abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:43:09 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793386


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793392
Verwilderen is altijd beter dan die graftuinen hier in de buurt
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:43:59 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793396
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Soms lees je hier wel eens wat...

[ afbeelding ]
Door jou heb ik het nummer ook weer hervonden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:44:10 #4
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793400
Wel mooi dit.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:05 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:17 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793408
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat was er voor lekkers bij de high tea?
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:46 #7
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793414
Ik ook :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220793416
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:

[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Ik heb de restanten destijds laten inpakken
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:46:20 #9
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:

[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Klinkt goed
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:47:30 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793437
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb de restanten destijds laten inpakken
Ja, we twijfelden ook daarover, maar het leek ons het beste/gezondste om het daar gewoon bij te laten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:47:49 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793445
Ik heb dus 1 keer een high tea gedaan, geregeld door 2 vriendinnen als een soort vrijgezellenfeestje voor mij. Het is nogal veel wat er dan neergezet wordt
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:48:49 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793447
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ook heel mooi en inderdaad dezelfde vibe als van the Associates.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793457
Pratende DJ O+
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:51:28 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:51:51 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793476
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken 8)7
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:52:10 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793479
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Pratende DJ O+
Dat is heel lang geleden, inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793488
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken 8)7
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Oh man. Zo naïef
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:01 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793492
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:30 #20
20720 brother52
Dus..........
pi_220793495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken 8)7
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Pfff, dat is wel heel erg naïef.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:33 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793498
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Oh man. Zo naïef
Nou inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:55:31 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793514
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:53 schreef livelink het volgende:

[..]
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.
En dan hadden we het vorige week nog over enge dromen.
Dit is werkelijkheid...
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:55:41 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793517
Een vriend van mij maakt wel eens praatjes met daklozen of koopt een bekertje koffie voor ze, maar mee naar huis nemen is wel next level
pi_220793550
Ik had vroeger ook wel wat naïeve vriendinnen, echt zo irritant als je met dergelijke types in het buitenland bent. Ober uit een restaurant die de ene ging stalken en je zag al van mijlenver dat het op iets dergelijks uit ging draaien.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:59:13 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:00:28 #27
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793561
*O* *O* *O* *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:01:03 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:01:44 #29
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793571
Deze had ik al even niet gehoord
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:03:20 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793583
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger ook wel wat naïeve vriendinnen, echt zo irritant als je met dergelijke types in het buitenland bent. Ober uit een restaurant die de ene ging stalken en je zag al van mijlenver dat het op iets dergelijks uit ging draaien.
Ja, dat heb ik ook wel meegemaakt met een vriendin op Kreta. Maar gelukkig hadden we toen alleen een auto gehuurd en verder niks geboekt, dus toen het uit de hand dreigde te lopen zijn we gewoon vertrokken naar een andere plek.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:03:44 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Deze had ik al even niet gehoord
Nee, inderdaad. Lekker!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:05:22 #32
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793600
Middle of the Road O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:06:12 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:06:26 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:05 schreef Symphonic het volgende:
Middle of the Road O+
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793622
O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:07:58 #36
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef livelink het volgende:

[..]
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.
Ik had er ooit een LP van
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:09 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793631
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:14 #38
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793632
quote:
Ola :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:21 #39
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793633
quote:
Goedenavond Bos!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793637
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Sterkte :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:37 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Even focussen en dan is het klaar...

  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:24 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793642
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Even focussen en dan is het klaar...

[ afbeelding ]
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:48 #43
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Dat klinkt erg onplezierig
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:32 #44
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat klinkt erg onplezierig
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:56 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:13:47 #46
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:21 #47
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793700
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.
:D

Ik zou nu het persen wel achterwege laten :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:22 #48
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793701
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken dit heel vaag..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:37 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]
:D

Ik zou nu het persen wel achterwege laten :D
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:43 #50
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793706
Fijne plaat dit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')