Het bericht waarmee het naar buiten komt denk ik wel dat hij zelf afscheid van het leven heb genomenquote:Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Heftig nieuws, en helemaal als het ook om zelfdoding zou gaan. Verdrietig als je door zo'n gebeurtenis helemaal geen andere uitweg meer ziet....
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja moeilijk hoor Turbantia en knvb met statements over goed gewaardeerd scheidsrechters collega etc. maar na die geruchten het dan zo brengen vindt ik een beetje apart.
Was dat niet op het blindeninstituut?quote:Op maandag 13 juli 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.
Ik hoorde op de basisschool ook wel eens dat iemand verliefd op mij was.
Was het maar zo.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was dat niet op het blindeninstituut?
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Dan was al die onzin die jij uitkraamt op dit forum mij bespaard gebleven.
Was dat de stem in je hoofd of een ander persoon? Zou een test kunnen zijn geweest om te kijken hoe je ermee omgaat.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nooit bewezen, met geruchten kun je geen kut.
Ik hoorde op de basisschool ook wel eens dat iemand verliefd op mij was.
KOEKOEKquote:Op maandag 13 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Kun je beter een dildo in je maag hebben.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier waren spreekkoren over de zaak, aldus reality_fbi op Insta.
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Dat denk ik ook, al kan het natuurlijk alsnog twee kanten opgaan. Je kan ook van jezelf walgen als je het wel gedaan hebt, maar dan nog ga ook ik uit van wat jij zegt.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:53 schreef cinderloom het volgende:
Lijkt op zelfmoord.
Vrees dat hij het niet aankon dat zijn naam linkte aan hetgeen waarvan hij werd beschuldigd
Van het weekend floot ie nog, kan zomaar dat daar wat gezongen is. Triest verhaal.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier waren spreekkoren over de zaak, aldus reality_fbi op Insta.
Hoe dan ook, helemaal kut als je zo klem komt te zitten in je hoofd dat dit nog je enige uitweg lijkt.quote:
Dat is het hele doel van een roddelkanaal.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ook totaal irrelevant, onnodig en onfris van zo'n roddelkanaal om de leeftijd van de partner te vermelden. Daar wil je dan blijkbaar toch wat mee insinueren in het licht van die eerdere beschuldigingen.
Ze hadden wel de SCOOPquote:Op maandag 13 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van een roddelkanaal.
Dat maakt het zo ontzettend treurig dat er volwassen mensen zijn die dat volgen.
Vreselijk inderdaad. Zo'n verlies gun je niemand, zelfs niet de schoonvader van Joey Kooij.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:45 schreef raptorix het volgende:
Intriest en ik raad iedereen met een mening aan even na te denken voordat je iets online te pleuren, mensen zijn vanavond hun zoon veloren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |