BARB HAAT COLA ZERO!quote:
quote:
Met de vurige passie van een Capulet - Montague rivaliteitquote:
Je moet nog veel lerenquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de vurige passie van een Capulet - Montague rivaliteit
Ja whatever, denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de vurige passie van een Capulet - Montague rivaliteit
Doe ik wel vaker op vrije dagen/weekendquote:
Ja even in het ritme blijven.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt al een dik uur geleden lunch op
Lang weekend is de uitgelezen kans om juist niet in dat ritme te blijven.quote:
Ben het niet vaak met hem eens, maar hier wel.quote:
gewoon T ZZquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met hem eens, maar hier wel.
Sowieso vind ik dat we minder frisdrank moeten consumeren.
Ja en minder bier en minder sap en minder koffie en minder water en minder melk want overal ga je wel dood van. Nou wat erg.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
minder kinderen is veel nuttigerquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
agreequote:
Leer er wat van?quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik word op marktplaats nog meer geghost dan in datingapps
Waarom in vredesnaam brengen die mensen een bod uit om vervolgens niet te reageren op mijn berichten?
misschien moet je eerst bericht in beide gevallen nit beginnen met dat je klein geschapen bent maar dat compenseert met je te verkopen autoquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik word op marktplaats nog meer geghost dan in datingapps
Waarom in vredesnaam brengen die mensen een bod uit om vervolgens niet te reageren op mijn berichten?
Geloof me, ik heb echt heel erg m'n best gedaan in m'n sociale kring om die auto aan iemand die ik ken te kunnen slijten om maar deze ellende te voorkomen. Er is niets te leren, ik krijg gewoon bevestiging van wat ik allang wist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |