Ik wil niet weer mijn diabetes wakker schuddenquote:
Hete lijst!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Kookplaat vergeten uit te zetten terwijl de rijst aan het zetten was, nu heb ik hele hete rijst
Mja, Cola Zero is ook niet bepaald gezond eh.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil niet weer mijn diabetes wakker schudden
Met mate is het te doen, is niet zo dat ik elke dag een fles achterover tankquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, Cola Zero is ook niet bepaald gezond eh.
Fles per dag moet kunnen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mate is het te doen, is niet zo dat ik elke dag een fles achterover tank
Oh die crewmeet wil je wel bij zijn maar degene die ik organiseerde nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 crew meet
Gaan we doen zodra @:ESF1Gamer weer beter is.
Omdat deze niet tijdens mijn wedstrijd is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh die crewmeet wil je wel bij zijn maar degene die ik organiseerde niet
quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind ze lekker.
@:essnhills vindt dat ook
quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza Bosco van Crosta Mollica gaat de oven in
Ze hebben je gemistquote:
Eindelijk weer nat genoeg buiten om even hoi te komen zeggenquote:
gewoon even doordrukkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spaaractie bij de picnic. Dus ik maar meteen die allergrootste voorraadbak genomen. Die is aan de royale kant. Voor anderhalve kilo aardbeien EN een pond bramen is hij eigenlijk net iets te klein. Maar met wat schudden lukt het net.
[ afbeelding ]
Iewl.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
4 blikjes zero tik ik op een dag wel weg
Dit is lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spaaractie bij de picnic. Dus ik maar meteen die allergrootste voorraadbak genomen. Die is aan de royale kant. Voor anderhalve kilo aardbeien EN een pond bramen is hij eigenlijk net iets te klein. Maar met wat schudden lukt het net.
[ afbeelding ]
quote:
volgende keer blauwe bessen. Die vallen makkelijker overal tussenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Uhuh. Je had ook na je wedstrijd langs kunnen komen maar dat wilde je ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat deze niet tijdens mijn wedstrijd is.
Wat nou weerquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Was wel een goed plan zeg om dat bed te gaan bouwen
Is het al klaar?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Nou ja, de meeste Ikea dingen gaan vrij vlotjes in elkaar, dit niet.quote:
weet je wel hoe het moet? Of gaan we weer een sequel krijgen op Haaahaha's kledingrek?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste Ikea dingen gaan vrij vlotjes in elkaar, dit niet.
Moet nog 1 lattenbodem in elkaar flansen en dan kan ik het bed weer gaan opmaken
Altijd leuk met die latjesquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog 1 lattenbodem in elkaar flansen en dan kan ik het bed weer gaan opmaken
Ik had zo'n oprolbare lattenbodem. Die deed het altijd goed.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
lattenbodems zijn feest jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had het met maten moeten doen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik weet hoe het moet, ben wel beperkt, maar kan nog wel een beetje plaatjes uit een boekje ontcijferenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je wel hoe het moet? Of gaan we weer een sequel krijgen op Haaahaha's kledingrek?
28 latjes er stuk voor stuk inproppenquote:
Had nog wel even een rolmaat gepaktquote:
Denk je klaar te zijn met die rotlatjes zitten ze toch verkeerdquote:
Had de arts toch gelijkquote:
dan heb je niet opgeletquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk je klaar te zijn met die rotlatjes zitten ze toch verkeerd
Dat ik gewoon weer een beetje mocht aanklooien?quote:
Moet ik weer een plaatje maken?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het moet, ben wel beperkt, maar kan nog wel een beetje plaatjes uit een boekje ontcijferen
Die vind ik er zo vreselijk gammel uitzienquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:21 schreef Modus het volgende:
Je gaat toch niet zelf een lattenbodem in elkaar lopen kutten als dit ook bestaat
https://www.ikea.com/nl/nl/p/luroy-lattenbodem-90160211/
Alsof jij daar een reden voor nodig hebtquote:
Nee dat je met maten weer dingen mocht doenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik gewoon weer een beetje mocht aanklooien?
Heb de mijne al 71 jaar. Ongeveer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik er zo vreselijk gammel uitzienHeb er eentje duurder gepakt https://www.ikea.com/nl/nl/p/lonset-lattenbodem-90278343/
Beetje inspiratie is wel handigquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij daar een reden voor nodig hebt
Dat is wel vrij langquote:
Heb je er zin in?quote:
Jaquote:
Street Fighter 2?quote:
quote:
Ik ben fan de inzending van de UK.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Weet totaal niet wat er gaat komen. volgens mij was Roemenie wel een stevig liedje dacht ik in een flits te horen dinsdag
I keed, I keed.quote:
Okee. Zou goed kunnen dat ik dan ga douchen of zo,quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben fan de inzending van de UK.
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef je de finale niet te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Zou goed kunnen dat ik dan ga douchen of zo,aangezien die zaterdag toch sws komt
Ik ga gewoon kijken zaterdagquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef de finale te zien.
Oja, bijna vergeten dat dat nu isquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef de finale te zien.
Maar dan mis je UK.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef je de finale niet te zien.
Die kan ik vanavond zien.quote:
Sinds een jaar of 2 mogen diegene die al direct in de finale zitten optreden tijdens semi's. Anders hadden die acts een nadeel ten opzichte van de acts die nog moest kwalificeren voor de finale.quote:
Aha.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 2 mogen diegene die al direct in de finale zitten optreden tijdens semi's. Anders hadden die acts een nadeel ten opzichte van de acts die nog moest kwalificeren voor de finale.
Ik heb liever dat de EBU de tering krijgt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aha.
Maar ik heb dinsdag al gemist, dus nu moet ik zaterdag toch wel kijken. Gun ze wel hoge kijkcijfers, AVROTROS mag de tering krijgen
Dat ook. Draag die sig nog altijd vol trots.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de EBU de tering krijgt.
Aha. Ik ga even Beethoven's Ode an die Freude opzetten dan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De European broadcast union
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de EBU de tering krijgt.
Wat een haatquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook. Draag die sig nog altijd vol trots.
Echt he.quote:
Ik vond het ook leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roemenië
Voor wie mijn muziekvoorkeur kent, weet dat ik dit leuk vind
@bitterbal, grote beestjes daarquote:Resten gigantische dinosaurus gevonden in Thailand, grootste in Zuidoost-Azië ooit
Britse en Thaise wetenschappers hebben de skeletresten van een reusachtige dinosaurus ontdekt in de noordoostelijke provincie Chaiyaphum in Thailand. De enorme dino leefde zo'n 113 miljoen jaar geleden. Het dier woog 27 ton, wat evenveel is als negen olifanten, was 27 meter lang en twee keer zo groot als een Tyrannosaurus rex.
De plantenetende kolos is de grootste dinosaurus ooit gevonden in Zuidoost-Azië.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-zuidoost-azie-ooit
Precies. Lichtende voorbeelden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he.
Gewoon beetje lief zijn tegen iedereen. Zoals wij dat doen.
Balada conducatorului.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roemenië
Voor wie mijn muziekvoorkeur kent, weet dat ik dit leuk vind
Nooit gehad. Ben er ook (nog) nooit geweest. Boekarest lijkt me ook historisch gezien, wel boeiend.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
Zou best ook wel weer eens een wat Roemeens vlees willen consumeren.
Je bent er in 1,5 dag wel doorheen, maar het Parlementspaleis is prachtig (paspoort meenemen!!).quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ben er ook (nog) nooit geweest. Boekarest lijkt me ook historisch gezien, wel boeiend.
Ikkequote:Op donderdag 14 mei 2026 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga wel naar bed, morgen werken. Alle acts zijn geweest. Ik lees morgen wel, wie er in de finale staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |