abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:54:12 #226
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220845839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:27 schreef Homey het volgende:

[..]
Het is meer dan 6% inmiddels.

En lees dit eens:

https://medium.com/incert(...)inority-3f1f83ce4e15

En ik zeg niet dat ze morgen de boel overnemen, even plat uitgedrukt.

Maar extrapoleer de trends over 20 jaar. De massa-immigratie, islamisering en lage geboortecijfer/vergrijzing van autochtone nederlanders.

Engeland loopt circa 5 a 10 jaar voor op ons qua islamisering. Het ziet er duister uit.
Als je je hebt over een duister vooruitzicht dan is de Brexit een eindeloos veel groter probleem dan islamisering. Het gegoochel met cijfers, zoals jouw 6 procent, leidt af van het daadwerkelijke probleem.
Dit, dus.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 10:59:44 #227
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220845875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als je je hebt over een duister vooruitzicht dan is de Brexit een eindeloos veel groter probleem dan islamisering. Het gegoochel met cijfers, zoals jouw 6 procent, leidt af van het daadwerkelijke probleem.
En bovendien, 20 jaar geleden zou het over 20 jaar al zover zijn. Nu is het weer verplaatst naar 20 jaar in de toekomst, maar nu is het heus wel echt!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220845943
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh nu is 't al Denk, PvdD, Bij1 enz ipv alleen GL/PvdA.

Doe toch niet zo idioot met je verdachtmakingen. Toen Charlie Kirk vermoord werd was je zelf één van degenen die ageerde tegen verdachtmakingen, en nu zet je een aantal politieke partijen weg als antisemieten.

Voor iemand die daar een hekel aan heeft komt het je wel erg goed uit op het moment dat het in je politieke straatje past. Hypocriet.
Volgende keer beter lezen. Er stond partijen als, dus dan weet de aandachtige lezer dat de genoemde partij niet de enige is.

En ja, het zijn antisemieten.

Hier prima uitgelegd: Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:14:51 #229
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220845962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgende keer beter lezen. Er stond partijen als, dus dan weet de aandachtige lezer dat de genoemde partij niet de enige is.

En ja, het zijn antisemieten.
PvdA/GL zijn antisemieten? :D op een gegeven
moment heb je de term zo vaak op stompzinnige manier gebruikt dat het geen lading meer heeft. Ontzettend dom om te doen.
Dit, dus.
pi_220846033
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
PvdA/GL zijn antisemieten? :D op een gegeven
moment heb je de term zo vaak op stompzinnige manier gebruikt dat het geen lading meer heeft. Ontzettend dom om te doen.
Net als de term genocide....
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:28:51 #231
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220846049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Net als de term genocide....
En nazi.
Dit, dus.
pi_220846056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 10:23 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ophitsing en haat zaaien is niet hetzelfde als het gebruik maken van een demonstratierecht.
Waar staat dat ze ophitsen en haat zaaien?

Is dat niet iets dat alleen bepaald kan worden op het moment dat het gebeurt, of zelfs pas achteraf?
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:31:59 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220846067
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En bovendien, 20 jaar geleden zou het over 20 jaar al zover zijn. Nu is het weer verplaatst naar 20 jaar in de toekomst, maar nu is het heus wel echt!
Zo smerig, zo vilein, zo typisch Taqqiya dit. Met droge ogen beweren dat er in de afgelopen 20 jaar geen enorme opmars van de islam is geweest.

Overal Pallievlaggen, demonstraties, rellen, Iftarren tot we er bij neervallen, Ramadan sowieso elk jaar hipper en hipper etc. Fatbikes, hoofddoeken, complete gezichtsbedekking, het is allemaal exponentieel waarneembaar toegenomen. Meer en meer moslims in bestuursfuncties en ga zo maar door.

Beweren dat het op hetzelfde niveau is blijven steken als 20 jaar en dat het ook altijd zo zal blijven is zo overduidelijk keihard liegen, het is schandalig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:32:46 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220846072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als je je hebt over een duister vooruitzicht dan is de Brexit een eindeloos veel groter probleem dan islamisering. Het gegoochel met cijfers, zoals jouw 6 procent, leidt af van het daadwerkelijke probleem.
Integendeel. Islamisering is wel degelijk een véél groter probleem. Zonder de EU kan een land prima functioneren, zie Noorwegen, zie Zwitserland. Maar met een snel groeiende moslimfundamentalistische populatie in de samenleving is polarisatie, frictie, conflict en onveiligheid helaas een garantie.
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En bovendien, 20 jaar geleden zou het over 20 jaar al zover zijn. Nu is het weer verplaatst naar 20 jaar in de toekomst, maar nu is het heus wel echt!
Kun je eigenlijk een concreet voorbeeld geven van iemand die 20 jaar geleden zei dat Nederland nu Islamitisch zou zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:36:50 #235
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220846089
quote:
13s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zo smerig, zo vilein, zo typisch Taqqiya dit. Met droge ogen beweren dat er in de afgelopen 20 jaar geen enorme opmars van de islam is geweest.

Overal Pallievlaggen, demonstraties, rellen, Iftarren tot we er bij neervallen, Ramadan sowieso elk jaar hipper en hipper etc. Fatbikes, hoofddoeken, complete gezichtsbedekking, het is allemaal exponentieel waarneembaar toegenomen. Meer en meer moslims in bestuursfuncties en ga zo maar door.

Beweren dat het op hetzelfde niveau is blijven steken als 20 jaar en dat het ook altijd zo zal blijven is zo overduidelijk keihard liegen, het is schandalig.
Het is ook niets meer dan gaslighting, afkomst van mensen die zelf een zwak hebben voor de Islam en er daarom graag meer van willen.

Vervolgens is de standaard zet om de Islamisering gewoon te ontkennen en net doen alsof mensen die deze benoemen, dingen zien die er niet zijn. Dit terwijl de trend statistisch aantoonbaar is.

Het is daarom nogal flauw en vooral ook laf. Als men nu gewoon ballen heeft dan zeg je waar je voor staat 'Ja, ik zie de toename ook, en ik vind het een mooie culturele verrijking en dus positieve ontwikkeling'. Zulke mensen zijn tenminste oprecht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:39:53 #236
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220846112
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. Islamisering is wel degelijk een véél groter probleem. Zonder de EU kan een land prima functioneren, zie Noorwegen, zie Zwitserland. Maar met een snel groeiende moslimfundamentalistische populatie in de samenleving is polarisatie, frictie, conflict en onveiligheid helaas een garantie.
We kunnen de waarneembare economische vrije val van de Brexit meten. Het dikgedrukte is een mening. Vervang het woord moslim in Jood/Feyenoorder/Eurovisiesongfestivalliefhebber en het heeft dezelfde waarde. Raar dat je dit na zo veel topics nog altijd niet snapt.
Dit, dus.
pi_220846140
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En bovendien, 20 jaar geleden zou het over 20 jaar al zover zijn. Nu is het weer verplaatst naar 20 jaar in de toekomst, maar nu is het heus wel echt!
Als jij niet ziet dat er vergeleken met 20 jaar geleden geen veranderingen, in negatieve zin, erbij zijn gekomen dan heb je wel een giga plaat voor je hoofd.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 11:47:34 #238
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220846156
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:44 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Als jij niet ziet dat er vergeleken met 20 jaar geleden geen veranderingen, in negatieve zin, erbij zijn gekomen dan heb je wel een giga plaat voor je hoofd.
Bijzonder dat je denkt dat er uit te kunnen halen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 11:48:47 #239
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220846160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
We kunnen de waarneembare economische vrije val van de Brexit meten. Het dikgedrukte is een mening. Vervang het woord moslim in Jood/Feyenoorder/Eurovisiesongfestivalliefhebber en het heeft dezelfde waarde. Raar dat je dit na zo veel topics nog altijd niet snapt.
Bedoel je nou te zeggen dat economische malaise zorgt voor allerlei ellende? Mind=blown.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:51:43 #240
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220846179
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bedoel je nou te zeggen dat economische malaise zorgt voor allerlei ellende? Mind=blown.
Kijk mij kennis hebben.
Dit, dus.
pi_220846186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgende keer beter lezen. Er stond partijen als, dus dan weet de aandachtige lezer dat de genoemde partij niet de enige is.

En ja, het zijn antisemieten.

Hier prima uitgelegd: Bekijk deze YouTube-video
Noem je nu daadwerkelijk al die politieke partijen antisemitisch?
pi_220846258
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit is het probleem ja. Dat ze dat herdenken is nog tot daaraan toe, maar hoe kun je nou als burgemeester de bloemen m.b..t 4 mei weghalen bij het monument. Ze zijn allemaal bang voor de radicale Islam.
Ja idd maak dan een eigen monument in een moskee, maar geen Nederlandse gebruiken vervangen voor iets wat nog niet eens waar is ook. Een schande voor de echte oorlogshelden en nabestaanden.
pi_220846279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh nu is 't al Denk, PvdD, Bij1 enz ipv alleen GL/PvdA.

Doe toch niet zo idioot met je verdachtmakingen. Toen Charlie Kirk vermoord werd was je zelf één van degenen die ageerde tegen verdachtmakingen, en nu zet je een aantal politieke partijen weg als antisemieten.

Voor iemand die daar een hekel aan heeft komt het je wel erg goed uit op het moment dat het in je politieke straatje past. Hypocriet.
Ze zeggen het allemaal zelf maar het mag niet benoemd worden.

:?
pi_220846290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ze zeggen het allemaal zelf maar het mag niet benoemd worden.

:?
Graag voorbeeld van een politieke partij die zichzelf antisemitisch noemt.
What Would Goku Do
pi_220846303
quote:
13s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zo smerig, zo vilein, zo typisch Taqqiya dit. Met droge ogen beweren dat er in de afgelopen 20 jaar geen enorme opmars van de islam is geweest.

Overal Pallievlaggen, demonstraties, rellen, Iftarren tot we er bij neervallen, Ramadan sowieso elk jaar hipper en hipper etc. Fatbikes, hoofddoeken, complete gezichtsbedekking, het is allemaal exponentieel waarneembaar toegenomen. Meer en meer moslims in bestuursfuncties en ga zo maar door.

Beweren dat het op hetzelfde niveau is blijven steken als 20 jaar en dat het ook altijd zo zal blijven is zo overduidelijk keihard liegen, het is schandalig.
Wat is dit nu weer voor belachelijke opsomming. Tegen een genocide zijn is islam? Fatbikes zijn islam? Meer ruimte voor andere geloven in het openbaar verder nou poeh zeg het is wat. Je bent gewoon een fucking angsthaas volgens mij als dit soort dingen je angst aanjagen. Fucking snowflake :')
What Would Goku Do
pi_220846311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgende keer beter lezen. Er stond partijen als, dus dan weet de aandachtige lezer dat de genoemde partij niet de enige is.

En ja, het zijn antisemieten.

Hier prima uitgelegd: Bekijk deze YouTube-video
Bill Maher _O- Man man man wat een niveau.
What Would Goku Do
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:15:19 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220846320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:12 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wat is dit nu weer voor belachelijke opsomming. Tegen een genocide zijn is islam? Fatbikes zijn islam? Meer ruimte voor andere geloven in het openbaar verder nou poeh zeg het is wat. Je bent gewoon een fucking angsthaas volgens mij als dit soort dingen je angst aanjagen. Fucking snowflake :')
Genocide :').

Ze vreten zich compleet vol op enorme festivals en pochen dagelijks met de luxe in dat kut gaza.

Wederom een enorme leugen, met droge ogen.

Noem me wat je wil, je mening is minder waard dan stront.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220846340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ze zeggen het allemaal zelf maar het mag niet benoemd worden.

:?
Wat zeggen ze? De politieke partijen die genoemd worden geven aan tegen het geweld in Gaza te zijn. Dat maakt ze toch niet antisemitisch?
pi_220846356
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:10 schreef viagraap het volgende:

[..]
Graag voorbeeld van een politieke partij die zichzelf antisemitisch noemt.
Het gaat om partijen die de Moslimgemeenschap ophemelen.
pi_220846358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Genocide :').

Ze vreten zich compleet vol op enorme festivals en pochen dagelijks met de luxe in dat kut gaza.

Wederom een enorme leugen, met droge ogen.

Noem me wat je wil, je mening is minder waard dan stront.
Laat vooral zien van welke zeer geloofwaardige bronnen je dat soort fabeltjes hebt, baseer ik mij ondertussen op Israëlische hoogleraren in die het een genocide noemen.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')