Het verkeer zit niet heel erg mee.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:37 schreef Evenstar het volgende:
Had verwacht dat die wat zou weglopen, maar lukt nog niet echt.
er is hier altijd overal verkeerquote:Op zondag 17 mei 2026 02:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het verkeer zit niet heel erg mee.
Zeker rond die slowzones waar de langzamere rijders vaak niet maximaliseren
Die komt zo meteenquote:Op zondag 17 mei 2026 02:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik meendr dat Gounon rond deze tijd zou rijden.
Engel ook vervangen.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:59 schreef bedachtzaam het volgende:
Slow zones eindelijk weg en Max gelijk los.
Mixen met wodka.quote:Op zondag 17 mei 2026 03:05 schreef heywoodu het volgende:
Ah, daarom vond ik Monster Energy niks. De zeepsmaak. Nog 0,95 liter te gaan.
Dat zijn de echte struggles.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:12 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen kom ik er achter dat mijn voorbereiding erg matig is geweest. Ik wil even lekker de joggingbroek en een lekker warm vest en alles, maar dat ligt in de slaapkamer, waar vriendin lekker ligt te pitten (en die ik heel graag niet wakker wil maken)
Ja, dit is dus jammer. Dom, dom, dom. Tot zover.
Het lijkt mij zo frustrerend, maar het hoort er natuurlijk wel blij.quote:Op zondag 17 mei 2026 03:16 schreef Peterselieman het volgende:
Max rijdt een 8.23 met zeer veel verkeer. Zonder rijdt hij zeker een 8.16
Zonder al die anderen geen racequote:Op zondag 17 mei 2026 03:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo frustrerend, maar het hoort er natuurlijk wel blij.
Ander keertje, nu niet zo handigquote:Op zondag 17 mei 2026 03:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mixen met wodka.
Ik pik nog uurtje mee en dan even snel dutje tot aan de ochtend
Welke auto?quote:Op zondag 17 mei 2026 03:25 schreef flipsen het volgende:
Ok, ik ga even een domme n00bvraag stellen. Waarom heeft die auto 2 tankopeningen
watjequote:Op zondag 17 mei 2026 02:12 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen kom ik er achter dat mijn voorbereiding erg matig is geweest. Ik wil even lekker de joggingbroek en een lekker warm vest en alles, maar dat ligt in de slaapkamer, waar vriendin lekker ligt te pitten (en die ik heel graag niet wakker wil maken)
Ja, dit is dus jammer. Dom, dom, dom. Tot zover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |