ik denk alleen naar anderen of hij moet wel erg doordraaienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
alleen geweld naar anderen is rood?
of dit agressieve gedrag ook??
Geweld en mishandeling van de loods is ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
maar geel hiervoorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik denk alleen naar anderen of hij moet wel erg doordraaien
Agressief gedrag lijkt me ook.. , zeker als anderen zich niet veilig voelenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
300 punten aftrek van het bondje..... oh wacht ze staan al in de minquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar geel hiervoor
vind ik ook wat mager
neem voor het gemak maar aan dat hij geel krijgt sowieso
Niet veilig voelenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Agressief gedrag lijkt me ook.. , zeker als anderen zich niet veilig voelen
Jahh dat is de issue 105 in de min nix meer kunnen kopen en Rox vreet nogal graag... dat geeft spanningenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
300 punten aftrek van het bondje..... oh wacht ze staan al in de min
Een rukwindje en hij breekt af vlak boven de enkelsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet veilig voelenDie duw je toch zo om.
Begint ze iets met Teef, ff om Robje te kietelenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil Roxy wel weer eens zien zonder die tuinkabouter
Ik wil zien dat ze voor zichzelf opkomt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil Roxy wel weer eens zien zonder die tuinkabouter
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil zien dat ze voor zichzelf opkomt.
Dat zit ze niet, ze kan prima van zich afbijten maar trapt elke keer weer in het zelfde kusje erop en door.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik vind het zonde dat ze zo onder de plek zit bij die Robert
De krant mogen ze ook niet mishandelen, dan een deur ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geweld en mishandeling van de loods is ookwaard
Zijn zgn mannelijkheid tonen, waarschijnlijk is zijn hand kapot ipv de deur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Verbaast me ook niks dat die dwingeland zo tekeer gaat.
Deur toont mannelijk terug.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn zgn mannelijkheid tonen, waarschijnlijk is zijn hand kapot ipv de deur.
Waar haal je vandaan dat Zeef seksloos is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef freaky40 het volgende:
Lekker man, die Slangen dik in de min geschopt ook mede door de boodschap-uitgave. Hopelijk blijven ze daar vrolijk zitten t/m KO's of wat het ook gaat worden.
Infantiele opdracht en wederom jureerbaar, 2x op een rij al in 1 cyclus. Duffe ballon opblaas opdracht. Die Sayf met zijn kroon met je 'ik hoor je'. Horen ✅, Zien ❌ en zwijgen ❌ zeker. Echt zo'n gast die zo iets roept. Weet niet of hij in de avances van Melvin trapt. Hij is seksloos dus kan me niet voorstellen.
Roland weer in full meltdown modus na het verliezen van de opdracht. Helemaal achterlijk die gast en dan verschuilen achter dat bankje.
Maandag another Roxy/Robert momentje maar nu gaat het full GGZ-modus. Can't wait. Hopelijk grensoverschrijdend en dus rood en in een dwangbuis de poort uit gebonjourd.![]()
En maandag gaan we kijken en is het weer nietsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. De zoveelste Rob&Rox Rel ontploft in een ware race naar de Oscar..![]()
[ afbeelding ]
Je hebt het gezien, op de deur slaan en skreewe.. meer zal het idd niet worden tenzij er nog een oscar uitreiking bij komtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maandag gaan we kijken en is het weer niets
Hij had een heel verhaal dat hij het gevoel van seks terug zijn lichaam in kon laten stromen zonder seks te hebben waardoor dat beter is voor je 'algehele zijn' of zoiets wazigs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Zeef seksloos is.
Ja hij beschreef hoe je die energie anders kan gebruiken (niet dat ik daar in geloof) maar dat was een voorbeeld en ik denk dat hij bij sommige dames(of heren) die prietpraat gebruikt om ze in bed te lullen. Anyway hij heeft niet gezegd dat hij geen seks heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had een heel verhaal dat hij het gevoel van seks terug zijn lichaam in kon laten stromen zonder seks te hebben waardoor dat beter is voor je 'algehele zijn' of zoiets wazigs.
Mijn eerste ingeving is dat ie van de mannen is. Maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij beschreef hoe je die energie anders kan gebruiken (niet dat ik daar in geloof) maar dat was een voorbeeld en ik denk dat hij bij sommige dames(of heren) die prietpraat gebruikt om ze in bed te lullen. Anyway hij heeft niet gezegd dat hij geen seks heeft.
Waarom ramt hij op de deur van de gieren? Is 'ze' niet Roxy maar iemand op die kamer?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. De zoveelste Rob&Rox Rel ontploft in een ware race naar de Oscar..![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij ramt 'ie op alles wat er toevallig op zijn pad komtquote:Op zondag 17 mei 2026 02:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom ramt hij op de deur van de gieren? Is 'ze' niet Roxy maar iemand op die kamer?
Zal wel weer niet ..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
Ze hadden na een week al irritante bemoeizucht in geprekken waar ze nix van af wisten, in een miskent gevoel van scheidsrechtertje spelen.. intussen de vlekken almaar groter poetsenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Twins zijn in het begin altijd wel leuk, maar daarna gaan ze in zichzelf geloven en denken dat de hele loods van hun is en dat ze iedereen kunnen manipuleren. Zelfde zag je in Utopia toen die Twins (Twinning is Winning!') daar de boel aan het manipuleren waren samen met die vriendjes van ze.
Chipp en die gozer die door een brief te openen mocht vertrekken.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Twins zijn in het begin altijd wel leuk, maar daarna gaan ze in zichzelf geloven en denken dat de hele loods van hun is en dat ze iedereen kunnen manipuleren. Zelfde zag je in Utopia toen die Twins (Twinning is Winning!') daar de boel aan het manipuleren waren samen met die vriendjes van ze.
SPOILER: over reünie gesprokenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 17 mei 2026 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Jorrit mocht deze keer ook bij een grote oud-bondgenoten reünie zijn:
[ afbeelding ]
Eind goed, al goed dan maar?En Wendy nieuwe tetten.SPOILER: over reünie gesprokenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[ afbeelding ]
Eind goed, al goed dan maar?Is dat Kim naast Zoe?SPOILER: over reünie gesprokenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nieuwe tieten van Wendy kunnen toch niet?! Is het gewoon opgevuld want dat kan toch onmogelijk comfortabel zijn om jezelf aan te doen.
Yup, Janet, Kim D., Zoe, Wendy en baardloze Berend.quote:
Zou ook maar zo kunnen dat Chess weer aan het stoken is geweestquote:Op zondag 17 mei 2026 02:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom ramt hij op de deur van de gieren? Is 'ze' niet Roxy maar iemand op die kamer?
Wendy dubbel D.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, Janet, Kim D., Zoe, Wendy en baardloze Berend.
Denk dat Roxy naar die gieren kamer 'gevlucht' is.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Zou ook maar zo kunnen dat Chess weer aan het stoken is geweest
Wtf. Kim en Berend had ik totaal niet herkend.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, Janet, Kim D., Zoe, Wendy en baardloze Berend.
Oh ja, kan ook nog.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat Roxy naar die gieren kamer 'gevlucht' is.
Ik moest ook even goed kijken, Berend is flink afgevallen.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wtf. Kim en Berend had ik totaal niet herkend.
En die tieten van Wendy...
[ afbeelding ]
Eind goed, al goed dan maar?Wendy heeft ook wat op laten blazen volgens mijSPOILER: over reünie gesprokenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |