Wij hebben ooit de koelkast van mn schoonouders overgenomen. Die gingen verhuizen, koelkast was 2 jaar oud ofzo. De rook geur hing gewoon in de koelkastquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het inderdaad klein leed vergeleken bij @:sarabi
Ik moet ook altijd wel lachen om de mensen waar ik voor de katten zorg. Die denken werkelijk dat de rooklucht uit het huis is wanneer ze 2 dagen weg zijnmaar na 2 weken ruiken de katten ( voor mij) nog steeds naar asbak
Moest even zoeken op die dat betrekking had, maar ook met Zeef toch? Wist alleen dat Mini bij LHO deegmengers schoon kwam bikkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mwa, af en toe wat Whatsapp contact maar dat is alweer jaren geleden.
Ik ooookquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heh tot 2010 gerookt. Kan me echt niet meer voorstellen dat ik ooit zo dom ben geweest.
Dit. Smerige verslaving met zoveel gezondheids- en inmiddels sociale nadelen. Nooit de aantrekkingskracht gezien,quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:56 schreef borisz het volgende:
Het is bij een proefpeuk en net zoals enkele joint gebleven. Roken me nooit geboeid.
Dat denk ik ook als ik aceton of diesel ruik maar nog nooit de behoefte gehad om het te proevenquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ooook
Ik kan het me nog veel te goed voorstellen. Zelfs nu betrap ik me soms nog heel even op een oh lekker als ik het ruik.
g stopte toen we gingen vliegen naar Australiëquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben nog altijd zo blij dat ik gestopt ben. Ik wilde eigenlijk niet roken in dit huis maar verhuizen en stoppen is geen goed idee. Dus na 2 maanden dacht ik “eens zien hoe lang ik vandaag zonder sigaret kan” dat was ruim 28 jaar geleden. Na een half jaar een trekje van een gore sigaret en toen was het klaar.
Het speelde ook mee dat ik dat jaar een paar keer naar Singapore moest voor werk en naar ZuidAfrika voor vakantie dus niet meer verslaafd leek me heel fijn.
Een aantal collega’s namen me ook onder de arm, eten in het rookvrije deel van het restaurant, kwamen langs om me moed in te spreken. Daar heb ik ook veel aan gehad
Oh, dat is best Een Ding. Ik ken dat fenomeen van mentale voordrachtenquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:26 schreef AnneX het volgende:
Al die bijtijdse stoppers. Lof.
Het zal zeker de longblaasjes hebben gespaard.
Toch wel wat spannend om vanavond te vertellen dat ik stop na 14 jaar bij het popkoor. De korte ‘voordracht’ voor de groep kent al vele versies in mijn hoofd.
Dan zal ik het maar kort houden. Er moet gezongen worden. Toch 🎼🎶
Chesterfieldquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:27 schreef sigme het volgende:
Wij hebben een nieuw bankje gekocht onlangs.
Nu hebben we mijn 100 jaar oude bankje, gemaakt door mijn overgrootvader
Liefste's oude bankje, onze eerste echt dure gezamelijke aankoop (600 gulden! bij de V&D)
Liefste's nieuwe bankje, een sjieke hoerige Chesterfield (tweedehands natuurlijk)
We zijn aan alle bankjes enorm gehecht en dus zuinig op. Mijn bankje kennen jullie wel van de foto's.
Dit zijn liefste's twee bankjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus hondquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:27 schreef sigme het volgende:
Wij hebben een nieuw bankje gekocht onlangs.
Nu hebben we mijn 100 jaar oude bankje, gemaakt door mijn overgrootvader
Liefste's oude bankje, onze eerste echt dure gezamelijke aankoop (600 gulden! bij de V&D)
Liefste's nieuwe bankje, een sjieke hoerige Chesterfield (tweedehands natuurlijk)
We zijn aan alle bankjes enorm gehecht en dus zuinig op. Mijn bankje kennen jullie wel van de foto's.
Dit zijn liefste's twee bankjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, wat jammer, en net als sigme, wrom?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:26 schreef AnneX het volgende:
Al die bijtijdse stoppers. Lof.
Het zal zeker de longblaasjes hebben gespaard.
Toch wel wat spannend om vanavond te vertellen dat ik stop na 14 jaar bij het popkoor. De korte ‘voordracht’ voor de groep kent al vele versies in mijn hoofd.
Dan zal ik het maar kort houden. Er moet gezongen worden. Toch 🎼🎶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |