Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het uit een film komt. Is dat ook?
Nee, deze samenwerking zegt me ook niks. Wel een vrolijk niemendalletje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Dat Phil dingen voor haar produceerde, wist ik. Maar dat op dat album ook een duet tussen beiden staat, wist ik niet:Frida & Phil Collins - Here We'll Stay

Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
Midge Ure - If I Was
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
De voormalig Ultravox-frontman heeft net een nieuw dubbelalbum uit. Voor nu houd ik het even bij een oudje, voor Shii:Midge Ure - If I Was
Da's minderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik las op Facebook dat ie problemen had met z'n stem bij z'n laatste optreden.
Hij is ook al 72 lees ik netquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik las op Facebook dat ie problemen had met z'n stem bij z'n laatste optreden.
Aidan - Bella
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
... en dat bewuste nummer is ook nog eens de enige van de 35 liedjes die me überhaupt kan bekoren. De inzending van Malta, (mede) geschreven door een Nederlander:Aidan - Bella
Heeft het de finale gehaald?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
... en dat bewuste nummer is ook nog eens de enige van de 35 liedjes die me überhaupt kan bekoren. De inzending van Malta, (mede) geschreven door een Nederlander:Aidan - Bella
Ik heb ook lang niet alles gehoord, maar vond Kroatië wel lekker.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.
Ik heb alleen Australië en Finland gehoord. En ik denk dat het beide wel kanshebbers zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.
Madonna - Bedtime Story (album edit)
Finland heb ik ook gehoord, maar niet echt mijn nummer. Australië begreep ik dat wel een kanshebber zou zijn. Dat zou wel leuk zijn ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb alleen Australië en Finland gehoord. En ik denk dat het beide wel kanshebbers zijn.
Die gun ik het ook wel. ze hebben nog nooit gewonnen, dus dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Finland heb ik ook gehoord, maar niet echt mijn nummer. Australië begreep ik dat wel een kanshebber zou zijn. Dat zou wel leuk zijn ook.
Charlie Jeer - My Madonna
Leuker dan de Bjork-Madonna samenwerking.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Deze man speelt saxofoon én zingt. Het nummer is een heerlijke mix van stijlen: dance, jazz, met strijkers, noem maar op. Heerlijke plaat dus.Charlie Jeer - My Madonna
KC & The Sunshine Band - Give It Up (7-inch version)
Ik ken dit nummer niet, maar hoorde Bananarama er wel meteen in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Stock, Aitken & Waterman in vol ornaat:Bananarama - Movin' On (7-inch A)
Dat vind ik altijd zo knap. Ik hoor dan wel een bekende deun, maar kan het nooit koppelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet, maar hoorde Bananarama er wel meteen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |