En paar jaar geleden iets met een clown en een kleuterschoolquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaat lekker daar in het noorden. Eerder dit jaar ook al die moeder die haar dochter smoorde met secondenlijm.
Jij bent er dus nooit geweest....quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is Oost Groningen, daar zit elk kind er ondervoed bij.
Ah, vandaar dat het dus zo massaal opgepakt wordt?quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:33 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Arm kind.
Maar goed, dader is geen asielzoeker dus mediatechnisch en politiek niet interessant. Next.
Prima huizen daar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is best een mooi huis voor zulke paupers.
Ah ja, Groningen heeft 4 zaken in tientallen jaren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook niet, vier zaken binnen 1 jaar binnen een regio.
En daarnaast nog Jeffrey en Emma uit Beerta.
Gaat lekker daar in Groningen.
20 jaar is ‘een paar jaar’?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dan lopen ze na een paar jaar weer vrij rond. Dit land is zo soft. Je kan iedereen omleggen, binnen 20 jaar sta je weer buiten.
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:41 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat het kind eerst volledig moest instorten voordat de school ingreep, ik neem aan dat als een kind stelselmatig ondervoed en mishandeld wordt dit gedurende een langere tijd zichtbaar is als je een kind elke dag ziet.
Bij de moord op Ryan kreeg de hoofddader 30 jaar cel en de andere twee 25 jaar. Bij de moord op Gino kreeg Donny 25 jaar. De celstraf voor de moord op Vanessa (van de secondelijm) is nog onbekend. En dan natuurlijk de moorden waarbij geen zaak kwam omdat de vaders zelfmoord pleegden (de zaak van Jeffrey & Emma en die van Ruben & Julian) dus dat zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
Je kunt al precies uittekenen hoe dit gaat verlopen.
Hoofddader krijgt 4 jaar cel, komt na twee jaar vrij op goed gedrag. Krijgt traject, woning, uitkering en toeslagen. Gaat vervolgens weer aan kinderen beginnen. En dan begint het riedeltje weer van voor af aan.
Jij kent al die bewoners?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Prima huizen daar.
Maar die straat wil je echt niet wonen. Grootste tokkie straat die er daar is.
Allemaal van die typische PVV stemmers die zomers allemaal in de tuin zitten te roken, zuipen en schreeuwen.
Wil echt niemand wonen.
Waarom pak je irrelevante moordzaken erbij om te doen alsof daders hier een hele hoge straf gaan krijgen?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij de moord op Ryan kreeg de hoofddader 30 jaar cel en de andere twee 25 jaar. Bij de moord op Gino kreeg Donny 25 jaar. De celstraf voor de moord op Vanessa (van de secondelijm) is nog onbekend. En dan natuurlijk de moorden waarbij geen zaak kwam omdat de vaders zelfmoord pleegden (de zaak van Jeffrey & Emma en die van Ruben & Julian) dus dat zullen we nooit weten.
Als de rechter hier ook zo tussen de 20 en 30 jaar oplegt, is de kans zeer klein dat ze nog weer een kindje krijgen. Zelfs als ze een straf krijgen van 10 tot 15 jaar is de kans al aardig geslonken. De kans is dan wel weer groot dat ze te maken krijgen met hoge schulden, maar ach. Ze krijgen over het algemeen niet zomaar een sociale huurwoning, hoor. Ook zij moeten zich netjes inschrijven en jaartjes opbouwen.
Zoals wel bekend is kom ik uit die regio in Z-O Groningen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jij kent al die bewoners?
Of roept je onderbuik vmaar wat?
Zoals jij dat vaak tegen anderen zegt hier...
Bij alle mensen natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoals wel bekend is kom ik uit die regio in Z-O Groningen.
Dus ja, ook daar in de straat ben ik vanwege mijn oude baan regelmatig geweest.
Buiten dat het een beruchte straat is en iedereen het daar wel kent.
Ps: Nee, ik zou niet weten wie deze 2 zijn. Wellicht ooit ontmoet of gezien? Wellicht niet.
Dat zeg ik nergens of wel dan?quote:
Eh...quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens of wel dan?
Ik geef alleen aan dat iedereen in die regio die straat wel kent (Julianastraat).
quote:Maar die straat wil je echt niet wonen. Grootste tokkie straat die er daar is.
Allemaal van die typische PVV stemmers die zomers allemaal in de tuin zitten te roken, zuipen en schreeuwen.
Wil echt niemand wonen.
Het wordt de standaard: als er iets gebeurd waar 'men' boos over is, gaan we rotzooi trappen, vuurwerk gooien en rellen. Ongeacht het onderwerp.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:33 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)dermishandeling.html
Jeetje. Het loopt daar ook al uit de hand.
De burgemeester van Stadskanaal heeft voor een deel van het dorp donderdagavond een noodverordening afgekondigd. Dit volgt op onrust rondom de misbruikzaak van twee kinderen, waar eerder op de avond twee vrouwen voor zijn opgepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor dit soort zaken mogen we wat mij betreft de doodstraf invoeren zonder proces. Wat een weg gegooid geld om te denken dat we als land hier nog tijd, geld en moeite in moeten steken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef Anton91 het volgende:
Mensen die zich druk maken om andere mensen die voor eigen rechter spelen terwijl dit dus blijkbaar daar afspeelde![]()
![]()
![]()
Het is meer dan afschuwelijk wat zich daar heeft afgespeeld. En deze vrouwen mogen wat mij betreft vreselijk lange straffen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor dit soort zaken mogen we wat mij betreft de doodstraf invoeren zonder proces. Wat een weg gegooid geld om te denken dat we als land hier nog tijd, geld en moeite in moeten steken.
Het punt met eigen rechter spelen in gevallen dat jij dat wel oke vindt, of het invoeren van de doodstraf zonder proces voor gevallen waarvan jij vindt dat het wel passend is, is dat het nooit aan zomaar wat mensen kan worden overgelaten wat wel en wat niet zonder proces kan worden afgedaan. Als je rechten wegneemt van mensen, moet je niet raar staan te kijken als je eigen rechten ook eens in het nauw komen. Dat is nu net de rechtstaat, en die geldt voor iedereen. Ook voor dergelijke monsterlijke vrouwen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Vriendin bedreigde medewerkers ouder-kindhuis
In februari belandde het meisje, omdat ze bleef overgeven, op de intensive care voor kinderen waar zij uiteindelijk beademd werd. Na die opname ging de moeder met haar dochter naar een ouder-kindhuis, waar ze werd geobserveerd. Een van de conclusies was dat de aandacht voor haar kind beperkt was, terwijl ze ‘veelvuldig contact onderhield met haar vriendin’.
Het viel de medewerkers ook op dat die vriendin, de vrouw die nu ook aangehouden is, grote invloed op de moeder had en haar onder druk zette om filmpjes te maken in het ouder-kindhuis. De vriendin heeft die filmpjes vervolgens gebruikt om medewerkers van het huis te bedreigen vanaf het e-mailadres van de moeder van het meisje.
Bronquote:Moeder en vriendin zitten nu vast
Toen besefte de moeder - het was inmiddels eind april - dat het zo niet verder kon. Ze verklaarde bij de hulpverleners dat ze wel hulp had willen zoeken, maar dat niet durfde. Als zij de wrede opdrachten van haar vriendin niet uitvoerde, moest zij zichzelf pijn doen. Ook moest ze van de vriendin de autobanden van de vader van haar dochter lek steken.
Die moeder is gestoord, en die vriendin kwaadaardig en gestoord. Afschuwelijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Bron
Nog los van dat de gestoorde moeder erin mee ging, vraag ik me af wat die 'vriendin' wilde bereiken met dat waanzinnige gedrag. En hoe lang was dit anders nog doorgegaan ?!...
Verdiep je eens in satanisme en duiveluitdrijving. Deze moeder moest het oor van haar dochter knippen, kenmerkend en in Nederland al vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Bron
Nog los van dat de gestoorde moeder erin mee ging, vraag ik me af wat die 'vriendin' wilde bereiken met dat waanzinnige gedrag. En hoe lang was dit anders nog doorgegaan ?!...
Nee dank je, ik hou me liever bij wat er in die verslagen staat. Dat ging over flaporen, zoals haar vader die zou hebben. In speculatie over satanisme met betrekking tot deze zaak ben vooralsnog ik niet geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verdiep je eens in satanisme en duiveluitdrijving. Deze moeder moest het oor van haar dochter knippen, kenmerkend en in Nederland al vaker gebeurd.
Wij geloven niet in geesten, in veel landen in Afrika wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |