Die kans is op die leeftijd wel erg klein.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:08 schreef TLC het volgende:
Het is nooit zo dat iemand van die fatbike tokkies ineens terminaal ziek wordt he ?
Ik woon in de biblebelt en hier worden gehandicapten en verstandelijk beperkten goed behandeld, velen werken er ook gewoon. Er is hier ook een koffie schenkerij waar ze werken, daar kan je prima een bakje koffie doen met wat gebak.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:05 schreef Hyperdude het volgende:
Belachelijk dat zoiets 30 jaar door kan gaan.
Het halve dorp zou met Martijn moeten meelopen.
Niet, dat is Robin van Persiequote:
Een groepje dat daar ooit mee begonnen is bestaat waarschijnlijk uit 13 tot 16 jarigen. Bij zo een groep of straat gaan er (oudere) jongens uit en komen er weer jongere gaatjes voor terug. Zo blijft het doorgegeven worden binnen een bepaalde straatcultuur.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is ergens begonnen en je zou zeggen dat de oorspronkelijke pesters ergens een keer wat meer fatsoen en geweten zouden hebben gekregen en daarom hun eigen kinderen aan zouden leren dat het niet ok is.
Bij ons liep vroeger ook zo iemand die op zijn manier erg op viel, maar in tegenstelling tot deze jongen werd hij door jong en oud, van generatie op generatie gewoon in zijn waarde gelaten. Zoals het hoort. Tuurlijk werd ie wel eens nagekeken, of een dolletje met 'm gemaakt, maar eigenlijk nooit in kwade zin.
Dat is vaak wel goed geregeld bij die gristenen, heb ik de indruk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:38 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik woon in de biblebelt en hier worden gehandicapten en verstandelijk beperkten goed behandeld, velen werken er ook gewoon. Er is hier ook een koffie schenkerij waar ze werken, daar kan je prima een bakje koffie doen met wat gebak.
Ik ben zelf niet christelijk, maar kan dit aspect erg waarderen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is vaak wel goed geregeld bij die gristenen, heb ik de indruk.
"Jongeren"quote:Hun zoon wordt al dertig jaar bijna dagelijks tijdens zijn wandelingen lastiggevallen door jongeren.
Als die "jongeren" eerlijk zouden vechten wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:51 schreef Peppert het volgende:
Huur een professionele vechtsporter in en laat hem dagelijks met Martijn meelopen. Dan is hij binnen de kortste keren van al zijn problemen af.
Hoop ophef, hoop Facebook ridders die er allemaal van vinden dat er wat moet gebeuren, maar er vervolgens verder toch niks mee doenquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:20 schreef maily het volgende:
Na al deze commotie walks Martijn hopelijk nooit meer alone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |