Wilfred was die ene wiens appartement nooit afkwam. Ze hadden zo’n soort altaartje in hun kamer. Hoe zij heette weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie was Wilfred?Hahaha, sorry, weet dat echt niet meer, ken hooguit hun bijnamen nog. Dit soort tv gaat het ene oor in en het andere weer uit.
Ja, nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt en ben aan het zoeken geweest. OJAAAA DIEquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wilfred was die ene wiens appartement nooit afkwam. Ze hadden zo’n soort altaartje in hun kamer. Hoe zij heette weet ik niet meer.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie was Wilfred?Hahaha, sorry, weet dat echt niet meer, ken hooguit hun bijnamen nog. Dit soort tv gaat het ene oor in en het andere weer uit.
Haaaaahahaha wat een klunzen waren dat.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt en ben aan het zoeken geweest. OJAAAA DIE![]()
https://lovereality.nl/ed(...)rs-in-het-blok-2025/
De tekst op zijn shirt ook..quote:Op maandag 18 mei 2026 20:46 schreef V. het volgende:
Wat stond die Sylvio een partij de muur te betasten als een blinde voeloloog?
Ik had mijn koffer gepakt, no way dat dat goed gaat komen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:53 schreef V. het volgende:
Wacht even, de hippies krijgen een brief die begint met de tekst "waarschijnlijk moeten jullie na de volgende oplevering naar huis, want jullie hebben niet veel geld meer".
En daar haalt zij uit dat ze er goed voor staan?
Vermoed ook wel dat die gaan winnen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Toch een complimentje voor Jacky en Menno, want die hebben nog echt een berg geld vergeleken met de anderen.
Strak gebudgetteerd, hoor.
Ik kan heel slecht tegen Sonja, omhoog kijken of niet.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:06 schreef V. het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dat rare omhoogkijken van die Sonja. Als er ietd van emotie is, zij het boosheid, frustratie, 'ontroering', elke keer zwaaien die ogen naar het plafond.
Ja, dat sowieso, maar dit is nog een extra ergernismquote:Op maandag 18 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen Sonja, omhoog kijken of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |