Zijn vriend is toch 20 jaar? Feiten niet benoemen doen al genoeg media.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ook totaal irrelevant, onnodig en onfris van zo'n roddelkanaal om de leeftijd van de partner te vermelden. Daar wil je dan blijkbaar toch wat mee insinueren in het licht van die eerdere beschuldigingen.
Als er iemand overlijdt wordt echt nooit de leeftijd van de partner benoemd. Het doet in dit geval ook totaal niet ter zake.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn vriend is toch 20 jaar? Feiten niet benoemen doen al genoeg media.
Klopt. Net als dat hij sinterklaas in Borculo speelt en wat de doodsoorzaak is. Hij is dood. Maar als je alleen dat opschrijft hou je geen artikel meer over hé. Dus ook geen abonnees.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er iemand overlijdt wordt echt nooit de leeftijd van de partner benoemd. Het doet in dit geval ook totaal niet ter zake.
Klopt. Ik snap dat de drang naar hijgerige details tegenwoordig een bron van inkomsten is voor diverse soorten media. Je zou alleen hopen dat het op een bepaald moment ook een keer klaar is.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat hij sinterklaas in Borculo speelt en wat de doodsoorzaak is. Hij is dood. Maar als je alleen dat opschrijft hou je geen artikel meer over hé. Dus ook geen abonnees.
Ach, het is gewoon een iets betrouwbaardere en snellere versie van wat de Story etc. vroeger wasquote:Op maandag 13 juli 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap dat de drang naar hijgerige details tegenwoordig een bron van inkomsten is voor diverse soorten media. Je zou alleen hopen dat het op een bepaald moment ook een keer klaar is.
Ja maar het bereik en het feit dat er door iedereen en zijn moeder op gereageerd kan worden of kan worden doorgestuurd is natuurlijk vele malen groter dan vroeger.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een iets betrouwbaardere en snellere versie van wat de Story etc. vroeger was
Ja, iedere mongool heeft ook een professionele camera op zak ter grootte van een pinpas en 24/7 toegang tot ongeveer alles. Tijden veranderen, maar dat mensen dit soort roddels willen weten is eeuwenoud vermoedelijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het bereik en het feit dat er door iedereen en zijn moeder op gereageerd kan worden of kan worden doorgestuurd is natuurlijk vele malen groter dan vroeger.
Ja en? Mijn eerste partner was 17 toen ik 29 was, gewoon een gelijkwaardige relatie, sterker nog mijn vriend gedroeg zich een stuk volwassener dan ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn vriend is toch 20 jaar? Feiten niet benoemen doen al genoeg media.
Wat zal de omgeving trots op jou zijn geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2026 02:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn eerste partner was 17 toen ik 29 was
Is niets mis mee inderdaad. In Nederland is 17 ook gewoon legaal. Niet iedereen van die leeftijd is en denkt hetzelfde. Sommigen zijn dan al heel volwassen, anderen niet. Het kan ook heel gezond zijn voor sommigen om juist een oudere partner te hebben, zeker als ze al jong volwassen zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 02:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en? Mijn eerste partner was 17 toen ik 29 was, gewoon een gelijkwaardige relatie, sterker nog mijn vriend gedroeg zich een stuk volwassener dan ik.
Ik heb er daadwerkelijk nog nooit een negatieve opmerking over gehad, misschien zegt dat wel iets over je eigen omgeving.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zal de omgeving trots op jou zijn geweest
In de gayscene zie je dit inderdaad vrij vaak, en als het voor beiden werkt is dat prima.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is niets mis mee inderdaad. In Nederland is 17 ook gewoon legaal. Niet iedereen van die leeftijd is en denkt hetzelfde. Sommigen zijn dan al heel volwassen, anderen niet. Het kan ook heel gezond zijn voor sommigen om juist een oudere partner te hebben, zeker als ze al jong volwassen zijn.
Bij homo's is een groot leeftijdsverschil sowieso vrij gebruikelijk volgens mij. Ik heb best wel wat koppels leren kennen waar er een leeftijdsverschil van 25 of 30 jaar was.
Grappig, dit argument wordt ook altijd door pedoseksuelen aangedragen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:27 schreef TAmaru het volgende:
Niet iedereen van die leeftijd is en denkt hetzelfde. Sommigen zijn dan al heel volwassen
Dat jij blind en doof bent voor bepaalde zaken is ons nu wel duidelijk ja. Bah.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:07 schreef raptorix het volgende:
Ik heb er daadwerkelijk nog nooit een negatieve opmerking over gehad, misschien zegt dat wel iets over je eigen omgeving.
Sommige mensen accepteren gewoon niet dat er een heel groot grijs gebied is in het leven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig, dit argument wordt ook altijd door pedoseksuelen aangedragen.
Van mij mocht hij hoor, maar je mag er alsnog wel gewoon een mening over hebben als je een vriend of vriendin hebt die net geen puber meer is als bijna veertiger.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sommige mensen accepteren gewoon niet dat er een heel groot grijs gebied is in het leven.
Volgens de wet mag het. Maar iemand van 18 is nog een kind in alle aspecten. Mentaal, fysiek etc. Schuurt echt tegen pedofilie aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mocht hij hoor, maar je mag er alsnog wel gewoon een mening over hebben als je een vriend of vriendin hebt die net geen puber meer is als bijna veertiger.
Wat zijn dit toch allemaal voor walgelijke insinuaties van Derksen en Borst. Die laatste die ook nog zegt dat ie "toch wel zelfmoord had gepleegd, ook als er niks geroepen zou zijn". Geen woorden voorquote:Op zondag 19 juli 2026 22:55 schreef RipCity het volgende:
Danny Makkelie is niet welkom op de begrafenis van Rob Dieperink. Dat beweert Johan Derksen zondagavond bij Vandaag Inside Oranje. Er zou volgens de Snor 'een rel aankomen die z'n weerga niet kent'. Wat er aan de hand is, wil Derksen niet duidelijk maken.
"Heb je die afscheidsbrief na het WK van Makkelie gelezen? Echt waar, daar krijg je rillingen van. Wat een gladjanus is dat richting de FIFA", begint Valentijn Driessen. "Hij had zo genoten. Makkelie heeft drie wedstrijdjes gefloten en had gehoopt op de kwartfinale of halve finale. Dat heeft hij niet gehaald, maar hij 'had zó'n mooie tijd gehad in Amerika'. 'Het was allemaal zo geweldig. Dank je wel, FIFA'", citeert hij Makkelie.
"Ik denk dat hij wel verder in de problemen komt, want hij is ook niet welkom op de begrafenis van Dieperink", zegt Derksen dan. "Waarom niet? Er komt een rel aan die z'n weerga niet kent. De familie van Dieperink vindt Makkelie in ieder geval ongewenst op de begrafenis. Er is van alles gebeurd waar wij nog niets van weten." Driessen is daar ook van op de hoogte. "Wat Johan zegt, heb ik ook gehoord."
"En nog wat: als Makkelie de Johan Cruijff Schaal fluit, wil de familie van Dieperink ook niet dat er een minuut stilte gehouden wordt", zegt Derksen. Wilfred Genee: "Zo, dat is wel heel heftig." Bas Nijhuis, ook aanwezig in het programma, weet van niets. "Ik sta hier wel van te kijken. Wij hebben er niets over gehoord."
"Ik heb de column van Hugo Borst ook gelezen", zegt Driessen dan. "Hij gooit dan wat in de wereld waarvan ik denk: dat moet je niet doen. Er speelt wel veel meer, dat klopt. Het was heel goed voorbereid door Dieperink. De oorzaak is waarschijnlijk niet alleen de schreeuwende man bij het oefenduel van Go Ahead Eagles geweest." Derksen: "Het gaat wel naar buiten komen."
___
Heeft te maken met de homoseksualiteit van beide. Is iets gebeurd.. Maar zal wel uitkomen binnen 2 weken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |