Waar dan? Over 3 maanden ook nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het dus zo massaal opgepakt wordt?
Alleen in Afrika?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verdiep je eens in satanisme en duiveluitdrijving. Deze moeder moest het oor van haar dochter knippen, kenmerkend en in Nederland al vaker gebeurd.
Wij geloven niet in geesten, in veel landen in Afrika wel.
quote:Helaas worden er hier in de regio nu meerdere families met de achternaam *Piep* bedreigd, ramen zijn ingegooid terwijl die mensen er niks mee te maken hebben. Las net zelfs dat er mensen ondergedoken zijn die niet eens familie zijn van die *Piep* . Ze denken ze heten *Piep* dus zullen er wel mee te maken hebben.
Bron? Of heb dat op facebook gestaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik las dat die wijven een oudere zoon van 13 jaar ook seksueel hebben misbruikt.
Compleet gestoord die twee.
Daarom is het ook zo belangrijk dat deze mensen met foto en volledige naam gepubliceerd worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:57 schreef Momo het volgende:
Als ik dan op feesboek kijk bij die namen
[..]
Waarom niet? En ze zijn niet irrelevant want het zijn allemaal kindermoorden, waarvan eentje niet maar die betrof wel een kind.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom pak je irrelevante moordzaken erbij om te doen alsof daders hier een hele hoge straf gaan krijgen?
Afhankelijk van de veroordeling kan dit prima gebeuren, bijvoorbeeld door tbs. En natuurlijk kan een rechter ook daadwerkelijk levenslang opleggen maar die kans lijkt me hier nihil. Dat doen we in Nederland inderdaad in z’n algemeen niet zo snel (gelukkig). Niet dat ik er een traan om zou laten als het wel zou gebeuren, overigens. Ik hoef deze twee ook niet per se bij de lokale Appie tegen te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Voor bepaalde moorden? Ja. Levenslang, niks anders.
Dat staat in het rechtbankverslag wat Littlemindy post ( in een link)quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bron? Of heb dat op facebook gestaan?
Dat geeft vertrouwen.quote:Op 16 maart stapte de Raad naar de kinderrechter om een spoedmaatregel af te dwingen. Daarna hield de William Schrikker Stichting toezicht op de veiligheid van de kinderen.
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:51 schreef littlemindy het volgende:
Het blijft schokkend hoe lang kinderen in een gevaarlijke situatie kunnen blijven alvorens er kan worden ingegrepen ondanks meerdere signalen van verschillende kanten Timeline in link
Ook had die 'vriendin' wel direct van haar bed gelicht mogen worden natuurlijk in plaats van pas nadat er sociale onrust ontstaat.
Ik snap dat je de boel goed wilt uitzoeken, maar wat is er mis met "aanhouding op verdenking van"?
Overigens vind ik "Overdracht aan de William Schrikkerstichting" nou niet bepaald een geruststelling.
Nou, inderdaad. Pfffft. Die mogen ze ook wel eens goed doorlichten. Ik vermoed eerder dat het door de versnippering van de zorg komt met al die commerciele zorgbedrijfjes en stichtingen, die werken compleet langs elkaar heen en er is geen communicatie onderling. Schandalig!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
William Schrikker Stichting komt er de laatste tijd niet lekker uit he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |