SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Door jou heb ik het nummer ook weer hervonden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Soms lees je hier wel eens wat...
[ afbeelding ]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat was er voor lekkers bij de high tea?
Ik heb de restanten destijds laten inpakkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Ja, we twijfelden ook daarover, maar het leek ons het beste/gezondste om het daar gewoon bij te laten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb de restanten destijds laten inpakken
Ook heel mooi en inderdaad dezelfde vibe als van the Associates.quote:
Dat is heel lang geleden, inderdaad.quote:
Oh man. Zo naïefquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken![]()
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.quote:
Pfff, dat is wel heel erg naïef.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken![]()
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
En dan hadden we het vorige week nog over enge dromen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.
Ja, dat heb ik ook wel meegemaakt met een vriendin op Kreta. Maar gelukkig hadden we toen alleen een auto gehuurd en verder niks geboekt, dus toen het uit de hand dreigde te lopen zijn we gewoon vertrokken naar een andere plek.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger ook wel wat naïeve vriendinnen, echt zo irritant als je met dergelijke types in het buitenland bent. Ober uit een restaurant die de ene ging stalken en je zag al van mijlenver dat het op iets dergelijks uit ging draaien.
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.quote:
Ik had er ooit een LP vanquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.
Sterktequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten![]()
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Even focussen en dan is het klaar...quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten![]()
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even focussen en dan is het klaar...
[ afbeelding ]
Dat klinkt erg onplezierigquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten![]()
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik zou nu het persen wel achterwege laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |