Als je de huidige strategische situatie vergelijkt met die van voorgaande jaren, dan gaan ze dat allang niet meer doen. De strategische bombardements campagne tegen specifiek de Moskou regio is nog maar net begonnen, en beide partijen weten dat.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als dit nog even zo doorgaat gaat Oekraïne echt niet meer akkoord met het bevriezen van de frontlijn.
Wanneer ze constant moskou stad blijven aanvallen dan krijgen ze daar het zelfde probleem als wat Oekraïne heeft; Raketten moeten spaarzaam ingezet worden. Laten we hopen dat ze aanvallen als dit nu wekelijks kunnen doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:57 schreef oheng het volgende:
[..]
Als je de huidige strategische situatie vergelijkt met die van voorgaande jaren, dan gaan ze dat allang niet meer doen. De strategische bombardements campagne tegen specifiek de Moskou regio is nog maar net begonnen, en beide partijen weten dat.
Bovendien zijn nu pas de russische reserves op geraakt. Dus Moskou/het Kremlin gaat nu dubbel hard geraakt worden.
Ja, we hebben vandaag kunnen zien en horen dat Moskou verdedigd wordt met raketten en andere kinetische munitie. Het echte probleem is dat Moskou stad het gecentraliseerde, economische hart is van rusland. En dat ligt nu ruimschoots binnen bereik van meerdere wapensystemen.quote:Op maandag 18 mei 2026 00:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer ze constant moskou stad blijven aanvallen dan krijgen ze daar het zelfde probleem als wat Oekraïne heeft; Raketten moeten spaarzaam ingezet worden. Laten we hopen dat ze aanvallen als dit nu wekelijks kunnen doen.
Je vergeet: een cope cage bouwen over Moskouquote:Op maandag 18 mei 2026 00:29 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, we hebben vandaag kunnen zien en horen dat Moskou verdedigd wordt met raketten en andere kinetische munitie. Het echte probleem is dat Moskou stad het gecentraliseerde, economische hart is van rusland. En dat ligt nu ruimschoots binnen bereik van meerdere wapensystemen.
Dit is een nieuw probleem voor rusland. En de enige oplossing (AFAIK) zijn onderscheppings drones.
Ik zie nu pas dat het Oheng is. Dan heb ik jou nu jarenlang voor een ander aangezien.,quote:Op zondag 17 mei 2026 21:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Wtf ik ben geen afhaal chinees >:E
Of is je standaard font Comic Sans.
Welke Economie hebben we het hier exact over?quote:Op maandag 18 mei 2026 00:29 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, we hebben vandaag kunnen zien en horen dat Moskou verdedigd wordt met raketten en andere kinetische munitie. Het echte probleem is dat Moskou stad het gecentraliseerde, economische hart is van rusland. En dat ligt nu ruimschoots binnen bereik van meerdere wapensystemen.
Dit is een nieuw probleem voor rusland. En de enige oplossing (AFAIK) zijn onderscheppings drones.
Ze vallen niet specifiek Moskou aan. Ze vallen de energie voorziening in moskou aan. Wat ik begrijp zijn het afzwaaiers die op de flats landen.quote:Op maandag 18 mei 2026 00:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer ze constant moskou stad blijven aanvallen dan krijgen ze daar het zelfde probleem als wat Oekraïne heeft; Raketten moeten spaarzaam ingezet worden. Laten we hopen dat ze aanvallen als dit nu wekelijks kunnen doen.
IZijn dat geen oorlogsmisdrijven?quote:Op maandag 18 mei 2026 09:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ze vallen niet specifiek Moskou aan. Ze vallen de energie voorziening in moskou aan. Wat ik begrijp zijn het afzwaaiers die op de flats landen.
Maar goed... de strategie van Oekraine heeft tot nog toe een langer termijn doel gehad. Dit zal niet anders zijn.
Ik heb het over de non-grondstoffen economie van Moskou stad.quote:Op maandag 18 mei 2026 02:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welke Economie hebben we het hier exact over?
Nee, wat het is geen Mariinskipaleis-beleid.quote:
Toen het om de energievoorzieningen van Oekraïne ging niet... Aldus de Russen. Hoe het formeel zit weet ik niet. Maar dat boeit mij in dit geval bar weinig.quote:
Ze vallen gericht olieraffinaderijen aan. Brandstof is noodzakelijk voor militaire operaties, dus geen oorlogsmisdaad.quote:
Gewoon zeggen dat je het niet voor kunt stellen dat het bewust gebeurt.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze vallen gericht olieraffinaderijen aan. Brandstof is noodzakelijk voor militaire operaties, dus geen oorlogsmisdaad.
Decennia? Eeuwen ja. En het is imo nogal dom om te doen alsof het incidenten zijn. Het aanvallen van civiele infrastructuur, het terroriseren van de burgerbevolking, marteling, willekeurige executies, inzet van verkrachting van vrouwen als wapen. Dat ís de Russische oorlogsdoctrine.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet voor kunt stellen dat het bewust gebeurt.
Dan is het opeens okee.
Doet hij ook altijd bij Ruzzische aanvallen op burgerdoelen.
Ondanks dat dat al vele decennia de modus operandi is van de Ruzzen...
Goede tsaar, slechte boyar, je weetsch.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet voor kunt stellen dat het bewust gebeurt.
Dan is het opeens okee.
Doet hij ook altijd bij Ruzzische aanvallen op burgerdoelen.
Ondanks dat dat al vele decennia de modus operandi is van de Ruzzen...
ze kunnen stoppen met de oorlog dan stopt Ukraine ookquote:
Zo bezien is dan alles een target.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze vallen gericht olieraffinaderijen aan. Brandstof is noodzakelijk voor militaire operaties, dus geen oorlogsmisdaad.
Poetin vindt het vooral erg dat je geen stam+t gebruikt.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze kunnen stoppen met de oorlog dan stopt Ukraine ook
kennelijk vind Poetin het niet erg
men is boos op de domme tsaarquote:Op maandag 18 mei 2026 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin vindt het vooral erg dat je geen stam+t gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |