, en kwam hij 0-2 en 1-3 achter. Maar uiteindelijk gewoon 6-3 en 6-1 gewonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |