Uh huhquote:
Ik zat eerst helemaal aan de verkeerde kant van de wereld. Pas toen ik doorhad in welke regio ik moest zoeken had ik al 20 landen gehad.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook een klote land om te gokken,
denk dat weinig mensen de landen in die regio echt goed kennen
Ah ja, dan speel je met achterstand als je die afstanden nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat eerst helemaal aan de verkeerde kant van de wereld. Pas toen ik doorhad in welke regio ik moest zoeken had ik al 20 landen gehad.
Ik speel regelmatig quizen op de site SPorcle dus ik weet wel welke landen er op de wereld zijn...
Ik zag ook pas later en hier het afstandskaartje ik ging eerst uit dat de kleuren aangaven hoever je er vandaan zat en dat rood betekende dat je ver weg zat, maar dan zat je dus juist wel warm....
Morgen doe ik het weerquote:Op zondag 17 mei 2026 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan speel je met achterstand als je die afstanden nog niet gezien hebt.
Volgende keer beter dan.
En dit blijft een klote land om te gokken.
Tenzij je pullup bent blijkbaar
Geloof je meteenquote:
Insecten die mij steken leven vaak niet lang.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Door hoeveel insecten zullen jullie je vrijwillig laten steken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb ik ook een tijd gedacht,quote:Op zondag 17 mei 2026 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Insecten die mij steken leven vaak niet lang.
Minder dan 1 in dit gevalquote:Op zondag 17 mei 2026 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Door hoeveel insecten zullen jullie je vrijwillig laten steken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Gekke jongens die indianen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoorde een keer een verhaal over Indianen in Zuid-Amerika:
Als ze kiespijn hebben laten ze zich in hun wang steken door vuurmieren. Dat is pijnlijker dan kiespijn en daardoor voel je die kiespijn niet meer. Maar die pijn is beter te verdragen dan kiespijn
Het is kiezen of delen.quote:
Ja, kiezenpijn, dat zegt iequote:
Fijn dat je de grap even uitlegt.quote:
Neenee, ik lieg niets uitquote:
Lekkerquote:
Niet als ze er niet in getraind zijn?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vallen meestal wel wat meer doelpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |