Denk je klaar te zijn met die rotlatjes zitten ze toch verkeerdquote:
Had de arts toch gelijkquote:
dan heb je niet opgeletquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk je klaar te zijn met die rotlatjes zitten ze toch verkeerd
Dat ik gewoon weer een beetje mocht aanklooien?quote:
Moet ik weer een plaatje maken?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het moet, ben wel beperkt, maar kan nog wel een beetje plaatjes uit een boekje ontcijferen
Die vind ik er zo vreselijk gammel uitzienquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:21 schreef Modus het volgende:
Je gaat toch niet zelf een lattenbodem in elkaar lopen kutten als dit ook bestaat
https://www.ikea.com/nl/nl/p/luroy-lattenbodem-90160211/
Alsof jij daar een reden voor nodig hebtquote:
Nee dat je met maten weer dingen mocht doenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik gewoon weer een beetje mocht aanklooien?
Heb de mijne al 71 jaar. Ongeveer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik er zo vreselijk gammel uitzienHeb er eentje duurder gepakt https://www.ikea.com/nl/nl/p/lonset-lattenbodem-90278343/
Beetje inspiratie is wel handigquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij daar een reden voor nodig hebt
Dat is wel vrij langquote:
Heb je er zin in?quote:
Jaquote:
Street Fighter 2?quote:
quote:
Ik ben fan de inzending van de UK.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Weet totaal niet wat er gaat komen. volgens mij was Roemenie wel een stevig liedje dacht ik in een flits te horen dinsdag
I keed, I keed.quote:
Okee. Zou goed kunnen dat ik dan ga douchen of zo,quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben fan de inzending van de UK.
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef je de finale niet te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Zou goed kunnen dat ik dan ga douchen of zo,aangezien die zaterdag toch sws komt
Ik ga gewoon kijken zaterdagquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef de finale te zien.
Oja, bijna vergeten dat dat nu isquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef de finale te zien.
Maar dan mis je UK.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je beide semi's hebt gezien dan hoef je de finale niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |