quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind ze lekker.
@:essnhills vindt dat ook
quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza Bosco van Crosta Mollica gaat de oven in
Ze hebben je gemistquote:
Eindelijk weer nat genoeg buiten om even hoi te komen zeggenquote:
gewoon even doordrukkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spaaractie bij de picnic. Dus ik maar meteen die allergrootste voorraadbak genomen. Die is aan de royale kant. Voor anderhalve kilo aardbeien EN een pond bramen is hij eigenlijk net iets te klein. Maar met wat schudden lukt het net.
[ afbeelding ]
Iewl.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
4 blikjes zero tik ik op een dag wel weg
Dit is lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spaaractie bij de picnic. Dus ik maar meteen die allergrootste voorraadbak genomen. Die is aan de royale kant. Voor anderhalve kilo aardbeien EN een pond bramen is hij eigenlijk net iets te klein. Maar met wat schudden lukt het net.
[ afbeelding ]
quote:
volgende keer blauwe bessen. Die vallen makkelijker overal tussenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Uhuh. Je had ook na je wedstrijd langs kunnen komen maar dat wilde je ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat deze niet tijdens mijn wedstrijd is.
Wat nou weerquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Was wel een goed plan zeg om dat bed te gaan bouwen
Is het al klaar?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Nou ja, de meeste Ikea dingen gaan vrij vlotjes in elkaar, dit niet.quote:
weet je wel hoe het moet? Of gaan we weer een sequel krijgen op Haaahaha's kledingrek?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste Ikea dingen gaan vrij vlotjes in elkaar, dit niet.
Moet nog 1 lattenbodem in elkaar flansen en dan kan ik het bed weer gaan opmaken
Altijd leuk met die latjesquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog 1 lattenbodem in elkaar flansen en dan kan ik het bed weer gaan opmaken
Ik had zo'n oprolbare lattenbodem. Die deed het altijd goed.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
lattenbodems zijn feest jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had het met maten moeten doen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik weet hoe het moet, ben wel beperkt, maar kan nog wel een beetje plaatjes uit een boekje ontcijferenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je wel hoe het moet? Of gaan we weer een sequel krijgen op Haaahaha's kledingrek?
28 latjes er stuk voor stuk inproppenquote:
Had nog wel even een rolmaat gepaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |