Ja bed was ook gewoon nog helemaal niet, in de doos met die plastic bandjes er nog omheen, alleen 1 van de dozen was wat kapot en creatief met tape dichtgeplaktquote:
En als ik geen nieuw bed had gekocht dan kostte het niksquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als je gewoon voor wat losse pallets was gegaan kon het nog goedkoper
quote:
quote:
haaiquote:
Heb ik nog wat leuks gemist hier?quote:
Nattekat die zijn auto probeert te verkopenquote:
hij krijgt zoveel betere biedingen op marktplaatsquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat die zijn auto probeert te verkopen
Oh God dat gaat vast goed. Hij is zeker net zo kieskeurig aan wie hij z'n auto verkoopt als wie hij wil daten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat die zijn auto probeert te verkopen
Ben je Christelijk? Mag je deze auto niet kopen!quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh God dat gaat vast goed. Hij is zeker net zo kieskeurig aan wie hij z'n auto verkoopt als wie hij wil daten.
Het enige waar ik kieskeurig over ben is de hoogte van wat ze biedenquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh God dat gaat vast goed. Hij is zeker net zo kieskeurig aan wie hij z'n auto verkoopt als wie hij wil daten.
Wollah ik jouw auto willen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige waar ik kieskeurig over ben is de hoogte van wat ze bieden
En liever geen luguber figuur.
Ga overstappen danquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wollah ik jouw auto willen.
Geld is geld. Wat maakt het uit dat het naar een luguber figuur gaatquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige waar ik kieskeurig over ben is de hoogte van wat ze bieden
En liever geen luguber figuur.
Van die gasten die heel vaag gaan doen en vervolgens 500¤ lager gaan bieden als ze hier eenmaal zijn zit ik niet echt op te wachten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld is geld. Wat maakt het uit dat het naar een luguber figuur gaat
quote:
Vraag of duudje bij de verkoop wil zijn, dan kan die ze boos aankijken zodat ze 500 meer biedenquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die gasten die heel vaag gaan doen en vervolgens 500¤ lager gaan bieden als ze hier eenmaal zijn zit ik niet echt op te wachten.
Dan zeg je oke geen deal en ga je weer naar binnen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die gasten die heel vaag gaan doen en vervolgens 500¤ lager gaan bieden als ze hier eenmaal zijn zit ik niet echt op te wachten.
Immer boos kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag of duudje bij de verkoop wil zijn, dan kan die ze boos aankijken zodat ze 500 meer bieden
quote:
Face gainsquote:
Klinkt als een verkapte manier om te zeggen dat Kat een bolle kop heeftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |