dat waas nationaal protest dan voor zover ik begreep?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:09 schreef pullup het volgende:
Leeuwarden
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mlxwdn7bnk2x
Kansloos.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:09 schreef pullup het volgende:
Leeuwarden
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mlxwdn7bnk2x
Dit was in Leidschendam.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
dit ja supermall bij Den Haag. LOL wtf zeg
er zullen wat incidenten zijn geweest. Maar denk dat dat protest niet onterecht was.quote:
Zetten ze even later op Marktplaats en vragen 50 euro meer.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:16 schreef kree het volgende:
beetje jammer is dit he... wtf voor een klokje ofzo die neit eens zo bijzonder is.?
naja zal wel niet meer van deze tijd zijn.
tja. ik kreeg het echt niet mee dat het er al was en snap de hele rel om klokje ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zetten ze even later op Marktplaats en vragen 50 euro meer.
Die regering is democratisch gekozen.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
er zullen wat incidenten zijn geweest. Maar denk dat dat protest niet onterecht was.
En ook niet met verkeerde bedoelingen?
Mensen zijn het gewoon niet eens met regering, en als ze dat nou eens zouden begrijpen dan zou de hele maatschappij er al beter uit zien. ipv goed te praten.
Volgens een quote van een 17 jarige: verkopen voor duizenden euro'squote:Op zondag 17 mei 2026 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zetten ze even later op Marktplaats en vragen 50 euro meer.
uiteraard en spreek ik niet tegen, alleen helaas bakken ze er weer niks van omdat minderheid en deals sluiten over dingen waar kiezers juist dus niet op stemden wat ze zouden willen zien?quote:Op zondag 17 mei 2026 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die regering is democratisch gekozen.
Goedemorgen. Dan snap ik die ophef wel.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
Volgens een quote van een 17 jarige: verkopen voor duizenden euro's
Ze zijn amper 3 maand bezig en moeten de bende van de vorige opruimen.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard en spreek ik niet tegen, alleen helaas bakken ze er weer niks van omdat minderheid en deals sluiten over dingen waar kiezers juist dus niet op stemden wat ze zouden willen zien?
snap je dat ook?
Ligt aan jou.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:26 schreef kree het volgende:
btw iig hier is fok weer super traag, weet niet of het aan mij ligt of het afgebrande data center.
maar het is iig kut. moet minuut wachten totdat iets van mijn posts erbij komt?
ja dat snap ik en oke mss moet je kans geven. maar heb er slecht gevoel over persoonlijk. Denk niet dat het zo beter gaat worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn amper 3 maand bezig en moeten de bende van de vorige opruimen.
Snap je dat ook ?
duurt lang he enzo zeker halve minuut, alles komt wel door, maargoed ga maar uit van dat dat niet aan fok ligt aangezien jullie niks geen Problem,en hebben met verbinden.quote:
Is wel vaker even zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 07:32 schreef kree het volgende:
d
[..]
duurt lang he enzo zeker halve minuut, alles komt wel door, maargoed ga maar uit van dat dat niet aan fok ligt aangezien jullie niks geen Problem,en hebben met verbinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |