abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:25 #51
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220811208
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
kernfusie =/= gesmoltenzoutreactors. allebei kernenergie, maar twee totaal andere technieken
Dat zeg ik ook toch? Het zoutding is na kernfusie de 2e heilige graal. Het is er nog niet, China doet al heel lang pogingen tot- en wij gaan het samen met de Amsterdammers wel even regelen. Hoe waarschijnlijk is dat?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:32 #53
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220811264
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Bart2002 het volgende:
Dat zeg ik ook toch? Het zoutding is na kernfusie de 2e heilige graal. Het is er nog niet, China doet al heel lang pogingen tot- en wij gaan het samen met de Amsterdammers wel even regelen. Hoe waarschijnlijk is dat?
Wij zijn toch ook de thermostaatknop van de wereld?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:17 #54
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil niet zo'n tjernobyl 2.0 in de achtertuin
Die in Borssele staat er hier al een halve eeuw zonder problemen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:32 #55
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220813507
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Tering begin jij ook al zo? Ik ben alleen maar kritisch. Kunnen zij zich enkel bewijzen als we ze eerst bakken geld geven?
Misschien willen allerlei briljante natuurkundigen en ingenieurs ook wel voor minimumloon aan de slag om ene Bart2002 van Fok! gerust te stellen.
Life is what you make it.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:37:42 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220822684
Met een paar flinke kerncentrales in Nederland kan Duitsland ophouden bruinkool te stoken en NL goed geld verdienen met de verkoop van stroom. Net als Frankrijk nu doet.
pi_220823140
We hebben al zo'n proefcentrale, ik dacht in Arnhem, gehad, maar deze weer afgebroken en voor de meest gangbare en gevaarlijke op verrijkt uranium geïnstalleerd.
Dat was reuze jammer in het licht van de huidige ontwikkelingen.
In China zou zo'n centrale al draaien. Daar kunnen we wellicht onze kennis opdoen.
Als het hier goed gaat draaien kunnen we er een goede zaak van maken, want dan zullen ongetwijfeld veel landen daar in geïnteresseerd zijn.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:38:04 #58
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220847454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil niet zo'n tjernobyl 2.0 in de achtertuin
Je loopt achter. Dit is 5.0:

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220847513
Vergeet het maar. Echt.

Leuk plan, maar aangezien het iets nieuws is kan je er echt vergif op innemen dat dit hopeloos vast gaat lopen in eindeloos geneuzel, gepolder en overlegstructuren. In Nederland zijn we nauwelijks nog in staat tot grote projecten uit te voeren zodra de overheid er partij in is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')