maar hij moet straks bij de rijderswissel wel zijn onderbroek verschonen gok ikquote:
Nou nou je kan toch wel op je tenen sluipen!quote:Op zondag 17 mei 2026 02:12 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen kom ik er achter dat mijn voorbereiding erg matig is geweest. Ik wil even lekker de joggingbroek en een lekker warm vest en alles, maar dat ligt in de slaapkamer, waar vriendin lekker ligt te pitten (en die ik heel graag niet wakker wil maken)
Ja, dit is dus jammer. Dom, dom, dom. Tot zover.
Dekentje? Kat?quote:Op zondag 17 mei 2026 02:12 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen kom ik er achter dat mijn voorbereiding erg matig is geweest. Ik wil even lekker de joggingbroek en een lekker warm vest en alles, maar dat ligt in de slaapkamer, waar vriendin lekker ligt te pitten (en die ik heel graag niet wakker wil maken)
Ja, dit is dus jammer. Dom, dom, dom. Tot zover.
Ik wil vooral iets zachters dan de spijkerbroek, maar het enige wat binnen bereik ligt is maat 56-62 enzo, dat wordt hem nietquote:
Beter voorbereiden, alles vast klaarleggen.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wil vooral iets zachters dan de spijkerbroek, maar het enige wat binnen bereik ligt is maat 56-62 enzo, dat wordt hem niet
Ach ja. Ook kijkers hebben struggles bij zo'n race.
Dit is de les voor Le Mansquote:Op zondag 17 mei 2026 02:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter voorbereiden, alles vast klaarleggen.
Trustenquote:Op zondag 17 mei 2026 02:25 schreef Jane het volgende:
Ik gooi de handdoek in de ring.
Tot morgen allemaal
Trustenquote:Op zondag 17 mei 2026 02:25 schreef Jane het volgende:
Ik gooi de handdoek in de ring.
Tot morgen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |