Kan gebeuren.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik ook wel, dit was een matige grap.
Ah. Die zijn toch duidelijker als je voor 50 cent een beeldje koopt op een rommelmarktquote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik ook wel, dit was een matige grap.
In 2019 stond NL ook 3 of 4 na de jury, dacht ikquote:Op zondag 17 mei 2026 00:17 schreef vencodark het volgende:
Maar goed, straks veranderd ‘alles’ toch nog?
Zijn er mooie Belgen danquote:
Toen ze won, was ze ook nog maar een kindquote:
Tweede.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In 2019 stond NL ook 3 of 4 na de jury, dacht ik
Volgens mij was het bij Oekraïne toen nog gekker
Of naar Duitsland. (Of ESF gaat niet door)quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Als het zo doorgaat gaan we naar Sofia.
gewoon poolse vrachtwagenchauffeurs met 10 sim kaartenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
12 punten voor polen, iets met een schuldgevoel?
Vooral dat mooie laatste shot tussen Zweden en Nederland van 2019 staat me nog heel goed bij.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In 2019 stond NL ook 3 of 4 na de jury, dacht ik
Volgens mij was het bij Oekraïne toen nog gekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |