abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220849315
Voor een nagerecht komt er net een flesje yuzu sake binnen :9
'Aladdins bottle' :D :

pi_220849343
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, dat is best Een Ding. Ik ken dat fenomeen van mentale voordrachten :')
Succes vanavond met de uitvoering.

Waarom stop je ermee? Ik meen iets gelezen te hebben over 'de avonden', ging dat hierover?
Goed gelezen, ja.
Na de avondmaaltijd en ruimen is er vaak geen puf meer om nog eens een avond weg te gaan.
Nu ga ik bij dezelfde Zangjuf op vrijdagmorgen zingen. Een aantal mensen ken ik. @Blues ook een inloopkoor. 🎼🎶 Met een knipkaart. 😉
#ochtendmens

Heb je nog ruimte voor een bank erbij in jullie tiny house?

Zó oud ben ik ook hoor @flipsen en nog ouder.
Er werd ruim gerookt door de leraren met de asbak op tafel voor de klas.
Door mijn ouders ook. o|O
Op een kring verjaardag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 20-05-2026 19:23:19 ]
pi_220849526
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:15 schreef Blues het volgende:
Ik vond het opsnuiven van de geur van verse shag uit een pakje, voor ik een sjekkie draaide, heerlijk :D
Oh ja :Y
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:49:01 #229
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220849988
Fles gaat op vakantie.

Hoe langer je er naar kijkt... :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:50:16 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220850004
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat op vakantie.

[ afbeelding ]

Ai heeft z'n best weer gedaan. _O-
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 19:53:43 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220850036
quote:
Fles gaat op vakantie.

[ afbeelding ]

Nou ja, qua voertaal op straat lijkt Rotterdam misschien best wel op Marseille :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220850210
quote:
Fles gaat op vakantie.

[ afbeelding ]

Whut?

Doe mij het flesboekje maar, dat klopt wél.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220850235
quote:
80s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:32 schreef flipsen het volgende:
Roken? Ja, toen ik 16 was, om erbij te horen. Maar ik vond het eigenlijk maar niets. "Gestopt" toen een pakje marlboro 5 gulden werd :') :') :') Met het excuus dat het me te duur werd.

Af en toe een sigaar vond ik dan wél weer lekker trouwens, maar ook al lang niet meer gedaan

Ah, ik zag gisteren iemand pijp roken, dát is ook smerig! Doet me dan gelijk terugdenken aan de leraar geschiedenis, die pijp rookte in de klas. GADVERDAMME... En ja, toen mocht dat nog, zo oud ben ik.
Laatst hoorden mijn kinderen dat ik vroeger als 8 jarige naar de supermarkt ging om voor mijn vader en oudste broer shag te halen. Mijn broer Drum met rizla rood en mijn vader zware van Nelle met mascotte en dan ook nog even een fles wijn meenemen

Ze stonden echt :o

Blijf het een wonder vinden dat ik de enige ben uit het hele gezin die nooit gerookt heeft
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:21:02 #234
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220850280
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Whut?

Doe mij het flesboekje maar, dat klopt wél.
Ja daar staat deze ook in, voor de grap :D
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:51:45 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_220850510
quote:
80s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:32 schreef flipsen het volgende:
Roken? Ja, toen ik 16 was, om erbij te horen. Maar ik vond het eigenlijk maar niets. "Gestopt" toen een pakje marlboro 5 gulden werd :') :') :') Met het excuus dat het me te duur werd.

Af en toe een sigaar vond ik dan wél weer lekker trouwens, maar ook al lang niet meer gedaan

Ah, ik zag gisteren iemand pijp roken, dát is ook smerig! Doet me dan gelijk terugdenken aan de leraar geschiedenis, die pijp rookte in de klas. GADVERDAMME... En ja, toen mocht dat nog, zo oud ben ik.
De geur van een pijp hangt heel erg af wat er aan tabak in ging. Pa was een schoorsteen en rookte ongeveer alles waar tabak in zat. Wel van de ene op de andere dag gestopt, gelukkig.
Maar de zoete tabak, zeker net vers uit een nieuwe verpakking ruikt lekker en bij roken geeft dit niet echt een stank. De goedkope oude prut stinkt erger dan een slecht gestookte allesbrander.
Sigaar, dat meurt. En blijft ook lang hangen.

Voor schoonmaken van een rokershok werkt st Mark heel goed. Daarna een ozonkanon er in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 21:16:57 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220850716
Roken, tja waarom. Asbest is goedkoper.
Pijp roken, je ziet het niet veel meer, maar vind het wel grappig. Bij een oldtimer evenement waar ik kom is ook altijd een man die als onderdeel van de act pijp rookt. Tevens moet je in elke werkplaats een iemand hebben die sigaren rookt, want die kistjes/blokjes zijn erg handig voor boortjes,tapjes, bitjes en dergelijke :P
pi_220850817
Ik heb mijn hele jeugd in de provincie Groningen gewoond.
Daar zat Theodorus Niemeyer (tabak fabrikant) en ik moet zeggen de geur van de fabriek vond ik altijd heel lekker ruiken

De geur van suikerbietenfabriek in het najaar/winter echt vreselijk
pi_220850848
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:16 schreef derLudolf het volgende:
Roken, tja waarom. Asbest is goedkoper.
Pijp roken, je ziet het niet veel meer, maar vind het wel grappig. Bij een oldtimer evenement waar ik kom is ook altijd een man die als onderdeel van de act pijp rookt. Tevens moet je in elke werkplaats een iemand hebben die sigaren rookt, want die kistjes/blokjes zijn erg handig voor boortjes,tapjes, bitjes en dergelijke :P
De vader van een van de vriendjes van onze jongens rookt nog pijp. Mijn kinderen vinden het stinken maar wonen in een rookvrij huishouden en opa/oma hebben regelmatig opmerkingen van de kinderen gekregen waarom ze nog roken want het is slecht voor je
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:36:42 #239
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220850852
Zo dit wordt het. Ongeveer alle elementen zitten erin. Behalve nou ja van alles. Zwembad, ijsje eten, museumpje hier en daar. Maar het gaat om het idee :P

pi_220850859
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Goitske het volgende:
Daar zat Theodorus Niemeyer (tabak fabrikant) en ik moet zeggen de geur van de fabriek vond ik altijd heel lekker ruiken

Niemeyer ruikt beter dan je zou denken. Tabak op zichzelf is ook niet vies, zolang je het niet aansteekt :+ de suikerbieten zijn vies ja :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:37:19 #241
370431 drakin
vurig typje
pi_220851215
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Goitske het volgende:

Ik heb precies tussen de 2 in gewoond en vond het altijd naar pindakaas ruiken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220851337
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:26 schreef AnneX het volgende:
Al die bijtijdse stoppers. Lof.
Het zal zeker de longblaasjes hebben gespaard.

Toch wel wat spannend om vanavond te vertellen dat ik stop na 14 jaar bij het popkoor. De korte ‘voordracht’ voor de groep kent al vele versies in mijn hoofd.
Dan zal ik het maar kort houden. Er moet gezongen worden. Toch 🎼🎶
Ach, ga je stoppen?

Maar je had een ander koor gevonden, toch?

Ik ben vanvond eerder uit een koorbestuursvergadering weggegaan omdat ik nog repetitie van ander koor had. Wisten ze, maar alle jonge moeders konden niet eerder dus dan maar zo. Omdat ik er een paar had gemist en de 'generale' er ook al niet ben moest ik keuzes maken. En thuis nog wat oefenen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220851470
Vanavond in één ruk naar de serie Adolescence gekeken. Indrukwekkend
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 00:24:11 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220851512
Thuis O+
Afkicken voordat ik kan slapen.
De vele veren zijn niet meer te tellen. Staande ovatie bij mijn afscheid. Na zes jaar is het mooi geweest met het penningmeesterschap. En daar werd ik met mooie woorden en een groots applaus voor bedankt. O+.

Gelukkig is het morgen vandaag een 365-cursusdag dus kan ik het me wel veroorloven om half brak aanwezig te zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220851697
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:37 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik heb precies tussen de 2 in gewoond en vond het altijd naar pindakaas ruiken
Oh dat is gewoon goor om er tussenin te zitten _O-
Ik kan me ergens ook nog een verbrande rubber licht herinneren maar die ruik je tegenwoordig niet meer. Dat was echt jaren 80/90

Ik heb altijd in Grijpskerk gewoond dus mocht in het najaar eerst glibberende door alle drek vanuit de suikerbieten velden naar Groningen rijden en dan kwam je via vinkhuizen door de suikerbieten lucht
pi_220851799
Mogge!

Ik hou wel van de geur van de suikerbietenfabriek.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220851805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 00:24 schreef borisz het volgende:
Thuis O+
Afkicken voordat ik kan slapen.
De vele veren zijn niet meer te tellen. Staande ovatie bij mijn afscheid. Na zes jaar is het mooi geweest met het penningmeesterschap. En daar werd ik met mooie woorden en een groots applaus voor bedankt. O+.

Gelukkig is het morgen vandaag een 365-cursusdag dus kan ik het me wel veroorloven om half brak aanwezig te zijn.
Wat goed dat er ruim bij stilgestaan word :Y. En nog beter dat het zo complimenteus is.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 07:47:49 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220851833
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik hou wel van de geur van de suikerbietenfabriek.
Als je suikerbieten rooit komt er ook een aparte lucht vrij. Heel subtiel maar vind het altijd wel lekker ruiken.
  donderdag 21 mei 2026 @ 07:52:05 #249
370431 drakin
vurig typje
pi_220851842
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:36 schreef Goitske het volgende:

[..]
Oh dat is gewoon goor om er tussenin te zitten _O-
Ik kan me ergens ook nog een verbrande rubber licht herinneren maar die ruik je tegenwoordig niet meer. Dat was echt jaren 80/90

Ik heb altijd in Grijpskerk gewoond dus mocht in het najaar eerst glibberende door alle drek vanuit de suikerbieten velden naar Groningen rijden en dan kwam je via vinkhuizen door de suikerbieten lucht
Ik vond het niet vies die geur. Had eerder in de buurt van een koffiefabriek gewoond in Friesland wat echt een stuk goorder was. Is ook 1 van de slechtste soorten koffie die er bestaat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220851990
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik vond het niet vies die geur. Had eerder in de buurt van een koffiefabriek gewoond in Friesland wat echt een stuk goorder was. Is ook 1 van de slechtste soorten koffie die er bestaat
Ohja de DE fabriek zit daar. Ben ik ooit geweest met een of andere vage rondleiding waar mn schoonmoeder heen wilde en een slachtoffer nodig had _O-

In Apeldoorn zit een koekjesfabriek die ruikt zooooo lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')