In het artikel op het AD hierover las je dat die ouders beschreven hoe pesters opgroeiden, en dat er dan jongere voor in de plaats komen. En dat ze eigenlijk altijd wel iemand op straat tegenkomen die hem ooit te grazen heeft genomen. Gekmakend lijkt het me.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan zijn die jongeren inmiddels 40+. Of is dit een soort vervelende traditie van vader op zoon?
quote:Het Truckfestijn in de gemeente Barneveld (ook bekend als het Truckfestijn Kootwijkerbroek) vond plaats op zaterdag 16 mei 2026. Het evenement werd georganiseerd door Chauffeursvereniging De Smeerput. Hier zijn de belangrijkste details van de editie.
Activiteit: Een feestelijke rondrit voor mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking.
Start en finish: Bosch Beton op bedrijventerrein Harselaar in Barneveld.
Tijdstip: De trucks vertrokken rond 10:30 uur voor hun rit.
Route: De stoet reed traditiegetrouw door diverse dorpen in de omgeving, waaronder Barneveld, Kootwijkerbroek, Stroe en Voorthuizen.
Och Truckersdagquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:50 schreef Digi2 het volgende:
Hier op de Veluwe gaan ze anders om met zulke mensen. Vandaag was het Truckfestijn.
Ik merkte het op omdat de vachtwagens luid mogen claxoneren/toeteren zonder een boete op te lopen.
[..]
Die truckfestivals zijn in veel stedenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:50 schreef Digi2 het volgende:
Hier op de Veluwe gaan ze anders om met zulke mensen. Vandaag was het Truckfestijn.
Ik merkte het op omdat de vrachtwagens luid mogen claxoneren/toeteren zonder een boete op te lopen.
[..]
omdat hun kind zoiets niet doet en bij aanwezigheid van controlerende macht zijn die schijnheiltjes poesliefquote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom loopt één van die ouders niet even mee?
Ik bedoelde één van die ouders van die gepeste jongen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat hun kind zoiets niet doet en bij aanwezigheid van controlerende macht zijn die schijnheiltjes poeslief
Ah 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Stukje geschiedenis. Geert Wilders bracht 10 jaar geleden een bezoek aan Maassluis waar problemen waren in een wijk waar Martijn vaak te vinden is :
https://www.rijnmond.nl/n(...)stige-wijk-maassluis
Typische Henk en Kees buurt 🤮🤮 Wat een helden ook weer zeg 🖕quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah 10 jaar geleden
[ afbeelding ]
Wollah oeleh
Soms kun je plaatjes horen, je weet gewoon dat de linker "Ey niet aanraken, niet mij aanraken!" aan het roepen was.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah 10 jaar geleden
[ afbeelding ]
Wollah oeleh
Geert Wilders pest die jongen al 10 jaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Stukje geschiedenis. Geert Wilders bracht 10 jaar geleden een bezoek aan Maassluis waar problemen waren in een wijk waar Martijn vaak te vinden is :
https://www.rijnmond.nl/n(...)stige-wijk-maassluis
Veelal afwezigheid van een vaderfiguur in de opvoeding, dat zie je ook veel terugkomen onder kinderen binnen een gemengd huwelijk of relatie. Een gast bezwangerd een Nederlandse vrouw en vertrekt dan met de noorderzon.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:01 schreef core2duo het volgende:
Ik woon in Maassluis en best veel uitschot daar onder de jeugd. Groepen luidruchtige hangjongeren, al dan niet met fatbike.
Helaas leven we in een samenleving zonder hiërarchie. Hebben we de jeugd met zijn allen misschien te veel ruimte gegeven, waardoor ook de kans op excessen toeneemt? Kinderen horen te gehoorzamen.
Holy shit, dat was vanmorgen dat geblèr in de verte dus!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:50 schreef Digi2 het volgende:
Ik merkte het op omdat de vrachtwagens luid mogen claxoneren/toeteren zonder een boete op te lopen.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |