Het doorgaans goed ingevoerde realitykanaal FBI meldt op Instagram dat KNVB-scheidsrechter Rob Dieperink is overleden. Het bericht is gebaseerd op meldingen van meerdere bronnen.quote:'Arbiter Dieperink gearresteerd in Engeland na Europees duel, WK op de tocht'
Scheidsrechter Rob Dieperink is vorige maand gearresteerd in Engeland, nadat hij als VAR actief was bij het Conference League-duel tussen Crystal Palace en Fiorentina (3-0). Dat meldt De Telegraaf. Dieperink werd verdacht van in totaal drie delicten, waaronder het aanranden van een minderjarige jongen (17). De Britse politie heeft alle zaken echter geseponeerd, waardoor Dieperink vrijuit gaat. Het lijkt Dieperink echter wel zijn WK te kosten.
In april meldde de Britse boulevardkrant The Sun al dat een UEFA-official gearresteerd was op zijn hotelkamer na het Conference League-duel tussen Crystal Palace en Fiorentina. De Telegraaf weet nu dat het om Dieperink ging. De Nederlandse scheidsrechter was actief als VAR bij die wedstrijd. Volgens The Sun raakte de 'UEFA-official', Dieperink dus, in gesprek met een jongen, die hij vervolgens probeerde mee te lokken naar zijn hotelkamer, nadat hij hem tegen zijn wil zou hebben aangeraakt. Tijdens de wedstrijd tussen Palace en Fiorentina zou de jongen in kwestie aangifte hebben gedaan tegen Dieperink.
Toen Dieperink na de wedstrijd terugkwam in zijn hotelkamer, werd hij verrast: de arbiter werd door de politie meegenomen en verhoord, waarna hij is vrijgelaten op voorwaarde dat hij beschikbaar zou zijn voor eventueel verder onderzoek. In totaal werd Dieperink verdacht van drie strafbare feiten: betrokkenheid en seksuele communicatie met een minderjarige, het in het bezit hebben van een foto of een pseudofoto van een minderjarige en de seksuele aanranding van dezelfde minderjarige man.
quote:"Meerdere bronnen melden ons dat KNVB-scheidsrechter Rob Dieperink is overleden." Volgens de berichtgeving werd Dieperink in april 2026 in Londen gearresteerd op verdenking van de aanranding van een 17-jarige jongen. De politie seponeerde de zaak later wegens gebrek aan bewijs. Desondanks besloot de FIFA hem van het WK te halen en schrapte de KNVB hem voor de slotfase van de competitie.
In de melding van Reality FBI staat verder: "Rob Dieperink werd in april 2026 in Londen gearresteerd op verdenking van de aanranding van een 17-jarige jongen. Bij gebrek aan bewijs seponneerde de politie de zaak, maar de FIFA haalde hem wel van het WK af en de KNVB schrapte hem voor de slotfase van de competitie." Volgens meerdere bronnen zou er momenteel politie aanwezig zijn in de straat waar Rob Dieperink woonde. Daarbij zou ook een forensische onderzoekseenheid aanwezig zijn. De berichtgeving over het overlijden en de omstandigheden daaromheen is op dit moment niet officieel bevestigd door de politie, de KNVB of andere betrokken instanties.
Dit.quote:
quote:Dieperink teleurgesteld
In De Telegraaf reageert Dieperink zelf ook. "Het doet mij veel verdriet dat ik ten onrechte beschuldigd ben. Vanaf het begin heb ik volledige medewerking verleend aan het politieonderzoek en ook direct volle openheid gegeven aan FIFA, UEFA en de KNVB. De beschuldigingen zijn weerlegd en de zaak is na een adequaat en grondig onderzoek door de politie binnen twee weken geseponeerd."
"Ik ben dankbaar voor de steun die ik van de KNVB heb ontvangen en de wijze waarop zij met deze zaak zijn omgegaan. Het is jammer dat FIFA heeft besloten mij niet meer aan te stellen voor het WK, daar ben ik uiteraard teleurgesteld over."
Si.quote:
Wat ben je een ongelooflijkequote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hij is een homo jaja. Hij is een homo jaja. Hij is een homo jaja. Een homo van de KNVB mafia.
(moet nog aan gesleuteld worden aan dit chanson)
Zeg dat maar tegen voetbalminnend Nederland, patjepeejer. Of ben je nog nooit in een voetbalstadion geweest?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hij is een homo jaja. Hij is een homo jaja. Hij is een homo jaja. Een homo van de KNVB mafia.
(moet nog aan gesleuteld worden aan dit chanson)
Interview uit 2024. Toen had hij ook al een topjaar als VAR. Wij weten nu waarom het zo top is om een VAR te zijn.quote:Scheidsrechter Rob Dieperink, hier bij de watermolen in zijn woonplaats, heeft als VAR een topjaar gehad
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[ x ]
Rob is wel van de jonge jongens schijnbaar.
[ afbeelding ]
Rob’s mondje in actie.
[..]
Interview uit 2024. Toen had hij ook al een topjaar als VAR. Wij weten nu waarom.
In Engeland moet je blijkbaar hopen dat je geen foto krijgt via Whatsapp van een trotse maat die zijn zoon showt op zijn tennistoernooi.quote:het in het bezit hebben van een foto of een pseudofoto van een minderjarige
Waarom showt die maat naaktfoto’s van een minderjarige zoon op een tennistoernooi? Raar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
In Engeland moet je blijkbaar hopen dat je geen foto krijgt via Whatsapp van een trotse maat die zijn zoon showt op zijn tennistoernooi.
KNHB KNHB KNHBquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom showt die maat naaktfoto’s van een minderjarige zoon op een tennistoernooi? Raar.
Lees hetgeen ik quote dan uit het artikel in de OP. Er staat geen naakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom showt die maat naaktfoto’s van een minderjarige zoon op een tennistoernooi? Raar.
Niet veroordeeld en vrijgesproken, sterker nog het kwam geeneens tot een rechtzaak.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:03 schreef Tjacka het volgende:
Een oorlogsmisdadiger geven we de prijs voor de vrede en iemand die nog niet veroordeeld is schorsen we
Wel lekker voetballen in Qatar en SA natuurlijk, FIFAGodenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:03 schreef Tjacka het volgende:
Een oorlogsmisdadiger geven we de prijs voor de vrede en iemand die nog niet veroordeeld is schorsen we
Mijn vermoeden: Rubberen Robbie zat gewoon lekker op Grindr tijdens zijn werkbezoek in het buitenlandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:52 schreef raptorix het volgende:
Mijn vermoeden: Hey Rob, als jij onze gokvriendjes niet vriendelijker bijstaat dan maken we je kapot, Rob weigert dit en krijgt een boete opgelegt.
https://www.vrouwenvoetba(...)s-uit-voetbalwereld/quote:Het doorgaans goed ingevoerde realitykanaal FBI meldt op Instagram dat KNVB-scheidsrechter Rob Dieperink is overleden. Het bericht is gebaseerd op meldingen van meerdere bronnen.
"Meerdere bronnen melden ons dat KNVB-scheidsrechter Rob Dieperink is overleden." Volgens de berichtgeving werd Dieperink in april 2026 in Londen gearresteerd op verdenking van de aanranding van een 17-jarige jongen. De politie seponeerde de zaak later wegens gebrek aan bewijs. Desondanks besloot de FIFA hem van het WK te halen en schrapte de KNVB hem voor de slotfase van de competitie.
In de melding van Reality FBI staat verder: "Rob Dieperink werd in april 2026 in Londen gearresteerd op verdenking van de aanranding van een 17-jarige jongen. Bij gebrek aan bewijs seponneerde de politie de zaak, maar de FIFA haalde hem wel van het WK af en de KNVB schrapte hem voor de slotfase van de competitie." Volgens meerdere bronnen zou er momenteel politie aanwezig zijn in de straat waar Rob Dieperink woonde. Daarbij zou ook een forensische onderzoekseenheid aanwezig zijn. De berichtgeving over het overlijden en de omstandigheden daaromheen is op dit moment niet officieel bevestigd door de politie, de KNVB of andere betrokken instanties.
Als eenmaal de naam aan je hangt als iemand die jongens aanrandt..quote:Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Heftig nieuws, en helemaal als het ook om zelfdoding zou gaan. Verdrietig als je door zo'n gebeurtenis helemaal geen andere uitweg meer ziet....
Het bericht waarmee het naar buiten komt denk ik wel dat hij zelf afscheid van het leven heb genomenquote:Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Heftig nieuws, en helemaal als het ook om zelfdoding zou gaan. Verdrietig als je door zo'n gebeurtenis helemaal geen andere uitweg meer ziet....
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja moeilijk hoor Turbantia en knvb met statements over goed gewaardeerd scheidsrechters collega etc. maar na die geruchten het dan zo brengen vindt ik een beetje apart.
Was dat niet op het blindeninstituut?quote:Op maandag 13 juli 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.
Ik hoorde op de basisschool ook wel eens dat iemand verliefd op mij was.
Was het maar zo.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was dat niet op het blindeninstituut?
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Dan was al die onzin die jij uitkraamt op dit forum mij bespaard gebleven.
Was dat de stem in je hoofd of een ander persoon? Zou een test kunnen zijn geweest om te kijken hoe je ermee omgaat.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.
Ik hoorde op de basisschool ook wel eens dat iemand verliefd op mij was.
KOEKOEKquote:Op maandag 13 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Kun je beter een dildo in je maag hebben.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier waren spreekkoren over de zaak, aldus reality_fbi op Insta.
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Dat denk ik ook, al kan het natuurlijk alsnog twee kanten opgaan. Je kan ook van jezelf walgen als je het wel gedaan hebt, maar dan nog ga ook ik uit van wat jij zegt.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:53 schreef cinderloom het volgende:
Lijkt op zelfmoord.
Vrees dat hij het niet aankon dat zijn naam linkte aan hetgeen waarvan hij werd beschuldigd
Van het weekend floot ie nog, kan zomaar dat daar wat gezongen is. Triest verhaal.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier waren spreekkoren over de zaak, aldus reality_fbi op Insta.
Hoe dan ook, helemaal kut als je zo klem komt te zitten in je hoofd dat dit nog je enige uitweg lijkt.quote:
Dat is het hele doel van een roddelkanaal.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ook totaal irrelevant, onnodig en onfris van zo'n roddelkanaal om de leeftijd van de partner te vermelden. Daar wil je dan blijkbaar toch wat mee insinueren in het licht van die eerdere beschuldigingen.
Ze hadden wel de SCOOPquote:Op maandag 13 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van een roddelkanaal.
Dat maakt het zo ontzettend treurig dat er volwassen mensen zijn die dat volgen.
Vreselijk inderdaad. Zo'n verlies gun je niemand, zelfs niet de schoonvader van Joey Kooij.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:45 schreef raptorix het volgende:
Intriest en ik raad iedereen met een mening aan even na te denken voordat je iets online te pleuren, mensen zijn vanavond hun zoon veloren.
Zijn vriend is toch 20 jaar? Feiten niet benoemen doen al genoeg media.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ook totaal irrelevant, onnodig en onfris van zo'n roddelkanaal om de leeftijd van de partner te vermelden. Daar wil je dan blijkbaar toch wat mee insinueren in het licht van die eerdere beschuldigingen.
Als er iemand overlijdt wordt echt nooit de leeftijd van de partner benoemd. Het doet in dit geval ook totaal niet ter zake.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn vriend is toch 20 jaar? Feiten niet benoemen doen al genoeg media.
Klopt. Net als dat hij sinterklaas in Borculo speelt en wat de doodsoorzaak is. Hij is dood. Maar als je alleen dat opschrijft hou je geen artikel meer over hé. Dus ook geen abonnees.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er iemand overlijdt wordt echt nooit de leeftijd van de partner benoemd. Het doet in dit geval ook totaal niet ter zake.
Klopt. Ik snap dat de drang naar hijgerige details tegenwoordig een bron van inkomsten is voor diverse soorten media. Je zou alleen hopen dat het op een bepaald moment ook een keer klaar is.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat hij sinterklaas in Borculo speelt en wat de doodsoorzaak is. Hij is dood. Maar als je alleen dat opschrijft hou je geen artikel meer over hé. Dus ook geen abonnees.
Ach, het is gewoon een iets betrouwbaardere en snellere versie van wat de Story etc. vroeger wasquote:Op maandag 13 juli 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap dat de drang naar hijgerige details tegenwoordig een bron van inkomsten is voor diverse soorten media. Je zou alleen hopen dat het op een bepaald moment ook een keer klaar is.
Ja maar het bereik en het feit dat er door iedereen en zijn moeder op gereageerd kan worden of kan worden doorgestuurd is natuurlijk vele malen groter dan vroeger.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een iets betrouwbaardere en snellere versie van wat de Story etc. vroeger was
Ja, iedere mongool heeft ook een professionele camera op zak ter grootte van een pinpas en 24/7 toegang tot ongeveer alles. Tijden veranderen, maar dat mensen dit soort roddels willen weten is eeuwenoud vermoedelijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het bereik en het feit dat er door iedereen en zijn moeder op gereageerd kan worden of kan worden doorgestuurd is natuurlijk vele malen groter dan vroeger.
Ja en? Mijn eerste partner was 17 toen ik 29 was, gewoon een gelijkwaardige relatie, sterker nog mijn vriend gedroeg zich een stuk volwassener dan ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn vriend is toch 20 jaar? Feiten niet benoemen doen al genoeg media.
Wat zal de omgeving trots op jou zijn geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2026 02:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn eerste partner was 17 toen ik 29 was
Is niets mis mee inderdaad. In Nederland is 17 ook gewoon legaal. Niet iedereen van die leeftijd is en denkt hetzelfde. Sommigen zijn dan al heel volwassen, anderen niet. Het kan ook heel gezond zijn voor sommigen om juist een oudere partner te hebben, zeker als ze al jong volwassen zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 02:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en? Mijn eerste partner was 17 toen ik 29 was, gewoon een gelijkwaardige relatie, sterker nog mijn vriend gedroeg zich een stuk volwassener dan ik.
Ik heb er daadwerkelijk nog nooit een negatieve opmerking over gehad, misschien zegt dat wel iets over je eigen omgeving.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zal de omgeving trots op jou zijn geweest
In de gayscene zie je dit inderdaad vrij vaak, en als het voor beiden werkt is dat prima.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is niets mis mee inderdaad. In Nederland is 17 ook gewoon legaal. Niet iedereen van die leeftijd is en denkt hetzelfde. Sommigen zijn dan al heel volwassen, anderen niet. Het kan ook heel gezond zijn voor sommigen om juist een oudere partner te hebben, zeker als ze al jong volwassen zijn.
Bij homo's is een groot leeftijdsverschil sowieso vrij gebruikelijk volgens mij. Ik heb best wel wat koppels leren kennen waar er een leeftijdsverschil van 25 of 30 jaar was.
Grappig, dit argument wordt ook altijd door pedoseksuelen aangedragen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:27 schreef TAmaru het volgende:
Niet iedereen van die leeftijd is en denkt hetzelfde. Sommigen zijn dan al heel volwassen
Dat jij blind en doof bent voor bepaalde zaken is ons nu wel duidelijk ja. Bah.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:07 schreef raptorix het volgende:
Ik heb er daadwerkelijk nog nooit een negatieve opmerking over gehad, misschien zegt dat wel iets over je eigen omgeving.
Sommige mensen accepteren gewoon niet dat er een heel groot grijs gebied is in het leven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig, dit argument wordt ook altijd door pedoseksuelen aangedragen.
Van mij mocht hij hoor, maar je mag er alsnog wel gewoon een mening over hebben als je een vriend of vriendin hebt die net geen puber meer is als bijna veertiger.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sommige mensen accepteren gewoon niet dat er een heel groot grijs gebied is in het leven.
Volgens de wet mag het. Maar iemand van 18 is nog een kind in alle aspecten. Mentaal, fysiek etc. Schuurt echt tegen pedofilie aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mocht hij hoor, maar je mag er alsnog wel gewoon een mening over hebben als je een vriend of vriendin hebt die net geen puber meer is als bijna veertiger.
Wat zijn dit toch allemaal voor walgelijke insinuaties van Derksen en Borst. Die laatste die ook nog zegt dat ie "toch wel zelfmoord had gepleegd, ook als er niks geroepen zou zijn". Geen woorden voorquote:Op zondag 19 juli 2026 22:55 schreef RipCity het volgende:
Danny Makkelie is niet welkom op de begrafenis van Rob Dieperink. Dat beweert Johan Derksen zondagavond bij Vandaag Inside Oranje. Er zou volgens de Snor 'een rel aankomen die z'n weerga niet kent'. Wat er aan de hand is, wil Derksen niet duidelijk maken.
"Heb je die afscheidsbrief na het WK van Makkelie gelezen? Echt waar, daar krijg je rillingen van. Wat een gladjanus is dat richting de FIFA", begint Valentijn Driessen. "Hij had zo genoten. Makkelie heeft drie wedstrijdjes gefloten en had gehoopt op de kwartfinale of halve finale. Dat heeft hij niet gehaald, maar hij 'had zó'n mooie tijd gehad in Amerika'. 'Het was allemaal zo geweldig. Dank je wel, FIFA'", citeert hij Makkelie.
"Ik denk dat hij wel verder in de problemen komt, want hij is ook niet welkom op de begrafenis van Dieperink", zegt Derksen dan. "Waarom niet? Er komt een rel aan die z'n weerga niet kent. De familie van Dieperink vindt Makkelie in ieder geval ongewenst op de begrafenis. Er is van alles gebeurd waar wij nog niets van weten." Driessen is daar ook van op de hoogte. "Wat Johan zegt, heb ik ook gehoord."
"En nog wat: als Makkelie de Johan Cruijff Schaal fluit, wil de familie van Dieperink ook niet dat er een minuut stilte gehouden wordt", zegt Derksen. Wilfred Genee: "Zo, dat is wel heel heftig." Bas Nijhuis, ook aanwezig in het programma, weet van niets. "Ik sta hier wel van te kijken. Wij hebben er niets over gehoord."
"Ik heb de column van Hugo Borst ook gelezen", zegt Driessen dan. "Hij gooit dan wat in de wereld waarvan ik denk: dat moet je niet doen. Er speelt wel veel meer, dat klopt. Het was heel goed voorbereid door Dieperink. De oorzaak is waarschijnlijk niet alleen de schreeuwende man bij het oefenduel van Go Ahead Eagles geweest." Derksen: "Het gaat wel naar buiten komen."
___
Heeft te maken met de homoseksualiteit van beide. Is iets gebeurd.. Maar zal wel uitkomen binnen 2 weken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |