Dat is dan weer schattigquote:Op zondag 17 mei 2026 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100152157_7e2c9864
En dan?quote:
Dan is het elders weer gezelligquote:
quote:
hmm geen gek idee he? vrij als een vogel, het spreekt mij aan.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
Als ik terug mag komen als dier, zou dat een vogel zijn. Beetje boven de stad vliegen, zien wat er gebeurt en als het koud wordt richting het zuiden. Heerlijk
dat waas nationaal protest dan voor zover ik begreep?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:09 schreef pullup het volgende:
Leeuwarden
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mlxwdn7bnk2x
Kansloos.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:09 schreef pullup het volgende:
Leeuwarden
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mlxwdn7bnk2x
Dit was in Leidschendam.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
dit ja supermall bij Den Haag. LOL wtf zeg
er zullen wat incidenten zijn geweest. Maar denk dat dat protest niet onterecht was.quote:
Zetten ze even later op Marktplaats en vragen 50 euro meer.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:16 schreef kree het volgende:
beetje jammer is dit he... wtf voor een klokje ofzo die neit eens zo bijzonder is.?
naja zal wel niet meer van deze tijd zijn.
tja. ik kreeg het echt niet mee dat het er al was en snap de hele rel om klokje ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zetten ze even later op Marktplaats en vragen 50 euro meer.
Die regering is democratisch gekozen.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
er zullen wat incidenten zijn geweest. Maar denk dat dat protest niet onterecht was.
En ook niet met verkeerde bedoelingen?
Mensen zijn het gewoon niet eens met regering, en als ze dat nou eens zouden begrijpen dan zou de hele maatschappij er al beter uit zien. ipv goed te praten.
Volgens een quote van een 17 jarige: verkopen voor duizenden euro'squote:Op zondag 17 mei 2026 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zetten ze even later op Marktplaats en vragen 50 euro meer.
uiteraard en spreek ik niet tegen, alleen helaas bakken ze er weer niks van omdat minderheid en deals sluiten over dingen waar kiezers juist dus niet op stemden wat ze zouden willen zien?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die regering is democratisch gekozen.
Goedemorgen. Dan snap ik die ophef wel.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
Volgens een quote van een 17 jarige: verkopen voor duizenden euro's
Ze zijn amper 3 maand bezig en moeten de bende van de vorige opruimen.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard en spreek ik niet tegen, alleen helaas bakken ze er weer niks van omdat minderheid en deals sluiten over dingen waar kiezers juist dus niet op stemden wat ze zouden willen zien?
snap je dat ook?
Ligt aan jou.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:26 schreef kree het volgende:
btw iig hier is fok weer super traag, weet niet of het aan mij ligt of het afgebrande data center.
maar het is iig kut. moet minuut wachten totdat iets van mijn posts erbij komt?
ja dat snap ik en oke mss moet je kans geven. maar heb er slecht gevoel over persoonlijk. Denk niet dat het zo beter gaat worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn amper 3 maand bezig en moeten de bende van de vorige opruimen.
Snap je dat ook ?
duurt lang he enzo zeker halve minuut, alles komt wel door, maargoed ga maar uit van dat dat niet aan fok ligt aangezien jullie niks geen Problem,en hebben met verbinden.quote:
Is wel vaker even zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:32 schreef kree het volgende:
d
[..]
duurt lang he enzo zeker halve minuut, alles komt wel door, maargoed ga maar uit van dat dat niet aan fok ligt aangezien jullie niks geen Problem,en hebben met verbinden.
Is er nou niemand die even goedemorgen terug zegt?quote:
En hoe vond je hem?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Papillon scoort net iets hoger op IMDB dus die hebben we gezien.
quote:Het “Ducks Fotobehang” van De Behanghal brengt een speelse sfeer in uw interieur met een prachtig design van schattige eenden. Dit hoogwaardige fotobehang is eenvoudig aan te brengen en ruime keuze in maten maakt het geschikt voor diverse muurafmetingen. Geniet van de levendige kleuren en het unieke patroon dat elke ruimte opfleurt.
Dustin Hoffman en Steve McQueen zijn/waren goede acteurs. De film Papillon duurt idd wel lang maar verveelt geen moment.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe vond je hem?
Wij keken een aflevering van the boys
Doe ik bijna elke ochtend en 0 reactie. Blijf niet bezig.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is er nou niemand die even goedemorgen terug zegt?
Moge FF.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik bijna elke ochtend en 0 reactie. Blijf niet bezig.
Goedemorgen, Zijn de Polen lekker bezig ?quote:
Die vermaken zich prima.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen, Zijn de Polen lekker bezig ?
Mooie filmquote:Op zondag 17 mei 2026 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoe vond je hem?
Wij keken een aflevering van the boys
Voer 1 land in,quote:
ja okquote:Op zondag 17 mei 2026 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voer 1 land in,
zie de afstand,
voer land 2 in,
weer een afstand,
en ga zo verder tot je het land gevonden hebt ...
Ik had 12 pogingen nodigquote:
T is dan ook een klote land om te gokken,quote:
Uh huhquote:
Ik zat eerst helemaal aan de verkeerde kant van de wereld. Pas toen ik doorhad in welke regio ik moest zoeken had ik al 20 landen gehad.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook een klote land om te gokken,
denk dat weinig mensen de landen in die regio echt goed kennen
Ah ja, dan speel je met achterstand als je die afstanden nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat eerst helemaal aan de verkeerde kant van de wereld. Pas toen ik doorhad in welke regio ik moest zoeken had ik al 20 landen gehad.
Ik speel regelmatig quizen op de site SPorcle dus ik weet wel welke landen er op de wereld zijn...
Ik zag ook pas later en hier het afstandskaartje ik ging eerst uit dat de kleuren aangaven hoever je er vandaan zat en dat rood betekende dat je ver weg zat, maar dan zat je dus juist wel warm....
Morgen doe ik het weerquote:Op zondag 17 mei 2026 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan speel je met achterstand als je die afstanden nog niet gezien hebt.
Volgende keer beter dan.
En dit blijft een klote land om te gokken.
Tenzij je pullup bent blijkbaar
Geloof je meteenquote:
Insecten die mij steken leven vaak niet lang.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Door hoeveel insecten zullen jullie je vrijwillig laten steken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb ik ook een tijd gedacht,quote:Op zondag 17 mei 2026 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Insecten die mij steken leven vaak niet lang.
Minder dan 1 in dit gevalquote:Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Door hoeveel insecten zullen jullie je vrijwillig laten steken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Gekke jongens die indianen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoorde een keer een verhaal over Indianen in Zuid-Amerika:
Als ze kiespijn hebben laten ze zich in hun wang steken door vuurmieren. Dat is pijnlijker dan kiespijn en daardoor voel je die kiespijn niet meer. Maar die pijn is beter te verdragen dan kiespijn
Het is kiezen of delen.quote:
Ja, kiezenpijn, dat zegt iequote:
Fijn dat je de grap even uitlegt.quote:
Neenee, ik lieg niets uitquote:
Lekkerquote:
Niet als ze er niet in getraind zijn?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vallen meestal wel wat meer doelpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |