Dat staat hier hele dagen aanquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.
Is van de soundtrack van The Lost Boys...
Kink eighties is leuk. Maar ik mis de voorganger: kink dna, ik vind eighties eigenlijk te beperktquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die film heb ik ook nooit gezien. Misschien ga ik wel naar Kink luisteren. Ik zoek al een tijdje naar een lekkere radiozender.
Ah, deze was ik ook wel min of meer vergeten. Goede geheugenopfrisser!quote:
Ik luister wel eens naar het metal kanaal (Distortion) Hoewel ik dat al een paar maanden niet meer heb gedaan. Hij deed het niet meer via DAB. Blijkt nu dat ze nu op een andere "frequentie" zitten en nu heb ik mijn radio gereset en nu kan ik hem weer luisteren...quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kink eighties is leuk. Maar ik mis de voorganger: kink dna, ik vind eighties eigenlijk te beperkt
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Een dub versie, die ik bij nader inzien niet zo jofel vind...
En toch kende ik dit nummer niet van hen. Maar het klinkt wel meer dan prima.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dan maar iets traditionelers van hen...
Ik dacht even dat Elfje de show had overgenomenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Een dub versie, die ik bij nader inzien niet zo jofel vind...
Niet echt, ik heb het wel eens eerder gehoord, maar dat is het dan wel.quote:
Ik hoor dit voor het eerst volgens mijquote:
Ik heb zo'n 40 versies van Enjoy The Silence en dit was een versie die ik nog nooit gedraaid had.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Elfje de show had overgenomen
Veel plezier met ESF.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Succes!quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Sterkte!quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |