Was dit waar je gisteren nog zo blij over was dat je er veel meer voor kon krijgen etc?quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb echt heel erg m'n best gedaan in m'n sociale kring om die auto aan iemand die ik ken te kunnen slijten om maar deze ellende te voorkomen. Er is niets te leren, ik krijg gewoon bevestiging van wat ik allang wist.
Maakte ik niet heel erg duidelijk dat ik van mening was dat het gewoon te veel was dan? Te goed om waar te zijn is een spreekwoord waar ik gewoon bekend mee ben.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dit waar je gisteren nog zo blij over was dat je er veel meer voor kon krijgen etc?
Oh ik zag het langs komenquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakte ik niet heel erg duidelijk dat ik van mening was dat het gewoon te veel was dan? Te goed om waar te zijn is een spreekwoord waar ik gewoon bekend mee ben.
Dat maakte je vorige post wel duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik zag het langs komenHeb me er niet heel erg in verdiept of zo. Maakte ik niet heel erg duidelijk dat het me niet zo vreselijk veel interesseerde eigenlijk?
Fijn, dan zijn we er weerquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat maakte je vorige post wel duidelijk
heb je je beweging weer gehadquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Begonnen met een buitje, daarna een uurtje droog, wolkbreuk met hagel en horizontale regen dus lekkere natte kuiten, laatste stukje nog wat zon
Wel het grootste gedeelte jaquote:
Heb je het bed toch nog weten te ritselen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Nu even een beetje uitbuiken en kijken of ik straks nog energie heb om een bed in elkaar te zetten
heb je toch die 2e kans gehaald?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Nu even een beetje uitbuiken en kijken of ik straks nog energie heb om een bed in elkaar te zetten
die oude hoeft dan niet eerst weg?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Ja, moest van de week naar Breda dus keek nog even op de tweedekanshoek van de Ikea en toen stond die er opeens weerquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je het bed toch nog weten te ritselen?
Jaquote:
Weg uit de slaapkamer, maar kan het wel ergens anders neerzetten op zijn kant, kijken of ik het op marktplaats gooi of uit elkaar haal en naar de stort brengquote:
misschien wil nattekat hem wel voor je op marktplaats zettn, die heeft daar goeie contactenquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weg uit de slaapkamer, maar kan het wel ergens anders neerzetten op zijn kant, kijken of ik het op marktplaats gooi of uit elkaar haal en naar de stort breng
Bieden ze er misschien wel 450 euro voorquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wil nattekat hem wel voor je op marktplaats zettn, die heeft daar goeie contacten
nicequote:Op donderdag 14 mei 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, moest van de week naar Breda dus keek nog even op de tweedekanshoek van de Ikea en toen stond die er opeens weerEn ook nog een bodem met korting
Bed + bodem was nu maar 380 ipv 600 euroquote:
oh wowquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed + bodem was nu maar 380 ipv 600 euro
als je gewoon voor wat losse pallets was gegaan kon het nog goedkoperquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed + bodem was nu maar 380 ipv 600 euro
Mij niet bellen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wil nattekat hem wel voor je op marktplaats zettn, die heeft daar goeie contacten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |