abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 23:26:35 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220844189
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dat bericht van Sharon Dijksma op haar LinkedIn (klik) en vooral de goedkeurende reacties daarop zijn ook echt te walgelijk voor woorden :r.

Wie zijn die mensen?
Tja, LinkedIn is helaas een verzamelplek van de hoogopgeleide medemens, waarvan sommigen het platform als hun social media gebruiken en alle hun uiterst linkse standpunten openlijk tentoonspreiden, waaronder een radicale haat jegens Israël in combinatie met het dwepen met de Palestijnen en natuurlijk Islamofilie.

En hier hebben we het laatste trouwens nog niet van gezien overigens. Activisten zullen niet rusten tot er officiële 'Nakba' herdenkingen komen. En in linkse steden, is de kans groot dat men dit ook nog voor elkaar weet te krijgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220844198
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, LinkedIn is helaas een verzamelplek van de hoogopgeleide medemens, waarvan sommigen het platform als hun social media gebruiken en alle hun uiterst linkse standpunten openlijk tentoonspreiden, waaronder een radicale haat jegens Israël in combinatie met het dwepen met de Palestijnen en natuurlijk Islamofilie.

En hier hebben we het laatste trouwens nog niet van gezien overigens. Activisten zullen niet rusten tot er officiële 'Nakba' herdenkingen komen. En in linkse steden, is de kans groot dat men dit ook nog voor elkaar weet te krijgen.
Uiterst links nog wel. Wat deze post van jou zonder wat voor bron je neerzet en zit te beweren slaat werkelijk alles.

Misschien een conclusie dan van een hoogopgeleide ook zonder bron: DAT IS DOM
pi_220844220
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dat bericht van Sharon Dijksma op haar LinkedIn (klik) en vooral de goedkeurende reacties daarop zijn ook echt te walgelijk voor woorden :r.

Wie zijn die mensen?
Was ook wat van die berichten aan het lezen. Zelfs een gast die hoopt dat Israël weer Palestina wordt, en let wel, dit betreft een blanke "hoogopgeleide" Nederlander die dit zegt. Wat een walgelijk zootje NSB'ers bij elkaar. En ik snap niet waarom, want moslims zijn wel de laatste mensen die we iets verschuldigd zijn of ook maar enige culturele binding mee hebben.
pi_220844223
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En ook gewoon de kransen van 4 mei weghalen om kransen voor dit tuig er te kunnen plaatsen.
Het is een verzets monument geen oorlog voeren monument.

Vuile wezels bah.
Dit is het probleem ja. Dat ze dat herdenken is nog tot daaraan toe, maar hoe kun je nou als burgemeester de bloemen m.b..t 4 mei weghalen bij het monument. Ze zijn allemaal bang voor de radicale Islam.
pi_220844230
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit is het probleem ja. Dat ze dat herdenken is nog tot daaraan toe, maar hoe kun je nou als burgemeester de bloemen m.b..t 4 mei weghalen bij het monument. Ze zijn allemaal bang voor de radicale Islam.
Geen idee wat voor debielen dat deden, maar bang voor een radicale islam is te idioot voor woorden.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 23:44:52 #206
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_220844240
Walgelijk die herdenkingen :r

En uiteraard staan Halsema en Dijksma weer vooraan :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_220844241
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:37 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Was ook wat van die berichten aan het lezen. Zelfs een gast die hoopt dat Israël weer Palestina wordt, en let wel, dit betreft een blanke "hoogopgeleide" Nederlander die dit zegt. Wat een walgelijk zootje NSB'ers bij elkaar. En ik snap niet waarom, want moslims zijn wel de laatste mensen die we iets verschuldigd zijn of ook maar enige culturele binding mee hebben.
Er is een woord voor zo’n idioot: antisemiet. 10 jaar geleden was je nog een paria als je antisemiet was, maar partijen als GL/PvdA en hun aanhangers hebben het hip weten te maken.

Gewoon walgelijk.
pi_220844244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee wat voor debielen dat deden, maar bang voor een radicale islam is te idioot voor woorden.
Hoezo te idioot voor woorden? Je kunt al jaren als komediant over van alles grappen maken, behalve de Islam. Een spotprent erover, kan je dood worden. Reken ermaar op dat er best wat mensen terughoudend zijn. De lange arm van Erdogan en Iran zit ook hier. Die politieagent redelijk recent. Moest onderduiken, omdat hij de Moslim gemeenschap achter zich aan kreeg. Tuurlijk is er angst voor de Islam onder burgemeesters. En ik zal eerlijk zijn, ik snap ze ook nog. Ze hebben ook een gezin.
pi_220844261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hoezo te idioot voor woorden? Je kunt al jaren als komediant over van alles grappen maken, behalve de Islam. Een spotprent erover, kan je dood worden. Reken ermaar op dat er best wat mensen terughoudend zijn. De lange arm van Erdogan en Iran zit ook hier. Die politieagent redelijk recent. Moest onderduiken, omdat hij de Moslim gemeenschap achter zich aan kreeg. Tuurlijk is er angst voor de Islam onder burgemeesters. En ik zal eerlijk zijn, ik snap ze ook nog. Ze hebben ook een gezin.
Er is angst voor radicale losgeslagen fanaten die online iedereen die het niet eens is met hun standpunt lopen te bedreigen. Dat zooitje is nog wel steeds ver in de minderheid en krijgt echt geen kans. De angstopjutters ook niet.
pi_220844272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er is een woord voor zo’n idioot: antisemiet. 10 jaar geleden was je nog een paria als je antisemiet was, maar partijen als GL/PvdA en hun aanhangers hebben het hip weten te maken.

Gewoon walgelijk.
Ach kom nou toch. Lekkere verdachtmaking weer.

Dat er antisemieten zijn die GL/PvdA stemmen betekent niet dat het aan de partij en hun aanhangers ligt.
pi_220844553
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:37 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Was ook wat van die berichten aan het lezen. Zelfs een gast die hoopt dat Israël weer Palestina wordt, en let wel, dit betreft een blanke "hoogopgeleide" Nederlander die dit zegt. Wat een walgelijk zootje NSB'ers bij elkaar. En ik snap niet waarom, want moslims zijn wel de laatste mensen die we iets verschuldigd zijn of ook maar enige culturele binding mee hebben.
Die figuren willen gewoon deugen, hebben de geschiedenis niet eens gelezen....
pi_220844556
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Boehoehoehoe er vinden herdenkingen plaats. Dat dit zomaar kan :'(
Jij bent echt dom...
:')
pi_220844736
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:26 schreef HowardRoark het volgende:

En hier hebben we het laatste trouwens nog niet van gezien overigens. Activisten zullen niet rusten tot er officiële 'Nakba' herdenkingen komen. En in linkse steden, is de kans groot dat men dit ook nog voor elkaar weet te krijgen.
quote:
Maar dit Spiel kunnen we toch uittekenen. Die “nakba” gaat dezelfde weg als de “iftar”. Eerst weten alleen moslims en sommige autochtonen in grote steden wat de term betekent. Dan via de sluwe Moslimbroeder-agenda worden de zaadjes gezaaid in academische en activistische kringen. De kwaliteitsmedia (🙄) springen er vervolgens gretig op, net als de diversiteits-industrie met hun verdienmodel dat altijd hongerig is naar slachtofferschap en die bestaat bij de gratie van het Westen kunnen beschuldigen van achterstelling. Dan volgt het eisen en drammen om officiële erkenning in de vorm van budgetten, lespakketten en vrije dagen. En tot slot zwicht de laffe Polder en politiek en gaat een kabinet tegen elke verkiezingsbelofte in de boel erkennen en tot slot staat de koning mee te doen met het hele gebeuren en is het een household name.
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220844765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:59 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ach kom nou toch. Lekkere verdachtmaking weer.

Dat er antisemieten zijn die GL/PvdA stemmen betekent niet dat het aan de partij en hun aanhangers ligt.
O, dat partijen als GL/PvdA, Denk, PvdD, Bij1, enz. overduidelijk partij trekken voor de Palestijnen/Hamas en Israël steeds de maat nemen heeft geen invloed denk je?

Doe niet zo naïef.

De herdenking van de nakba is te zot voor woorden. Israël is aangevallen en heeft zich verdedigd. Ze hebben gewoon een oorlog verloren die ze zelf begonnen zijn.

Daar als Nederlandse bestuurder aan meedoen, dat is een grove schande.

Een beetje vergelijkbaar met hier gaan treuren dat Nazi Duitsland de oorlog verloren heeft en daardoor veel Duitsers verdreven zijn uit gebieden die nu bv Pools grondgebied zijn.

Zie je het al voor je???
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:12:01 #215
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220845100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, dat partijen als GL/PvdA, Denk, PvdD, Bij1, enz. overduidelijk partij trekken voor de Palestijnen/Hamas en Israël steeds de maat nemen heeft geen invloed denk je?

Doe niet zo naïef.

De herdenking van de nakba is te zot voor woorden. Israël is aangevallen en heeft zich verdedigd. Ze hebben gewoon een oorlog verloren die ze zelf begonnen zijn.

Daar als Nederlandse bestuurder aan meedoen, dat is een grove schande.

Een beetje vergelijkbaar met hier gaan treuren dat Nazi Duitsland de oorlog verloren heeft en daardoor veel Duitsers verdreven zijn uit gebieden die nu bv Pools grondgebied zijn.

Zie je het al voor je???
Correct.

Maar men heeft het narratief al flink weten te wijzigen. Veel media hebben het nu ook over de 'etnische zuivering' van 750k Arabieren door Israël, waarbij het ook wordt gepresenteerd alsof dit 'zomaar' gebeurde. Er ging niets aan vooraf, de Arabieren deden niets en toen ... ineens ... zomaar .... hoppakee, de verdrijving van bijna een miljoen mensen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220845111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, dat partijen als GL/PvdA, Denk, PvdD, Bij1, enz. overduidelijk partij trekken voor de Palestijnen/Hamas en Israël steeds de maat nemen heeft geen invloed denk je?

Doe niet zo naïef.

De herdenking van de nakba is te zot voor woorden. Israël is aangevallen en heeft zich verdedigd. Ze hebben gewoon een oorlog verloren die ze zelf begonnen zijn.

Daar als Nederlandse bestuurder aan meedoen, dat is een grove schande.

Een beetje vergelijkbaar met hier gaan treuren dat Nazi Duitsland de oorlog verloren heeft en daardoor veel Duitsers verdreven zijn uit gebieden die nu bv Pools grondgebied zijn.

Zie je het al voor je???
Oh nu is 't al Denk, PvdD, Bij1 enz ipv alleen GL/PvdA.

Doe toch niet zo idioot met je verdachtmakingen. Toen Charlie Kirk vermoord werd was je zelf één van degenen die ageerde tegen verdachtmakingen, en nu zet je een aantal politieke partijen weg als antisemieten.

Voor iemand die daar een hekel aan heeft komt het je wel erg goed uit op het moment dat het in je politieke straatje past. Hypocriet.
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:36:11 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220845257
De reactie van het CJO zegt het wat mij betreft het best.

quote:
...
Maar waarom zouden burgemeesters en wethouders überhaupt de Nakba herdenken? Nederlandse bestuurders herdenken niet de Grieks-Turkse bevolkingsuitwisseling van 1923. Zij herdenken niet de twintig miljoen vluchtelingen die de deling van India en Pakistan in 1947 voortbracht. Zij herdenken niet de honderdduizenden Hongaren die in 1956 na de Sovjetinvasie naar het Westen vluchtten, noch de vele Tsjechen die in 1968 hetzelfde lot ondergingen nadat Sovjet-tanks de Praagse Lente neersloegen. De selectieve focus op één kant van één specifiek conflict, rond het enige land ter wereld met een Joodse signatuur, is geen uiting van deugdzaamheid. In een periode waarin antisemitisme in Nederland aantoonbaar toeneemt en Joden onveilig zijn op straat, op scholen en in de openbare ruimte, zal de eenzijdige empathie van bestuurders ten nadele van de Joodse staat de veiligheid van Joods Nederland niet verhogen.
...
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:38:49 #218
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220845307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:36 schreef Qarrad het volgende:
De reactie van het CJO zegt het wat mij betreft het best.
[..]

De Palestijnse gemeenschappen is ook echt één van de kleinste gemeenschappen die we hebben. Performatief, symbolisch gedrag ten top.
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:41:08 #219
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220845314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Palestijnse gemeenschappen is ook echt één van de kleinste gemeenschappen die we hebben. Performatief, symbolisch gedrag ten top.
Ja precies dat. En dan wordt door de politie bij grotere gemeenschappen met diepere wortels en banden dan de Palestijnse de vlag nog afgepakt bij herdenkingen en demonstraties ook. Want daar is het ineens wel:

quote:
Een woordvoerder van het Comité Nederlandse Veteranendag laat weten dat het comité ervoor gekozen heeft de vlag te verbieden omdat het vindt dat “het défilé geen podium is voor politiek geladen uitingen”. Door het expliciete verbod lijkt echter impliciet toch een kant gekozen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:51:27 #220
3542 Gia
User under construction
pi_220845378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja precies dat. En dan wordt door de politie bij grotere gemeenschappen met diepere wortels en banden dan de Palestijnse de vlag nog afgepakt bij herdenkingen en demonstraties ook. Want daar is het ineens wel:
[..]

Belachelijk!
pi_220845416
Mensen zien het grotere plaatje niet.

Wat het doel is van die islamisten is het overnemen van een land.

Daartoe moeten symbolen omgekat worden naar islamitische symbolen.

Dus een Nederlands verzetsmonument wordt een Palestijns monument. De dodenherdenking wordt een dodenherdenking naar moslims. Een kerk wordt een moskee. Op straat mogen vrouwen niet ongesluierd rondlopen, anders volgt intimidatie en geweld (asielzoekers/marokkanen/moslims belagen alleen ongesluierde meiden). De Nederlandse vlag wordt vervangen door de Palestijnse vlag. De islam is uitgezonderd van kritiek (zie je nu al in de media en bij cabaretiers).

Etcetera, etcetera.

Treurig dat burgemeesters dit niet zien (?), laf zijn en makkelijk meebuigen. Typisch dutch courage? In WOII was er ook amper verzet, burgemeesters deden snel mee met de Duitsers.

Geldt ook de politie, durven amper op te treden als Marokkanen weer gaan rellen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:58:40 #222
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220845420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja precies dat. En dan wordt door de politie bij grotere gemeenschappen met diepere wortels en banden dan de Palestijnse de vlag nog afgepakt bij herdenkingen en demonstraties ook. Want daar is het ineens wel:
[..]

Exact. Als er nou één boek is waar Nederland wel volop stil bij kan staan is het wel de koloniale afhandeling van Indonesië...
pi_220845628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Palestijnse gemeenschappen is ook echt één van de kleinste gemeenschappen die we hebben. Performatief, symbolisch gedrag ten top.
Palestijnen krijgen exorbitant veel aandacht. Turf het aantal artikelen over Palestijnen/Israel in de media, en turf dan het aantal artikelen over zeg eens Sudan, Nigeria of noem een ander land waar oorlog of een conflict heerst.

Verhouding 1000 staat tot 1?

Die anti-Israel en pro-Palestina hypnose is een breinrot en verhult collectieve verdwazing.

De tijd die hier aan besteedt wordt is volledig zinloos en misplaatst. Het verdringt, want die tijd kan ook besteed worden aan zaken van nationaal belang. Teveel blijft daardoor liggen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:22:54 #224
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220845645
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:58 schreef Homey het volgende:
Mensen zien het grotere plaatje niet.

Wat het doel is van die islamisten is het overnemen van een land.
En op welke magische wijze gaan die 6% van de bevolking het land overnemen precies?
Dit, dus.
pi_220845666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En op welke magische wijze gaan die 6% van de bevolking het land overnemen precies?
Het is meer dan 6% inmiddels.

En lees dit eens:

https://medium.com/incert(...)inority-3f1f83ce4e15

En ik zeg niet dat ze morgen de boel overnemen, even plat uitgedrukt.

Maar extrapoleer de trends over 20 jaar. De massa-immigratie, islamisering en lage geboortecijfer/vergrijzing van autochtone nederlanders.

Engeland loopt circa 5 a 10 jaar voor op ons qua islamisering. Het ziet er duister uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')