Dat zijn twee huizen, zo te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/m(...)deren-in-stadskanaal
quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En volgens mij ook nog een baby van 6 maanden. Afgelopen maand.
Ja, zoek het even op. Momentje, het is hier chaos.quote:
Dat is niet dezelfde moeder maar een andere zaak.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, zoek het even op. Momentje, het is hier chaos.
Hier:
https://www.moordplekken.(...)uisplaatsing-cocaine
Dat beweerde ik ook niet, vier zaken binnen 1 jaar binnen een regio.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde moeder maar een andere zaak.
Oh oké.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook niet, vier zaken binnen 1 jaar binnen een regio.
En daarnaast nog Jeffrey en Emma uit Beerta.
Gaat lekker daar in Groningen.
Ik begrijp het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:17 schreef livelink het volgende:
Ik blijf dit zo'n raar bericht vinden. Kind in kunstmatige coma gebracht in februari ivm de mishandelingen. Ander kind uit huis geplaatst en vandaag zijn ze 'vervroegd opgepakt', nadat er stukken van de rechtbank openbaar zijn geworden...
In mijn ogen zijn ze vooral veel te laat opgepakt. Wat hadden ze dan willen doen? Ze over een paar maanden eens op gaan pakken?
Maar wat willen die mensen, verhaal halen bij instanties, die vrouwen in elkaar slaan?quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:33 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)dermishandeling.html
Jeetje. Het loopt daar ook al uit de hand.
De burgemeester van Stadskanaal heeft voor een deel van het dorp donderdagavond een noodverordening afgekondigd. Dit volgt op onrust rondom de misbruikzaak van twee kinderen, waar eerder op de avond twee vrouwen voor zijn opgepakt.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wat willen die mensen, verhaal halen bij instanties, die vrouwen in elkaar slaan?
Nou, er kwamen in dit topic al posts langs van doodstraf voor die vrouwen. Kun je nagaan hoe dat op andere SM is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wat willen die mensen, verhaal halen bij instanties, die vrouwen in elkaar slaan?
Zinloos.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, er kwamen in dit topic al posts langs van doodstraf voor die vrouwen. Kun je nagaan hoe dat op andere SM is.
Lynchen wellicht?quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is de enige rechtvaardige straf inderdaad. Dit soort mensen verdienen geen 2e kans.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, er kwamen in dit topic al posts langs van doodstraf voor die vrouwen. Kun je nagaan hoe dat op andere SM is.
Goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is de enige rechtvaardige straf inderdaad. Dit soort mensen verdienen geen 2e kans.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is de enige rechtvaardige straf inderdaad. Dit soort mensen verdienen geen 2e kans.
Er zijn echt mensen die terug willen naar de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goed.
Maar dat gaat toch niet gebeuren, dus dit soort reacties zijn zinloos.
Vooral dom als ze daarvoor gaan rellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die terug willen naar de Middeleeuwen.
Ook prima.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
Betere straf is levenslang boete doen.
Tja dat mag de samenleving dan weer ophoesten, pieter baan centrum, eigen cel vanwege gevaar door mede gevangenen en daarna een jarenlang begeleid traject om weer terug te keren in de samenleving, vervolgens een uitkering en een sociale huur woning.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
Betere straf is levenslang boete doen.
Komt door het belachelijke kutweer op hemelvaartsag. Echt een compleet nutteloze dag was liever gaan werken zo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Blijkbaar vervelen mensen zich de laatste dagen.
Je vergeet weer een kindje nemen toe te voegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 04:46 schreef 111210 het volgende:
[..]
Tja dat mag de samenleving dan weer ophoesten, pieter baan centrum, eigen cel vanwege gevaar door mede gevangenen en daarna een jarenlang begeleid traject om weer terug te keren in de samenleving, vervolgens een uitkering en een sociale huur woning.
Ik kies dan toch in sommige gevallen voor een goedkoper alternatief
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |