Teveel muffins gehad?quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een verkapte manier om te zeggen dat Kat een bolle kop heeft
quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Begonnen met een buitje, daarna een uurtje droog, wolkbreuk met hagel en horizontale regen dus lekkere natte kuiten, laatste stukje nog wat zon
Hij heeft gewoon aan zijn face gains gewerktquote:
Ja maar dan is een kwart van het bestaansrecht van de KSC ook wegquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:45 schreef dud0r het volgende:
Maar verkoop 'm dan gewoon via zo'n auto kwijt site.
Krijg je wel iets minder dan je wil waarschijnlijk maar heb je geen gezeik
Ja en een NK die weer eens in een dramasituatie zit is gewoon essentieel dagdagelijks vermaakquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan is een kwart van het bestaansrecht van de KSC ook weg
Meer ingevallen alsof hij dagelijks een voedseltekort heeftquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een verkapte manier om te zeggen dat Kat een bolle kop heeft
Ik kan hem sowieso voor het bedrag dat ik er minimaal voor wil hebben verkopen nu. Het is meer een kwestie van nog net wat meer eruit halen dan hem aan de straatstenen niet kwijt kunnen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:45 schreef dud0r het volgende:
Maar verkoop 'm dan gewoon via zo'n auto kwijt site.
Krijg je wel iets minder dan je wil waarschijnlijk maar heb je geen gezeik
Ik kwam van de week een foto van mezelf uit 2017 tegen toen ik de foto's van m'n auto op m'n pc zette. Dat is ingevallen. Wat ik nu heb is gewoon gezond gewicht, maar ik snap dat het vanuit jouw perspectief viesdun is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer ingevallen alsof hij dagelijks een voedseltekort heeft
mensenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:15 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-in-groningen.html
mensen
Wat heeft dat bed jou misdaanquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:
Ja, denk dat ik maar een ga proberen dat bed in elkaar te timmeren
te goedkoop aangeboden worden bij IKEAquote:
Om hem dan maar in elkaar te timmeren is wel heel extreemquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
te goedkoop aangeboden worden bij IKEA
Dit zijn geen mensen meer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:15 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-in-groningen.html
mensen
quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een foto van mezelf uit 2017 tegen toen ik de foto's van m'n auto op m'n pc zette. Dat is ingevallen. Wat ik nu heb is gewoon gezond gewicht, maar ik snap dat het vanuit jouw perspectief viesdun is.
Klinkt erg hebberig.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hem sowieso voor het bedrag dat ik er minimaal voor wil hebben verkopen nu. Het is meer een kwestie van nog net wat meer eruit halen dan hem aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
Makkelijk en tijdsduur hebben niks met elkaar te makenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:14 schreef Nattekat het volgende:
AH, als ik een makkelijk recept zoek, dan verwacht ik niet iets tegen te komen dat 40 minuten duurt.
Je bent alleen amper de helft van mijn lengtequote:Op donderdag 14 mei 2026 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]ik ben bijna net zo zwaar als jij durft te beweren dat je bent
Immer.quote:[..]
Klinkt erg hebberig.
Even snel scoort toch hoger op de schaal der makkelijkheid dan bijna een uur in die keuken bezig zijn.quote:[..]
Makkelijk en tijdsduur hebben niks met elkaar te maken
Ik ben ook drie keer zo gespierd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent alleen amper de helft van mijn lengte
[..]
Immer.
[..]
Even snel scoort toch hoger op de schaal der makkelijkheid dan bijna een uur in die keuken bezig zijn.
Met mijn Lorehold Spirits gewonnen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook drie keer zo gespierd.
Ja maar je kan alsnog makkelijk hebben en lang bezig zijn.
Aardappelen en groenten uit de oven is vet makkelijk maar ben je wel 45 minuten mee bezig. Waarvan 30 minuten wachten is tot het gaar is.
Maar dan had je aan de ah een snel recept moeten vragen en niet een makkelijk recept
Noice.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met mijn Lorehold Spirits gewonnen.
Ik had 5 3/2 spirits, die in mijn beurt +1/+4 kregen, dan nog een kaart die ze +1/+0 zag en ze hadden allemaal een +1/+1 counter, dus het waren allemaal 6/7's. Ik had Bond of Discipline gecast. Vervolgens mijn Commander (Quintorius, History Chaser -4 gedaan om ze allemaal double strike te geven. En vervolgens full swing
Dan pak je de grillpanquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Hm, Kip Teriyaki vereist een grillpan, anders verneuk ik het hele recept
Slarottimov?quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaa, een serieus bod hoger dan Khaled en zijn neef Rachid van een minder luguber figuur
Amateurquote:
Ben godverdomme al blij dat ik de basisbenodigdheden in die kastjes gepropt krijg.quote:
mooi op tijd ook om te gaan zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Geloof het of niet, ik kan nergens meer de tenaamstellingscode van m'n auto vinden. Wie had ooit gedacht dat ik die na bijna 10 jaar en 2 verhuizingen zou kwijtraken.
Ware het niet dat ik gewoon binnen 10 minuten een nieuwe code heb kunnen aanvragen en dat het geen biet uitmaakt.quote:
Potje erna ging ik er te snel met Isshin/Mobilize deck, dus werd ik er als eerste uitgegooid.quote:
Meer kastjes kopen dan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben godverdomme al blij dat ik de basisbenodigdheden in die kastjes gepropt krijg.
Kan je opvragen bij het rdw.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Geloof het of niet, ik kan nergens meer de tenaamstellingscode van m'n auto vinden. Wie had ooit gedacht dat ik die na bijna 10 jaar en 2 verhuizingen zou kwijtraken.
Dat klinkt als een prima combo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Potje erna ging ik er te snel met Isshin/Mobilize deck, dus werd ik er als eerste uitgegooid.
Ik had Isshin liggen en Endless Foot Assault met 1 kopie. Beurt erna ook nog een Anointed procession. Dus ik maakte heel veel 1/1 ninja's tapped and attacking.
Ik zou eigenlijk ook niet weten waar die van mij is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Was je van plan je auto te verkopen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook niet weten waar die van mij is.
Ik had het eerst als Mobilize deck, maar ik had maar niet de juiste Commander eigenlijk voor dat deck en bij het opruimen kwam ik Isshin tegen en die heeft dezelfde kleuren, dus dat vond ik wel een goede combi met de Mobilize triggers.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:16 schreef dud0r het volgende:
Isshin is volgens mij ook wel een leuk deck om te bouwen
72 kaarten millen gaat ook wel rap.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer kastjes kopen dan.
[..]
Kan je opvragen bij het rdw.
[..]
Dat klinkt als een prima combo.
Ik had van de week met gyruda een auton soldier liggen en vervolgens nog 8 kopietjes van de auton soldier.
Aanvallen en 18 kopietjes maken waardoor er 72 kaarten gemilled gingen worden.
Verkopen levert alleen maar geld op.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel willen maar is een beetje duur.
En van elke trigger moet ik een even mana cost creature op de battlefield leggen. Er zitten 25 clones in het deck. Mill de halve tafel tot niks en ik heb een shuffle Titan er in dus kan goed lang door gaanquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
72 kaarten millen gaat ook wel rap.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die dan midden in de woonkamer hangen zeker?
Rijke vrouw zoeken!quote:
Vertelquote:
Er is nogal een woningcrisis gaande waardoor huizen onbetaalbaar zijn geworden.quote:
quote:
quote:
Die tweede is inderdaad erg interresantquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:57 schreef Haags het volgende:
Volg momenteel twee series van npo start. De Joodse raad en Nederland in de tweede wereldoorlog.
De laatste kijk ik samen met mijn dochter. Wel twee interessante series
Zijn de huizen onbetaalbaar of verdien jij gewoon niet genoeg?quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nogal een woningcrisis gaande waardoor huizen onbetaalbaar zijn geworden.
Ja je denkt dat je veel weet en dat is vaak ook wel zo maar zitten toch wat interessante verhaallijnen tussen waarvan je het bestaan nog niet geheel wist.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die tweede is inderdaad erg interresant
https://www.funda.nl/deta(...)tsstraat-5/43328780/quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn de huizen onbetaalbaar of verdien jij gewoon niet genoeg?
En heb je niet teveel eisen? Zoals niet in huttekutteveen wonen
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)tsstraat-5/43328780/
Hier kan ik wel wat keukenkastjes kwijt.
hoop ik wel dat hij een goede reiskostenvergoeding krijgtquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
En 185k kan je wel krijgen neem ik aan
thuiswerken toch gewoon?quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoop ik wel dat hij een goede reiskostenvergoeding krijgt
Dat is goedkoop zeg.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)tsstraat-5/43328780/
Hier kan ik wel wat keukenkastjes kwijt.
"opknapper"quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:17 schreef Haags het volgende:
185K kan je daar tegenwoordig nog een huis voor vinden
Een bouwval in Schubbekutteveen jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:17 schreef Haags het volgende:
185K kan je daar tegenwoordig nog een huis voor vinden
Moeten we je wingmannen op de volgende meet?quote:
quote:
Die ene waar ik niet bij ben?quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten we je wingmannen op de volgende meet?
nooit gegeten, zijn die lekker?quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza Bosco van Crosta Mollica gaat de oven in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |