Dan is het al helemaal agressie op haar gericht en slaan op spullen dus rood danquote:Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat Roxy naar die gieren kamer 'gevlucht' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees net dit op fb....quote: Medische noodsituatie: Robert moet het gedeelde huis verlaten met zijn arm in het gips! Zijn familie eist uitleg van de productie
quote:Op zondag 17 mei 2026 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zeker van zo'n clickbait site. Valt nog mee dat hij niet is overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees net dit op fb....quote: Medische noodsituatie: Robert moet het gedeelde huis verlaten met zijn arm in het gips! Zijn familie eist uitleg van de productieIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
We gaan het zien morgenquote:Op zondag 17 mei 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker van zo'n clickbait site. Valt nog mee dat hij niet is overleden.
quote:Op zondag 17 mei 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het om die klap ging dan hadden we dat een week geleden al gehoord van de familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees net dit op fb....quote: Medische noodsituatie: Robert moet het gedeelde huis verlaten met zijn arm in het gips! Zijn familie eist uitleg van de productieHotapnyc
Al die verzin verhalen daar steeds, ik lees ze niet eens meer.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar lag ze zo te zien snel uitquote:Op maandag 18 mei 2026 09:19 schreef Hagenesie het volgende:
Lees op fb dat Mila in 2001 mee gedaan heeft aan Big Diet.
Klopt, was ook al te lezen op het veel snellere Fok forumquote:Op maandag 18 mei 2026 09:19 schreef Hagenesie het volgende:
Lees op fb dat Mila in 2001 mee gedaan heeft aan Big Diet.
Hij slaat met rechts maar zn linkerhand zit in het gips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees net dit op fb....quote: Medische noodsituatie: Robert moet het gedeelde huis verlaten met zijn arm in het gips! Zijn familie eist uitleg van de productie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo jammer dat als je de spoilers kijkt je eigenlijk al 3/4 van de aflevering hebt gezienEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 18 mei 2026 09:45 schreef greysbones het volgende:
Net de verlengde spoiler gezienGa huilen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo jammer dat als je de spoilers kijkt je eigenlijk al 3/4 van de aflevering hebt gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 18 mei 2026 09:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ga huilen dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 18 mei 2026 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]Ja hoe durft ze 'hun' TV momentje te kapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Eerst maar eens zien wat we te zien krijgen. Vaak is het voormomentje het momentje en valt de rest tegenquote:Op maandag 18 mei 2026 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Gouden Kooi momenten? een heuse ParaBrother, hebben we al een tijdje niet meer gehad
Vroeger heette dat ook echt "even naar Febo" als een deelnemer even pleitte wasquote:Op maandag 18 mei 2026 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Ach ja, krijgen we dat weer. Blijf maar lekker weg, pokdalig engnekje.
quote:Op maandag 18 mei 2026 09:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij slaat met rechts maar zn linkerhand zit in het gips.
Ik hoor ook Salar en Casperquote:Op maandag 18 mei 2026 10:13 schreef LionHeart het volgende:
Het was volgens mij vooral Ricky die probeerde Nyssa daar weg te houden, en ik denk om wat hij later zei,"Niet ons probleem, niet mee bemoeien".
Hijzelf liet zich ook niet zien buiten.
Dat was wel een echte AU , waardoor Robje nog een toontje hoger ging skreewe daarna was het nog een heleboel zinloos janken waarvan de reden volledig verloren ging .. maar ja , eenmaal begonnen moet je het afmaken ookquote:
Dit is het middenstuk, als het goed is krijgen we vanavond de inleiding en het slot te zien.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:39 schreef 5thencounter het volgende:
Robert moest blijkbaar gaan huilen van Rox...daar begon het allemaal mee.. raar showtje![]()
[ afbeelding ]
Naar mijn weten is dat dat idd weleens voorgekomen.quote:Op maandag 18 mei 2026 12:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dit is het middenstuk, als het goed is krijgen we vanavond de inleiding en het slot te zien.
Krijgen ze daar trouwens een gele kaart als ze keihard achter elkaar ziektes schreeuwen?
Vloeken en doodwensen mocht nooit dus Febo mag nu wel weer eens wat uitdelen.. dergelijke mallote uitbarstingen gaan alle perken te buiten..quote:Op maandag 18 mei 2026 12:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dit is het middenstuk, als het goed is krijgen we vanavond de inleiding en het slot te zien.
Krijgen ze daar trouwens een gele kaart als ze keihard achter elkaar ziektes schreeuwen?
Ligt mij bij dat Floris daar ooit een gele kaart voor heeft gekregen?quote:Op maandag 18 mei 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar mijn weten is dat dat idd weleens voorgekomen.
Yup net als El Chequote:Op maandag 18 mei 2026 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ligt mij bij dat Floris daar ooit een gele kaart voor heeft gekregen?
Oh ja!quote:Op maandag 18 mei 2026 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]Goed kijken, je ziet de duim van de RECHTERhand.
Bovenste hand is van de gipsmeneer,mevrouw.![]()
Die valt tegenquote:
Wat mij verbaast is dat zijn "Love of his Life" Rox blijkbaar dusdanig gluiperig hard zuigt in de donker dat arme Robertje compleet flipt.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Dat gedrag van Robert daarin komt de ware Pool toch nog naar boven. Je zou het niet zeggen als je hem ziet en hoort dat het een Pool is. Maar dit agressieve gedrag moest er blijkbaar een keer uit.
Op de foto waarbij het gips wordt aangebracht is het inderdaad de rechterhand. Maar op facebook staan ook berichten waarop hij met zijn linkerhand in het gips zit. Waarschijnlijk AI clickbait.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]Goed kijken, je ziet de duim van de RECHTERhand.
Bovenste hand is van de gipsmeneer,mevrouw.![]()
Wat op het filmpje te zien is, is dat Robert zegt dat hij niet met Roxy wil praten omdat zij, volgens hem, geheimen heeft. Roxy noemt hem dan een kleine jongen. Dan zal er nog wel wat gebeuren, maar als hij naar bed gaat (Roxy ligt al in bed) zegt een van de twee 'laat me met rust', niet echt duidelijk wie. En dan zegt Robert: Het is klaar. Roxy: Ga huilen. En dit wordt een keer of 4 herhaald. I.m.o. kleutergedrag van allebei.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat mij verbaast is dat zijn "Love of his Life" Rox blijkbaar dusdanig gluiperig hard zuigt in de donker dat arme Robertje compleet flipt.![]()
Ik ben benieuwd hoe deze fuck-up nou precies in elkaar steekt
quote:Op maandag 18 mei 2026 14:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat op het filmpje te zien is, is dat Robert zegt dat hij niet met Roxy wil praten omdat zij, volgens hem, geheimen heeft. Roxy noemt hem dan een kleine jongen. Dan zal er nog wel wat gebeuren, maar als hij naar bed gaat (Roxy ligt al in bed) zegt een van de twee 'laat me met rust', niet echt duidelijk wie. En dan zegt Robert: Het is klaar. Roxy: Ga huilen. En dit wordt een keer of 4 herhaald. I.m.o. kleutergedrag van allebei.
Ik vermoed dat bij Robert de frustratie van weken eruit komt. Hij krijgt haar niet onder de duim en dat kan hij niet hebben. Hij wil dat zij onvoorwaardelijk voor hem kiest en nog niet meer met de andere mannelijke bondgenoten praat, laat staan ernaar kijkt of ze een knuffel geeft. Roxy wil zich niet op die manier laten beheersen en gelijk heeft ze. Het moet als heel normaal worden gezien als een meisje een keer een andere jongen plaagt, kietelt, een knuffel geeft, zonder dat je daar iets achter zoekt. Ook dat voorval met de meiden in de douche, kijkend naar een zingende Noah, niks mis mee. Hij sleurt haar nog net niet aan de haren de badkamer uit. Die cartoon van John Welten is fantastisch.
Ik hoop dat Robert rood krijgt. Maar denk dat Roxy ook psychische bijstand nodig heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Imho gaat hij compleet door het lint, en doet hij maar wat.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:51 schreef Yver73 het volgende:
Maar waarom slaat Robert (midden in de nacht, als mensen liggen te slapen?) op de deur van de Gieren?? Heeft 1 van de Gieren hem iets aangedaan misschien of gaat dit drama alleen om Roxy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |