Als eenmaal de naam aan je hangt als iemand die jongens aanrandt..quote:Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Heftig nieuws, en helemaal als het ook om zelfdoding zou gaan. Verdrietig als je door zo'n gebeurtenis helemaal geen andere uitweg meer ziet....
Het bericht waarmee het naar buiten komt denk ik wel dat hij zelf afscheid van het leven heb genomenquote:Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Heftig nieuws, en helemaal als het ook om zelfdoding zou gaan. Verdrietig als je door zo'n gebeurtenis helemaal geen andere uitweg meer ziet....
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja moeilijk hoor Turbantia en knvb met statements over goed gewaardeerd scheidsrechters collega etc. maar na die geruchten het dan zo brengen vindt ik een beetje apart.
Was dat niet op het blindeninstituut?quote:Op maandag 13 juli 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.
Ik hoorde op de basisschool ook wel eens dat iemand verliefd op mij was.
Was het maar zo.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was dat niet op het blindeninstituut?
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Dan was al die onzin die jij uitkraamt op dit forum mij bespaard gebleven.
Was dat de stem in je hoofd of een ander persoon? Zou een test kunnen zijn geweest om te kijken hoe je ermee omgaat.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.
Ik hoorde op de basisschool ook wel eens dat iemand verliefd op mij was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |