Goed gelezen, ja.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is best Een Ding. Ik ken dat fenomeen van mentale voordrachten
Succes vanavond met de uitvoering.
Waarom stop je ermee? Ik meen iets gelezen te hebben over 'de avonden', ging dat hierover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 20-05-2026 19:23:19 ]
Oh jaquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:15 schreef Blues het volgende:
Ik vond het opsnuiven van de geur van verse shag uit een pakje, voor ik een sjekkie draaide, heerlijk
Ai heeft z'n best weer gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat op vakantie.
[ afbeelding ]
Hoe langer je er naar kijkt...
Nou ja, qua voertaal op straat lijkt Rotterdam misschien best wel op Marseillequote:Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat op vakantie.
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat op vakantie.
[ afbeelding ]
Laatst hoorden mijn kinderen dat ik vroeger als 8 jarige naar de supermarkt ging om voor mijn vader en oudste broer shag te halen. Mijn broer Drum met rizla rood en mijn vader zware van Nelle met mascotte en dan ook nog even een fles wijn meenemenquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:32 schreef flipsen het volgende:
Roken? Ja, toen ik 16 was, om erbij te horen. Maar ik vond het eigenlijk maar niets. "Gestopt" toen een pakje marlboro 5 gulden werd![]()
![]()
Met het excuus dat het me te duur werd.
Af en toe een sigaar vond ik dan wél weer lekker trouwens, maar ook al lang niet meer gedaan
Ah, ik zag gisteren iemand pijp roken, dát is ook smerig! Doet me dan gelijk terugdenken aan de leraar geschiedenis, die pijp rookte in de klas. GADVERDAMME... En ja, toen mocht dat nog, zo oud ben ik.
Ja daar staat deze ook in, voor de grapquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Whut?
Doe mij het flesboekje maar, dat klopt wél.
De geur van een pijp hangt heel erg af wat er aan tabak in ging. Pa was een schoorsteen en rookte ongeveer alles waar tabak in zat. Wel van de ene op de andere dag gestopt, gelukkig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:32 schreef flipsen het volgende:
Roken? Ja, toen ik 16 was, om erbij te horen. Maar ik vond het eigenlijk maar niets. "Gestopt" toen een pakje marlboro 5 gulden werd![]()
![]()
Met het excuus dat het me te duur werd.
Af en toe een sigaar vond ik dan wél weer lekker trouwens, maar ook al lang niet meer gedaan
Ah, ik zag gisteren iemand pijp roken, dát is ook smerig! Doet me dan gelijk terugdenken aan de leraar geschiedenis, die pijp rookte in de klas. GADVERDAMME... En ja, toen mocht dat nog, zo oud ben ik.
De vader van een van de vriendjes van onze jongens rookt nog pijp. Mijn kinderen vinden het stinken maar wonen in een rookvrij huishouden en opa/oma hebben regelmatig opmerkingen van de kinderen gekregen waarom ze nog roken want het is slecht voor jequote:Op woensdag 20 mei 2026 21:16 schreef derLudolf het volgende:
Roken, tja waarom. Asbest is goedkoper.
Pijp roken, je ziet het niet veel meer, maar vind het wel grappig. Bij een oldtimer evenement waar ik kom is ook altijd een man die als onderdeel van de act pijp rookt. Tevens moet je in elke werkplaats een iemand hebben die sigaren rookt, want die kistjes/blokjes zijn erg handig voor boortjes,tapjes, bitjes en dergelijke
Niemeyer ruikt beter dan je zou denken. Tabak op zichzelf is ook niet vies, zolang je het niet aansteektquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Goitske het volgende:
Ik heb mijn hele jeugd in de provincie Groningen gewoond.
Daar zat Theodorus Niemeyer (tabak fabrikant) en ik moet zeggen de geur van de fabriek vond ik altijd heel lekker ruiken
De geur van suikerbietenfabriek in het najaar/winter echt vreselijk
Ik heb precies tussen de 2 in gewoond en vond het altijd naar pindakaas ruikenquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Goitske het volgende:
Ik heb mijn hele jeugd in de provincie Groningen gewoond.
Daar zat Theodorus Niemeyer (tabak fabrikant) en ik moet zeggen de geur van de fabriek vond ik altijd heel lekker ruiken
De geur van suikerbietenfabriek in het najaar/winter echt vreselijk
Ach, ga je stoppen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:26 schreef AnneX het volgende:
Al die bijtijdse stoppers. Lof.
Het zal zeker de longblaasjes hebben gespaard.
Toch wel wat spannend om vanavond te vertellen dat ik stop na 14 jaar bij het popkoor. De korte ‘voordracht’ voor de groep kent al vele versies in mijn hoofd.
Dan zal ik het maar kort houden. Er moet gezongen worden. Toch 🎼🎶
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh dat is gewoon goor om er tussenin te zittenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb precies tussen de 2 in gewoond en vond het altijd naar pindakaas ruiken
Wat goed dat er ruim bij stilgestaan wordquote:Op donderdag 21 mei 2026 00:24 schreef borisz het volgende:
Thuis
Afkicken voordat ik kan slapen.
De vele veren zijn niet meer te tellen. Staande ovatie bij mijn afscheid. Na zes jaar is het mooi geweest met het penningmeesterschap. En daar werd ik met mooie woorden en een groots applaus voor bedankt..
Gelukkig is het morgen vandaag een 365-cursusdag dus kan ik het me wel veroorloven om half brak aanwezig te zijn.
Als je suikerbieten rooit komt er ook een aparte lucht vrij. Heel subtiel maar vind het altijd wel lekker ruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik hou wel van de geur van de suikerbietenfabriek.
Ik vond het niet vies die geur. Had eerder in de buurt van een koffiefabriek gewoond in Friesland wat echt een stuk goorder was. Is ook 1 van de slechtste soorten koffie die er bestaatquote:Op donderdag 21 mei 2026 06:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon goor om er tussenin te zitten![]()
Ik kan me ergens ook nog een verbrande rubber licht herinneren maar die ruik je tegenwoordig niet meer. Dat was echt jaren 80/90
Ik heb altijd in Grijpskerk gewoond dus mocht in het najaar eerst glibberende door alle drek vanuit de suikerbieten velden naar Groningen rijden en dan kwam je via vinkhuizen door de suikerbieten lucht
Ohja de DE fabriek zit daar. Ben ik ooit geweest met een of andere vage rondleiding waar mn schoonmoeder heen wilde en een slachtoffer nodig hadquote:Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond het niet vies die geur. Had eerder in de buurt van een koffiefabriek gewoond in Friesland wat echt een stuk goorder was. Is ook 1 van de slechtste soorten koffie die er bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |