Heb je het bed toch nog weten te ritselen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Nu even een beetje uitbuiken en kijken of ik straks nog energie heb om een bed in elkaar te zetten
heb je toch die 2e kans gehaald?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Nu even een beetje uitbuiken en kijken of ik straks nog energie heb om een bed in elkaar te zetten
die oude hoeft dan niet eerst weg?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Ja, moest van de week naar Breda dus keek nog even op de tweedekanshoek van de Ikea en toen stond die er opeens weerquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je het bed toch nog weten te ritselen?
Jaquote:
Weg uit de slaapkamer, maar kan het wel ergens anders neerzetten op zijn kant, kijken of ik het op marktplaats gooi of uit elkaar haal en naar de stort brengquote:
misschien wil nattekat hem wel voor je op marktplaats zettn, die heeft daar goeie contactenquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weg uit de slaapkamer, maar kan het wel ergens anders neerzetten op zijn kant, kijken of ik het op marktplaats gooi of uit elkaar haal en naar de stort breng
Bieden ze er misschien wel 450 euro voorquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wil nattekat hem wel voor je op marktplaats zettn, die heeft daar goeie contacten
nicequote:Op donderdag 14 mei 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, moest van de week naar Breda dus keek nog even op de tweedekanshoek van de Ikea en toen stond die er opeens weerEn ook nog een bodem met korting
Bed + bodem was nu maar 380 ipv 600 euroquote:
oh wowquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed + bodem was nu maar 380 ipv 600 euro
als je gewoon voor wat losse pallets was gegaan kon het nog goedkoperquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed + bodem was nu maar 380 ipv 600 euro
Mij niet bellen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wil nattekat hem wel voor je op marktplaats zettn, die heeft daar goeie contacten
Ja bed was ook gewoon nog helemaal niet, in de doos met die plastic bandjes er nog omheen, alleen 1 van de dozen was wat kapot en creatief met tape dichtgeplaktquote:
En als ik geen nieuw bed had gekocht dan kostte het niksquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als je gewoon voor wat losse pallets was gegaan kon het nog goedkoper
quote:
quote:
haaiquote:
Heb ik nog wat leuks gemist hier?quote:
Nattekat die zijn auto probeert te verkopenquote:
hij krijgt zoveel betere biedingen op marktplaatsquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat die zijn auto probeert te verkopen
Oh God dat gaat vast goed. Hij is zeker net zo kieskeurig aan wie hij z'n auto verkoopt als wie hij wil daten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat die zijn auto probeert te verkopen
Ben je Christelijk? Mag je deze auto niet kopen!quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh God dat gaat vast goed. Hij is zeker net zo kieskeurig aan wie hij z'n auto verkoopt als wie hij wil daten.
Het enige waar ik kieskeurig over ben is de hoogte van wat ze biedenquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh God dat gaat vast goed. Hij is zeker net zo kieskeurig aan wie hij z'n auto verkoopt als wie hij wil daten.
Wollah ik jouw auto willen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige waar ik kieskeurig over ben is de hoogte van wat ze bieden
En liever geen luguber figuur.
Ga overstappen danquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wollah ik jouw auto willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |