Dat mag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Bart2002 het volgende:
Voorlopig schaar ik het daaronder inderdaad.
Dat zeg ik ook toch? Het zoutding is na kernfusie de 2e heilige graal. Het is er nog niet, China doet al heel lang pogingen tot- en wij gaan het samen met de Amsterdammers wel even regelen. Hoe waarschijnlijk is dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
kernfusie =/= gesmoltenzoutreactors. allebei kernenergie, maar twee totaal andere technieken
Wij zijn toch ook de thermostaatknop van de wereld?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Bart2002 het volgende:
Dat zeg ik ook toch? Het zoutding is na kernfusie de 2e heilige graal. Het is er nog niet, China doet al heel lang pogingen tot- en wij gaan het samen met de Amsterdammers wel even regelen. Hoe waarschijnlijk is dat?
Die in Borssele staat er hier al een halve eeuw zonder problemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil niet zo'n tjernobyl 2.0 in de achtertuin
Misschien willen allerlei briljante natuurkundigen en ingenieurs ook wel voor minimumloon aan de slag om ene Bart2002 van Fok! gerust te stellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tering begin jij ook al zo? Ik ben alleen maar kritisch. Kunnen zij zich enkel bewijzen als we ze eerst bakken geld geven?
Je loopt achter. Dit is 5.0:quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil niet zo'n tjernobyl 2.0 in de achtertuin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |