abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220808732
quote:
81s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:48 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Dat je als privé persoon/-organisatie de Nakba wil herdenken: ga je gang.

Maar dat een burgemeester en wethouder komen opdraven bij een herdenking georganiseerd door dergelijke meer dan dubieuze clubjes kan toch niet joh :') :').
Hoezo niet? Ze is lid van een <Knip> politieke partij.

Dit kan toch geen verbazing wekken?

Het enige wat verbazing wekt is dat al die figuren die zogenaamd alleen maar tegen Israel zijn en helemaal geen antisemieten zijn wegkomen met die idiote redenering.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 17-05-2026 00:22:49 ]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 14:07:03 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220808788
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:45 schreef nixxx het volgende:
Je zou tegenover die herdenkingen een scherm moeten zetten waar de ongecensureerde documentaire over 7 oktober afgespeeld wordt.. dan bereik je misschien de meelopende linkse idioten.

Ik moet zeggen dat ik op basis van de beschrijvingen het niet aangedurfd heb om die te kijken... beestachtig
Velen zijn niet meer te bereiken en al veel te hard geradicaliseerd. De pijnlijke realiteit blijft dat net iets te veel Palestijnen dit het liefst door heel Israël willen doen.

Dan vraag je je natuurlijk af waarom je als weldenkend mens deze samenleving zou steunen? Helaas doen veel Westerlingen dit, kiezende voor dat wat kwaadaardig is en zichzelf voorhoudende dat kwaadaardig eigenlijk goed is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220830210
We herdenken nu dus oorlogen die de islam verloren heeft maar je mag niet zeggen dat we aan het islamiseren zijn, straks roepen we bevrijdingsdag nog om naar een nakba.
  maandag 18 mei 2026 @ 10:09:38 #179
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220830219
twitter

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Regilio_ op 18-05-2026 10:15:32 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220830294
Ik weet hier niks van, dus jij bent hysterisch bezig. Over drogredenen gesproken.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220830539
We klagen wel over de toenemende islamitische invloeden, maar we doen er zo weinig aan. Ja, ik kijk nu ook kritisch naar mezelf.

Zouden onze voorvaderen dit geaccepteerd hebben? Of zouden zij allang een Heilige Oorlog zijn begonnen om de Mohammedanen terug te drijven naar Mekka?

Europa is zwak geworden :{
  maandag 18 mei 2026 @ 11:08:44 #182
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220830542
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:09 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
[ x ]
Dit noemen we kapen.

Gewoon terechte reactie van UtrechtNU!

In essentie scheelt het maar weinig van voetballen met kransen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220842375
twitter


Sharon Dijksma kruipt voor de radicale islam.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:40:06 #184
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220843097
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:08 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dit noemen we kapen.

Gewoon terechte reactie van UtrechtNU!

In essentie scheelt het maar weinig van voetballen met kransen.
Het scheelt naar mijn mening heel veel. Dat voetballen is walgelijk, maar uiteindelijk niets meer dan dom puberaal gerel.
Dit is echt van een volledig andere orde. Dit is zeer bewuste verraderlijke kwaadaardigheid door mensen die door ons betaald worden om Nederlandse belangen te dienen.
Life is what you make it.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:45:07 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220843130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Sharon Dijksma kruipt voor de radicale islam.
En dan vragen een aantal crewleden zich af waarom "de sfeer" overal zo verslechterd is. We worden met de dag meer uitgegumd in eigen land en moeten maar braaf en lief blijven tegen gewelddadig tuig dat de dood viert.

No more.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220843265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Sharon Dijksma kruipt voor de radicale islam.
En ook gewoon de kransen van 4 mei weghalen om kransen voor dit tuig er te kunnen plaatsen.
Het is een verzets monument geen oorlog voeren monument.

Vuile wezels bah.
pi_220843288
Wat heeft dat verzetsmonument, opgericht voor de dapperen in WW2, te maken met aanhangers van een terroristische organisatie als hamas?

Die verzetsstrijders draaien zich om in hun graf...

:r
pi_220843321
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:05 schreef Tengano het volgende:
Support vanuit Imamsterdam

[ afbeelding ]
Waar blijven de herdenkingen voor alle weggejaagde Christenen in veel Afrikaanse landen zoals Nigeria?

Oh, wacht....

No Jews, no news...
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:11:05 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220843325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dan vragen een aantal crewleden zich af waarom "de sfeer" overal zo verslechterd is. We worden met de dag meer uitgegumd in eigen land en moeten maar braaf en lief blijven tegen gewelddadig tuig dat de dood viert.

No more.
Het is inderdaad wel te bijzonder voor woorden eigenijk.

De feitelijke geschiedenis van de oprichting van de staat Israël wordt volledig herschreven, in het voordeel van Arabische moslimfundamentalisten en sommige Westerlingen zijn op 4 en 5 mei, liever met deze aanstichters van letterlijk álle ellende in dit gebied bezig en herdenken liever al hun 'martelaren' dan dat men een paar minuten stil is voor de mensen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid. Het is niet alleen achterlijk maar ook moreel verwerpelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:14:44 #190
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220843345
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Sharon Dijksma kruipt voor de radicale islam.
Puur uit angst om haar functie en veels te hoge salaris te verliezen. En zo zijn er nog heel veel meer.
pi_220843357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Sharon Dijksma kruipt voor de radicale islam.
En dan zijn er daadwerkelijk mensen die zich afvragen waarom de aversie tegen politici en burgemeesters zo groot is.

Dit is een prachtig voorbeeld van hoe iemand haar eigen stad verloochent tot op het bot.
pi_220843369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
En dan zijn er daadwerkelijk mensen die zich afvragen waarom de aversie tegen politici en burgemeesters zo groot is.

Dit is een prachtig voorbeeld van hoe iemand haar eigen stad verloochent tot op het bot.
Daarom asap gekozen burgemeesters invoeren...
Niet van die aangewezen ex politici die nog nooit iets voor elkaar gekregen hebben...
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:41 #193
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220843413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
En dan zijn er daadwerkelijk mensen die zich afvragen waarom de aversie tegen politici en burgemeesters zo groot is.

Dit is een prachtig voorbeeld van hoe iemand haar eigen stad verloochent tot op het bot.
Gezien uitslag van gemeenteraadsverkiezing denk ik dat de stad Utrecht hier niet zoveel moeite mee heeft.

Het is geen Heerlen zullen we maar zeggen
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:24:59 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220843429
Een herdenking voor de mislukte poging om het werk van de nazi's af te maken, krankzinnig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:29:01 #195
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220843461
Boehoehoehoe er vinden herdenkingen plaats. Dat dit zomaar kan :'(
Dit, dus.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:45:55 #196
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220843591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Boehoehoehoe er vinden herdenkingen plaats. Dat dit zomaar kan :'(
"Herdenkingen"
pi_220843634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Boehoehoehoe er vinden herdenkingen plaats. Dat dit zomaar kan :'(
Als jij niet snapt wat er mis mee is, dan heb je het historisch besef van een bijzonder achterlijke garnaal.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:12:07 #198
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220843759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij niet snapt wat er mis mee is, dan heb je het historisch besef van een bijzonder achterlijke garnaal.
Jeetje. Dat je echt zó boos kunt worden om iets als herdenkingen he? Bijzonder.
Dit, dus.
pi_220843796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Jeetje. Dat je echt zó boos kunt worden om iets als herdenkingen he? Bijzonder.
net als jij knulletje
  dinsdag 19 mei 2026 @ 23:11:02 #200
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220844142
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Gezien uitslag van gemeenteraadsverkiezing denk ik dat de stad Utrecht hier niet zoveel moeite mee heeft.

Het is geen Heerlen zullen we maar zeggen
Dat bericht van Sharon Dijksma op haar LinkedIn (klik) en vooral de goedkeurende reacties daarop zijn ook echt te walgelijk voor woorden :r.

Wie zijn die mensen?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')